Skocz do zawartości

Piaskowanie I Proszkowe Malowanie Felg Motocyklowych Czyli Jak To Zrobić Zeby Było Dobrze


Cirus
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Piszesz że tutaj teoria i praktyka idzie w parze. Czyli rozumiem masz wieloletnie doświadczenie, robiłeś już setki razy taką operację i zawsze było okej. Ja zgadzam się z Cirusem że lepiej zapobiegać niż leczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sama zasada jak ostatnio widziałem na forum dwusuwow post "nie polecam castrola bo zatarłem na nim silnik" - przyczyny się nie zna, a na coś trzeba zrzucić winę, inna sprawa że na coś najmniej możliwego.

dobry przyklad :D kilka mocnych 2taktow przerobilem i wiem jak wyglada tlok po tych samych motogodzinach na castrolu, putolinie i motulu 500, i uwoerz mi do 2t castrola juz bym nie wlal do mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

darekb1, akurat nie mowa o mocnym dwusuwie, tylko o takim, który nawet na kujawskim robi 30 tysięcy kilometrów :)
Ale nie o to chodziło, bo też bym Castrola nie wlał. Owszem, są do dupy, jednak nie była to przyczyna zatarcia - to chciałem pokazać. Ludzie szukają winy tam gdzie jej nie ma. Bicie tarcz też może być spowodowane wieloma różnymi przyczynami, a nikt nie jest w stanie stwierdzić, że to z powodu przykręcenia na inne śruby.
Koła w samochodzie też przykręcasz na te same otwory? To jest ta sama sytuacja - otwór centrujący i pozycjonujące śruby.
Jak chcecie. Takie zabiegi nie mają sensu. A dobieranie otworów tak, żeby uszkodzona tarcza siedziała na uszkodzonej feldze... nie przemawia do mnie jazda takim czymś.
Czy setki razy robiłem? Nie liczyłem, ale pewnie w setki jeszcze nie poszło, ale tak, zawsze było ok. Czy to nowe, czy używane, czy z tego samego motocykla, czy pobrane z innego.
Już nic nie mówię, chyba że mnie ktoś sprowokuje :D

@do postu niżej - równie dobrze mogę napisać żeby nie kazać przykręcać na Twój sposób :)

Edytowane przez domban
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze domban zatem przykrecaj tarcze tak jak uwazasz ale nie karz tego robić innym i bez offtopu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie to żebym coś sugerował. Ale nigdy nie patrzyłem, które śruby tarczy gdzie były. Po prostu przykręcam.

Ale ja to może z 5-10 razy robiłem. 

 

Jest jeszcze jedna dość istotna zasada o której nikt nie wspomniał. Tarcze zawsze przykręcamy nowymi śrubami. 

Ale wiem zaraz będzie, a po co i dlaczego :(

Taka jest zasada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to robimy offtop to jeszcze - poprowadźcie dyskusję o tym jakim momentem dokręcać tarcze, czy stosować klej do gwintów, czy łożyska wprasowywać, czy w nowych łożyskach uzupełniać smar itp itd :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cirus nie neguje twojego doświadczenia bron boże, ale mam pytanie co z używanymi tarczami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....... co z używanymi tarczami ?

Zrób sobie zegar na ścianę :P

 

 

 

PS.Jak skończycie plotkować to oczyszczę temat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie zegar na ścianę :P

 

 

 

PS.Jak skończycie plotkować to oczyszczę temat :)

Ile mogę robić tych zegarów ?  :P

A na poważnie, jeśli kupie używane tarcze co wtedy. Nie da się ich przykręcić  tak jak były i co tam jeszcze ... . Pytanie jest tylko czysto teoretyczne. Dlatego napisałem też ze nie neguję twojego doświadczenia  Cirus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykrecić się da, ale jak to bywa z wieloma używkami jest to loteria Zgadza się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jak to co sie stanie - beda albo proste albo nie ;) tak jak Kazek napisał loteria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykrecić się da, ale jak to bywa z wieloma używkami jest to loteria

Zgadzam się ale nie mialem na myśli kupna "w ciemno"  Terotyzując tak jak na niżej.

 

Bo jak to co sie stanie - beda albo proste albo nie ;) tak jak Kazek napisał loteria

 

Oddaje felgi do malowania , Stwierdzam że mam słabe tarcze i przydało by się je wymienić. Trafiłem "okazję' od znajomego i mam pewności ze są 100% proste. 

Wg tego co mówi Cirus po założeniu używek muszą mieć bicie. Mimo że są proste. Może nie muszą ale raczej będą miały.

Edytowane przez MaQ(GoobLee)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisalem że muszą w kazdym przypadku, czasami sa spasowane czasami nie a czasami ktos nie wie ze ma krzywe tarcze bo przy minimalnej odchylce czuc to powiedzmy przy hamowaniu przy 180 jak np. Mialem okazje to sprawdzic ostatbio w gixie k5.

 

Generalnie nie ma co dramatyzować bo to o czym pisalem wczesniej ma miejsce raz na moze 10 kompletow dlatego tez pisalem ze warto zadbac o wszystkie szczegoly zeby nie sprawdzac na pałe czy bedzie ok.

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.