Skocz do zawartości

Problem Z Odpaleniem


Pitbull
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

TEMAT POWSTAŁ Z POŁĄCZENIA INNYCH WĄTKÓW O TYM, ŻE BANDIT NIE PALI. POSTY W TEMACIE UŁOŻONE SĄ CHRONOLOGICZNIE.

 

Zanim ktokolwiek coś dopisze do tego wątku, niech zajrzy do podobnych tematów, które są już na forum, np: diagnoza problemów z silnikiem: http://polishbanditc...erowno-pracuje/

 

Moderator,

Krzysztof.

------------------

 

W tym temacie znajdują się posty dotyczące problemów z uruchomieniem Bandita - wszystko, co dotyczy układu zasilania paliwem:

- nie ma paliwa, przytkane gaźniki, zalewanie świec itp.

Edytowane przez Krzysztof
Połączenie tematów, wstawienie tagów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Cześć,

Mój Dziorek cierpi na dziwną przypadłość. Czasami potrafi zgasnąć gdy się zatrzymuję np na światłach i wówczas ciężko go odpalić. Kręci, załapuje i załapać nie może. Wiem, że nie można go długo kręcić ponieważ grozi to zalaniem. Po kilka strzałów, przerwa, znów kilka razy zakręcić. Nic to nie daje. Pomaga odkręcenie ssania i wówczas po odpaleniu szybko je zmniejszam i wszystko gra. blink.gif

Paliwko jest dobre(testowałem kilka stacji), silnik rozgrzany, na wolnych obrotach wskazówka delikatnie 'pływa' w okolicach 1300.

 

Może ktoś miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A paliwo na pewno dostaje w odpowiedniej ilości? Może zdejmowałeś ostatnimi czasy zbiornik i przewody odpowietrzające się po zaginały. Ja tak miałem, w czasie jazdy potrafił zgasnąć, chwila przerwy kilka obrotów rozrusznikiem i zapalał. Kiedy wymiana świec nic nie dała czepiłem sie własnie odpowietrzania zbiornika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt zdjemowałem zbiornik przy montażu podgrzewanych minetek, wydawało mi się, że wszystko ok, ale jutro jeszcze raz to sprawdzę. Dzięki za sugestię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jedziemy:

-primo - przy odpaleniu na ciepłym przekręcamy manetke o 1/8 obotu

- jaki masz kolor świec (po rozgrzaniu silnika)

-zawory się kłaniają - podparte będą dawały takie objawy

-gaźniki + ustawienie mieszanki i wolnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie....klasyk...zawory...gaźniki...filtry...świece....wszystko po kolei....i powinno zniknąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc i ja się dołączę do pytania.

Czemu nie pali kiedy jest zimny ...

1 co sprawdziłem to aku (aku ma 2 sezon z czym pierwszy byl trzymany w ocieplanym garażu i odpalany co jakiś czas a teraz ma 2 zimę przed sobą) ale dla pewności podładowałem.

2 sprawdziłem świece dają iskrę spuściłem starą wachę z gaziorów(ale z jednego nie leciało wcale a wcale nie wiem dlaczego i z tych gaźników kiedy za pierwszym razem świece nie były zalane bo dziwne od czego miały by być. zalazłem nowa. po kilku zakręceniach zobaczyłem na świece zalane więc szczota druciana i trochę papieru ściernego kuchenka gazowa w domu bo nie miałem innych wypalenie partyzanckim sposobem i powrót do motocykla.

3 w miedzy czasie sprawdziłem klemy kabel od rozrusznika kostki pod siedzeniem oraz jeszcze filtr powietrza .

4 kręcę dalej i znów świeczki zalane.

5 ponowne wypalanie

6 w miedzy czasie podpadł mi aku troszkę wiec nie chciałem na prostowniku jechać ( chwilkę pokręciłem ) podpiąłem klemy od odpalonego gs500 gs się grzał więc miał około 2.5rpm i dalej nic.

 

Wcześniej kiedy go chciałem odpalić jakiś czas temu bylo to samo ale kilka naście kręceń i zapalił + ladowanie aku i sprawdzanie świeczek i przewodów paliwowych.

Jak odpalił wreszcie bardzo ciężko mu było zapalał gasł zapalał gasł aż wreszcie załapał ...

stał sobie zagrzany silnik prawie gorący (mając na uwadze iż jest w granicach 0 grzałem go długo) zaczynają mu obr spadać nim dobiegam do niego gaśnie. Próby odpalenia kończą się fiaskiem jak by chciał ale nie mógł zaskoczyć troszkę ssania troszkę gazu i na zmianę i odpala gaszę go i odpalam i nic bez problemu. Po około 2tyg przyszedłem do garażu aby odpalić od strzała jak by był rano odpalany i jeszcze nie wystygł minęły około 3 tyg lub 4 i tu takie cuda nie widy

więc zgłupiałem (obstawiał bym za świeczki ale nie jestem tego pewien jeśli ktoś zapyta kiedy były wymieniane to nie wiem ale szykuje sie na wymianę powoli).

na próbę zamontowałem 2 świeczki od quzyna z 600 ale S (różnicy nie ma żadnej w oznaczeni to te same silniki) nic to nie zmieniło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego że jest zimno i waha skrapla się nie robiąc mgiełki, spróbuj kręcić manetką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qnerk oczywiście to też aprobowałem ale niestety nic nie pomogło na max na min. kręcąc góra dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie same objawy miałem w.... skuterze :) Tylko wtedy było tak, że gdy było ciepło to

palił bardzo ciężko a gdy było zimno, to palił jeszcze gorzej. Po wymianie świecy przeszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bandzior powinien godnie palić nawet zimny - kiedy ost. robiłeś zawory i gaźniki? filr pow. w jakim stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qnerek robiłem 2 sezony temu (z tym ze w tym sezonie zrobiłem może maksymalnie ze 4tyś km ) a filt powietrza nie wygląda już na nowy ale i nie wygląda na zajeba.....(próbowałem tez bez filtra z zakryciem czesciowo otworu bo też myślałem że to może być filierek jak by jeszcze ktoś pytał o olej to był wymieniany w tym sezonie wraz z filtrem oczywiście)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawory powinny być reg co 6 tys, na bank masz za małe luzy/podparte. podgrzewacze posiadasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie posiadam podgrzewaczy mam czysty goły system działania ale powiedz dlaczego nic złego sie nie działo kiedy go za pierwszym razem udało mi sie odpalić:P ? dopiero tak po troche jak pisąłem : P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiesza się zaworek lub pływak na gaźniku z którego nie leciało paliwo.Nie chce zapalić bo ma tylko 3 gary do dyspozycji.Zagadał by jakby był bardzo dokładnie wyregulowany a tak brak mocy.Może próbować ale nie daje rady wejść na obroty.

Druga przyczyna to może oczyść jeszcze połączenia przy cewkach.Zobacz czy nie zaśniedziały/obluzowały się.

Jak to nie to pomyślimy dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kornikbp-udało się że nadal jest problem.

Sprawdziłeś wężyki od zbiornika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki są ok, nie ma załamań, ani supłów ;)

Synchro ponoć robione latem, obroty lekko falują, choć myślę że jest to w granicach normy.

Kończyłem dzisiaj polerkę felg, świeczek jeszcze nie sprawdzałem, jutro je wykręcę. Jeżeli to nie one będą winne, umówię się na synchro gaźników i sprawdzenie zaworów.

Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomku niestety ale z gaźnikami wole się osobiście nie bawić bo mogę coś napsuć ale sitak do regulacji muszę oddać więc może i warto spróbować samemu :P od samego rozkręcenia i skręcenia jeszcze bardziej nie powinny się rozregulować gaźniki mam racje czy nier ?

a kable które sie dało przeczyścić przy cewkach przeczyściłem ale niestety kable WN wchodzą mi do cewki i niewiem jak się do tego zabrać (bandit n 97r }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem czy t bedzie miało znaczenie ale ... pierwszy raz były swiece suche w 2 cylindrach poźniej juz także te świece były zalane więc czy to może w owej sytuacji dalej być pływak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr raczej do wymiany mój tak samo wyglądał kiedy wymieniałem a teraz z racji zwiększonej wilgotności powietrza pozatykal go mokry kurz. Świece raczej dobre moim zdaniem, w instrukcji jest napisane tak: "Rodzaj zabarwienia świadczy o przydatności świecy do danych warunków pracy. Normalna świeca powinna mieć kolor jasnobrązowy." Ja dzisiaj zrobiłem jakies 60 km a przez 10 pierwszych chłodnica oleju była zatkana całkowicie i nawet wtedy nie nagrzał sie szybko bo kiedy się zatrzymałem, żeby zdjąć zasłonę to obroty wciąz były za niskie ok. 1000 i troszke falowały dopiero po przejechaniu całej trasy były jak trzeba ok 1200

Edytowane przez dzvonec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.