Skocz do zawartości

Problem Z Odpaleniem


Pitbull
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

dzis go dopalilem bo ladan pogoda, mowie przejade sie chociaz kawalek zobaczy czy wszystko w porzadku, no i chodzil przez jakies 10 minut, rozgrzewal sie a potem znow przestal dzialas 4 cyliner jak juz sie rozgrzal, wykrecilem swiece i byla o na mokra i isra tez byla. czeu przestal dzialac na cieplym silniku??

potem ostygl spowrotem i odpalilem ponownie i tez przez chwile dzialal na 4 ale po chwili ten 4 przestal dzialac. ciezko ma sie wkrecic na oborty, strasznie nie rowno chodzi. kurcze co robic:D?

 

Wyczyścić gaźniki albo wadliwa świeca się trafiła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam problem z dziorkiem a mianowicie. Przed snem zimowym pewnego dnia odpalil jak zwykle pochodzil zgasilem i ok. Na drugi dzien podchodze chce odpalic i klapa :( paliwo leci iskry brak. Ale ok zbliza sie zima jezdzic nie bede wiec wyciagnalem aku paliwo spuscilem i tak stal do poprzedniego tygodnia. WYciagnałem gaźniki wyczyscilem, swiece przepalilem akumulator naladowałem paliwo nalane i odpalam. Po kilku kreceniach odpalil i wiadomo pokopcil po zimie zagrzał sie i chodzi ok. Na drugi dzien i trzeci tak samo na dotyk palił ale dziś podchodze i bandziorek cicho ;/ wykrecam swiece a one mokre patrze kazda po kolei i iskra skacze jak glupia, mysle po zimie moglo sie cos stac ale sprawdze je na dr-ce i odziwo iskra bardzo dobra wiec poszedłem przepalic swiece wkrecam i nic ;/ i nie wiem co Tu moze byc za knyf ? na partyzanta sprawdziłem czy jest prad w przewodach i kopnął ładnie :D ale jedna gdzies gubi ten prad. Czym to moze być spowodowane ? ;/ czy bezpieczniki w fajkach juz sie zuzyły ? bo mam 26 tys najechane i sa od nowości takie same. Prosił bym o szybka odpowiedz bo sie coraz ladniejsze pogody robia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal po ciemku i obserwuj, czy nie skacze prąd po kablach. Sprawdź fajki, przewody WN i cewki. No i po tylu zalaniach ja by jednak nowe świece włożył. Gaźniki na pewno ok, ssanie się nie zacięło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gażniki ok i ssanie także sam problem z iskra mam ;/ cewki dobre bo jak wspomnialem kopie na kazdym kablu tylko ze iskra skacze po dole jak glupia a przy dr 125 ladnie cyka kazda swieca wiec moze to wina fajki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zalewa to może przy skręcaniu gaźników rozregulowałeś mieszankę, jeżeli chodzi o elektrykę to przyczyn słabej iskry może być dużo. ja obstawiam kable zapłonowe moduł, albo te świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalało bo zbyt dlugo krecilem na ssaniu i na pri :) ale nie byly masakrycznie mokre swiece :) na swiecach bylo w sumie 100 km zrobione. Kable raczej nie przebijaja bo wkrecilem wkreta zamiast fajki i dotknalem go zewnetrzna strona dloni i poczułem to bardzo mocno wiec prad dochodzi obstawiam bezpiecznik w fajce badz sprezynke w niej ale nie na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swieca dobra bo na innym cyulindrze dziala normalnie, a moze to przewod oc cewki ktory idzie do 4 cylindra??

bo dziwi mnie to ze dopiero po rozgrzaniu zaczyna 4 nie dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie tylko u mnie jak się rozgrzeje to po zgaszeniu nie chce odpalać w ogóle na żaden cylinder i nie mogę dojść dlaczego :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PRimo to nowe świece - zabiłeś je dwa razy i mogą mieć dość. Spróbuj wygrzać je nad gazówką i może to pomoże - ale nie koniecznie. I po zmianie świecy bym patrzał dopiero na mieszanke.

A teraz wyjaśnij mi proszę gdzie w fajkach masz bezpiecznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Panowie to dawno zawory robili? Bo coś mi się wydaje że bardzo skoro są aż podparte. Bo w tym tempie to wam powypala nie tylko zawory ale i gniazda

Edytowane przez qnerk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja właśnie zawory ostatnio regulowałem ale przed regulacja też się tak działo :unsure: Na zimnym elegancko odpala i chodzi poki go nie zgaszę, gdy zgaszę to ciepły za nic nie chce odpalić :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do AdamRS:

a przy odpaleniu przekręcasz manete o 1/8 obrotu?

Edytowane przez qnerk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece sa dobre bo dr-ka chodzi na nich. biorac fajke i patrzac na nia w miejscu tam gdzie masz mocowanie swiecy jest miejsce na srubokret wykrecasz wklad i masz bezpiecznik i sprezynke bynajmniej u mnie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędzej to opornik (50 Ohm?) niż bezpiecznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie

Nie dostaje odpowiedniej mieszanki.

A co za to odpowiada- Gaźnik

A co się mogło stać -Zanieczyszczenie,wypracowane iglice,rozkalibrowane dysze itd.

Dlaczego na ciepłym-Bo gaźnik to takie ustrojstwo którego się nienawidzi a jak już pozna to się kocha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, ale jak o nie przekręcisz manety to nie odpalisz - nawet instrukcja o tym pisze - stąd było moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj to przepraszam byc moze i opornik wygladalo jak bezpiecznik ale nie mialo zadnych wytycznych.kupie nowa fajke i zobacze bo taniej mnie to wyjdzie a jak nie to swiece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co - miernik w łąpke i wiesz co jest grane - nie sztuka kupić i wymienić wszystko po kolej. Z tego co pamiętam to te fajki powinny mieć 50 ohm. Druga sprawa - to czy te swiece wszystkie takie same? I czy ich ciepłote masz dobrą? Jakie mają oznaczenia?

MAm nadzieję że jak kręcisz na ssaniu, to gazu nie dotykasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo się pomieszało dwa pytania dwie różne mogą być przyczyny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiece byly nowe i 20 km bylo zrobione. swiece dobrane w sklepie motoryzacyjnym wg. katalogu takze tyle na dana chwile wiem. Miernik wzial i sie popsuł ;p musze zakupic nowy bo czuć jego brak. Najwyzej jutro zapożyczę sie w miernik i wszystko pomierze. Czy wyjście napiecia bezposrednio z cewki mozna miernikiem zmierzyc czy za wysokie napiecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbuj - zjarasz miernik. A nawet jak nie zjarasz to i tak nic nie zmierzysz - zbyt duże napięcie.

 

 

jj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zmierzysz impuls 10-20kV to proszę bardzo ;] - zmierzyć się da, ale raczej pośrednio i nie multimetrem. Skoro dochodzi Ci do fajki to raczej szukałbym przyczyny gdzie indziej. Spróbuj go kręcić bez ssania i te dodawać powoli - kręcisz ciągiem max 5s i powtórka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widocznie bede musial moto do mechanikow zawiezc, tylko troche lipa bo chcialbym zobaczyc, albo sam to zrobic z kims kto umie;D wtedy bym wiedzial juz o co kaman, i przy nastepnej potrzebie sam bym umial to robic, bo jak tomek mowi gaznik to jest gaznik:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.