Skocz do zawartości

Problem Z Odpaleniem


Pitbull
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli wykonales poprawnie wszystko co opisałeś to zmierz cisnienie, jezeli cisnienie bedzie dobre i równe to znaczy że cos skopałeś w poprzednich czynnosciach. Ja bym jeszcze wział kable z cewka z innego bandita i wykluczył to jako ostatnie bo wystarczy że jest śniedz na konektorach i moga być cyrki .

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Witam.

 

Mam problem z odpaleniem bandita.

Wczoraj poszedłem do niego by się przejechać, ale on nie chciał odpalić:(oczywiście dałem ssanie bo z tydzień stał, ja za rozrusznik bandzior się obudził lecz od razu zgasł, więc postanowiłem ponownie, po kilku minutach zapalił i chodził na niskich obrotach przez chwilę i dalej zgasł. Postanowiłem wziąść sprawy w swoje ręce zaczynając od paliwa w baku( było go mało ale powinien odpalić na rezerwie), potem sprawdzałem kable czy nie są gdzieś poprzerywane i na końcu aku.

Wszystko było dobre,spróbowałem lać paliwo bezposierednio do wężyka i dalej nic włączałemrozrusznika bandzior dalej nic, więc sobie odpuściłem. Dziś zakupiłem paliwo, wlałem do baku ja za rozrusznik i niespodziewanie próbował się coś odezwać ale bez skótków (znowu), dotykałem kolektory czy są ciepłe i okazało się że tylko 4 cyl się zagrzał nieco, reszta zimna jak lud. Sprawdzałem czy prąd jest na kablach Wn i był więc nie wiem co może być przyczyną, że mój bandzior nie pali :(.

 

Czy ktoś może wie co to może być za przyczyna? Z góry dziękuję. 

 

ps. Jutro spróbuje zakupić nowe świece i będe patrzył co się bedzie działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam, dzis bandit wstal z fochem, tzn:

 

Nie chodzi jeden cylinder, tzn:

-iskra jest, taka jak byc powinna (podlaczony aku na kable do drugiego moto aby miec pewnosc)

-podmiana swiec z innego cylindra lub na nieirydowki nie daje zadnego rezultatu

-wlanie paliwa bezposrednio do otworu swiecy takze nie pomaga

-po 3 minutach wolnych obrotow, swieca pozostaje sucha, ale paliwo dochodzic musi bo kolektor jest cieply (cieplejszy od bloku, wiec jakies sporadyczne zaplony chyba sa, chodz nie slychac strzelania)

-podmiana miejscami kabli WN w cewce bez rezultatu

-test "śliną": trzy kolektory spryskane plynem powoduja natychmiastowe go wyparowanie, kolektor czwarty jest cieply I zostaje mokry przez 2-3 minuty

Caly czas jest to cylinder czwarty (liczac od strony lewej)

 

Sprawdzilem to na wolnych obrotach. Podczas jazdy przy przyspieszaniu czuje pelna moc (nawet przy mocnym odkreceniu manety) a jak schodzi z obrotow to slychac brak jednego cylindra.

 

Ponizej znow wymieniam liste co zostalo zrobione, abym nie musial ponownie odpowiadac na pytania typu "a Sprawdziles czy masz iskre?":

-pol roku temu luzy zaworowe

-nowy filtr paliwa (duzy przekroj) I nowy przewod paliwowy (razem raptem 10cm)

-czyszczone gazniki

 

Kontynuuję dalej mój temat z innymi dolegliwościami... Mianowicie:

 

Przyczyną niechodzącego cylindra była dziurka w wężyku podciśnienia, która prowadzi do PAIR. Rurka wymieniona, wszystkie cylindry chodzą. Ale...

 

Bandzior po odpaleniu chodzi równo i dobrze, jednak po przejechaniu ok 500m zdycha (objawy jakby odcięcia paliwa, tzn jak dodam gazu to zdycha jeszcze bardziej) aż w końcu zgaśnie i nie da się go odpalić przez dłuższy czas (jakby wysuszyło gaźniki). Jest nowy węzyk podciśnienia, nowy przewód od kranika do gaźnika, kranik rozebrany w drobny mak i przeczyszczony, gaźniki rozebrane JESZCZE raz i nadal jest to samo. Ustawiłem zawory ponownie, mimo że nie było wielkich różnic.

 

Jak na moje to odcina paliwo po rozgrzaniu się. Jakiś pomysł?

 

Dodam że kompresja była "mierzona" gumowym siuśkiem, więc jej wartości nie są w żaden sposób wiążące, ale na każdym cylindrze były jednakowe.

Edytowane przez Wiesuaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a łotpowietrzanie zbiornika????wiem z praktyki.prosze sue nie smiac.ze sa rakie robale.chrząszcze chyba co se lubia wejsc w wezyk i cós tam robią.czesto mam tak w pojazdach co staly kilka lat.zdarza sie ze guma poparcieje i sie podciscienue zatka lub kranik....WYPIEPSZ TEN FILTER PALIWA, WE FILTRZE ROBI SIE BANKA Z POWIETERZA I PALIWO NIE DOCHODZI.TAKUE FILRRY SA DOBRE ALE DO POMPEK PALIWA....

 

sprawdz zaplon.a moze przewody od impulastora lub sam impulsator sie odkrecil...sprawdz czy na plaku chodzi.. jak psiukniesz do kolektora...moze roszczelnia sie od ciepla cos.,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Mam silnik od GSX600f w garażu, założyłem gaźniki, airbox i chciałem go odpalić. Chwilowo mam przeźroczyste przewody paliwowe i dzięki temu widzę, że gaźniki nie "zasysają" paliwa w ogóle. Jak zdejmę airbox i przytkam gaźnik ręką to nagle zasysa paliwo i wtedy silnik chwyta. Bez tego w ogóle nie podaje paliwa... Nie rozumiem tego trochę.

 

Czy to dlatego, że jak gaźniki nie mają "oporu" przy zasysaniu powietrza to nie podają paliwa? Po założeniu airboxu z filtrem powinny zassać a nic się nie poprawia :zdziwiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz podcisnienie z gaznika do zbiornika czy jest podpiete i czy nie jest zniszczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam kranika. Silnik jest wyjęty z moto. Przewody paliwowe podpięte do jakiejś bańki, tak tylko na sztukę żeby odpalić silnik i sprawdzić jak chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypier.ten badziewny filtr paliwa!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja pisałem, że mam filtr? :zdziwiony: Bo nie przypominam sobie :zeby: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Witam odświeżam temat.

Mianowicie mam problem z moim B6, a dokładnie z 4 cylindrem.. A dokładnie to nie pracuje jak powinien (nie pali). Dzisiaj przy próbie odpalenia z ssania moto odpaliło (na ssaniu), gdy jest na samym ssaniu obroty sa 1200-1000 przy czym strzela. Po chwilowym potrzymaniu na obrotach po dotknięciu kolektorów cylindry 1,2,3 chodziły bez zarzutu natomiast kolektor od 4 cylindra był zimny. Wykręciłem świece przełożyłem z 1 do 4 i na odwrót jednak to nie przyniosło skutku, iskra jest. Dodam, ze przy nagrzaniu moto normalnie pracuje odpala itp bez ssania i trzyma 950-1000 obr/min i miałem wrażenie, ze przy sprawdzaniu iskry (wykręcona świeca) pracował równo bez żadnego problemu. Nie mam pojęcia co jest przyczyną więc zwracam się do was o prawdopodobną diagnoze :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawalone dysze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Wczoraj pojawił się w moim bandicie problem z odpalaniem. Na zimno oraz gdy postoi dłużej niż 5 minut.

Rozrusznik kręci żwawo, iskra jest. Ale motocykl nie odpala. Odpala dopiero gdy przełączę kranik na PRI i odczekam 2-3 minuty. Silnik nie jest zalany. Potem w położeniu ON działa normalnie.

 

Dzisiaj zdjąłem bak, kranik działa jak trzeba. Tzn. kiedy jest w pozycji PRI: paliwo leci bez ograniczeń. Kiedy jest w pozycji ON, paliwo leci tylko kiedy ustami wytwarzam podciśnienie na drugim wężu. 

Zauważyłem jednak że w wężyku spustowym pod spodem motocykla, tym z korkiem było jakieś 50-100 ml benzyny. W oleju nie czuję benzyny. Kranik zostawiłem w pozycji PRI tylko raz w zeszłym sezonie. W airboksie jest sucho, ale ostro śmierdzi z niego benzyną. To normalne? 

Jak to wszystko połączyć w całość? co powoduje trudności z odpaleniem a co sprawiło że w rurce było paliwo?
Czemu wcześniej nie musiałem zalewać gaźników od nowa a teraz muszę, nawet kiedy motocykl postoi parę minut na parkingu? 

 

Jeżeli macie Panowie jakieś pomysły będę wdzięczny za podzielenie się nimi:) 

 

Na chwilę obecną zdjąłem bak i zabezpieczyłem go tak że jeśli kranik coś popuści to będę widział:) Zostawiłem otwarty airbox- niech wszystko się wywietrzy i odparuje. 

Pozdrawiam

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zagięty wężyk podciśnienia od kranika?

wymieniałeś może  ostatnio filtr paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście przekopałem większość tego forum w poszukiwaniu odpowiedzi:) Więc sprawdziłem wężyk: nie jest nigdzie zagięty, jest cały, szczelny i drożny. Filtra nie wymieniałem, więc nie mogłem wsadzić papierowego :)

Wydaje mi się że motocykl nie dostaje paliwa na początku. Ale dziwne jest to że nie potrafi odpalić na ON, odpala na PRI, ale kiedy przełączę kranik na ON wtedy już działa :)

No i druga sprawa: co się dzieje z paliwem które przed chwilą jeszcze było w gaźnikach:)

Edytowane przez Yoseph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa w komorach do kontroli, moze byc tak ze jak je przelewa to troche siorbnie i odpali, albo podcisnienie jest dziurawe i nie da rady zassac,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego sie balem. Nie chcialbym brać sie za gaźniki a mechaników z normalnym terminem u mnie nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Wczoraj pojawił się w moim bandicie problem z odpalaniem. Na zimno oraz gdy postoi dłużej niż 5 minut.

Rozrusznik kręci żwawo, iskra jest. Ale motocykl nie odpala. Odpala dopiero gdy przełączę kranik na PRI i odczekam 2-3 minuty. Silnik nie jest zalany. Potem w położeniu ON działa normalnie.

Pozdrawiam

Adrian

Miałem dokładnie te same objawy w zeszłym roku. Nadal tego nie rozwiązalem

U mnie pomagalo przestawienie na pri, odczekanie, potem odpalenie robilem na on i odpalał ok.

Jak rozwiążesz ten problem daj znać - jestem mocno zainteresowany :) też mi się wydaje że gaźniki są tu problemem....

Edytowane przez Siudmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak... zaraz po pracy zamiast do domu na obiad to skierowałem swoje kroki do garażu, od wczoraj od 21 do dzisiaj 16 kranik wypuścił w położeniu ON jakieś 10-15 ml. Myślę że przez parę dni może się pewna ilość.

 

siudmy powiedz czy u Ciebie nie było problemów z paliwem w oleju i z kranikiem?

 

Dla mnie wszystko jest dziwne, bo to nie było pierwsze odpalenie po zimie. Jeździłem już trochę w tym sezonie. We wtorek pojechałem do znajomych, bandyta odpalał jeszcze normalnie. Zjedliśmy pizzę, ja do moto a tu dupa :/

 

ps.:  Poskładałem dzisiaj wszystko, zalałem gaźniki paliwem, odpalił bez problemu. Postał parę godzin, odpalił bez problemu z kranikiem na ON. Chwilowo problem zniknął ale ja tam nie wierzę w samonaprawienie:)  Obecnie do naprawy jest kranik, jak okaże się coś więcej na pewno napiszę:)

Edytowane przez Yoseph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siudmy powiedz czy u Ciebie nie było problemów z paliwem w oleju i z kranikiem?

nie zaobserwowałem,

U mnie problem z odpalaniem nie jest każdorazowy - czasem nie chce odpalić i wtedy pomaga przestawienie kranika na pri, odczekanie 2-3 minut i po przestawieniu na ON zapala.

Problemów z kranikiem nie zaobserowałęm, paliwa w oleju na szczęście też nie.

Z filtra paliwa waliło benzyną chyba trochę, ale nie było nic tam pozalewane.

Problem mam nierozwiązany na razie - ale Lenar obiecał :usmiech: wyczyścić mi gaziory i je sprawdzić więc to może zakończy u mnie temat (oby)

Siudmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z filtra paliwa waliło benzyną chyba trochę, ale nie było nic tam pozalewane.

 

 

Z filtra paliwa to czym ma walić ?  :zeby:

Ale coś mi mówi że się przejęzyczyłeś i chodziło o filtr powietrza :usmiech:  U mnie też śmierdzi, chociaż wszędzie dookoła jest sucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z filtra paliwa to czym ma walić ?  :zeby:

Ale coś mi mówi że się przejęzyczyłeś i chodziło o filtr powietrza :usmiech:  U mnie też śmierdzi, chociaż wszędzie dookoła jest sucho.

no powietrza ;/, u mnie nie ma filtra paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.