Skocz do zawartości

Problem Z Odpaleniem


Pitbull
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tak silnik gaśnie i poza tym mam przezroczysty filtr w którym dokładnie widać.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje to jakaś maniana jest odwalona z tym filtrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak silnik gaśnie i poza tym mam przezroczysty filtr w którym dokładnie widać.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

to sie w ogóle nie trzyma "kupy".... dajesz na pri  i paliwo nie leci do filtra? przecież siłą grawitacji jeżeli masz sprawne odpowietrzenie w baku i sprawny kranik powinno spłynąć nawet jak masz nie droży filtr czy zatkane gaźniki to czesciowo filtr powinno wypełnić....

 

normalnie pierwszy taki przypadek :D cuda jakieś :D

 

podłącz zamiast baku butelkę z benzyną i napisz czy paliwo płynie do gaxników i moto nie gaśnie

 

problem z filtrem objawia się że podczas szybkiej jazdy brakuje paliwa a nie ze paliwo w ogóle nie spływa do filtra....

 

 

aaa i pytanie, od kiedy masz ten motocykl? on jeździł wcześniej?

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl mam około miesiąca i po zakupie poprzedni właściciel przyjechał nim do mnie na kołach ponad 60km. Ogólnie podczas oględzin też jeździłem sporo i nie było takiego problemu. Jak tylko jutro poskładam wszystko do kupy, tzn. wsadze gaźniki itd. to sprawdzę właśnie z bańką zamiast lać z baku, przynajmniej wyeliminuje bak. Ewentualnie spróbuje na jakimś innym kraniku pasującym do baku. Ta sprawa jest dziwna właśnie dla wszystkich. Na PRI powinno tak czy owak lecieć paliwo także nawet podciśnienie nie ma tutaj nic wspólnego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć zdjecie filtra paliwa, bo coś mi smierdzi i nie jest to benzyna ;)

 

 

to sie w ogóle nie trzyma "kupy".... dajesz na pri  i paliwo nie leci do filtra? przecież siłą grawitacji jeżeli masz sprawne odpowietrzenie w baku i sprawny kranik powinno spłynąć nawet jak masz nie droży filtr czy zatkane gaźniki to czesciowo filtr powinno wypełnić....

 

uwierz mi jest to możliwe z papierowym filtrem

sam tak miałem i nie mogłem uwierzyć ze mimo otwarcia na PRI filtr nie przepuszczał paliwa

Jak bak był pełny to jakoś to działało ale wraz z ubywaniem paliwa w zbiorniku moto sie zatrzymało w tasie i nie wiedziałem co jest grane  na szosie sciagałem bak przeglądałem wszystko i wszystko było ok.

coś tak postukałem po filtrze i jakoś sie dotoczyłem do domu

Wypierdzieliłem gówniany filtr i wszystko wróciło do normy

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry mam takie jak na foto nie jest to nic specjalnego ale i tak powinny się napełnić bez problemu ewentualnie filtrowanie powinno jedynie odbywać się na niższym poziomie. post-12279-1490676395,9788_thumb.jpgpost-12279-1490676494,0633_thumb.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety jesteś w błędzie, tak samo miałem filtrona (chyba najtańszy i najłatwiej go kupic) ale niestety nie nadaje się do moto uwierz mi wywal go załóż stary albo w ogóle nie zakładaj i będziesz mial problem z głowy

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz miec spokoj to go wywal. 90 % problemow paliwowych w bandicie jest przez filtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie spróbuję puścić wężyk bezpośrednio bez filtra. Tylko pytanie czy te siateczki na kraniku w baku wychwyca ewentualne syfy i nic nie wpadnie do gaznikow.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie spróbuję puścić wężyk bezpośrednio bez filtra. Tylko pytanie czy te siateczki na kraniku w baku wychwyca ewentualne syfy i nic nie wpadnie do gaznikow.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

Tak rozwiązanie przewidział producent więc nie zawracaj kijem Wisły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszą wymień na siateczkowy jak już chcesz bardzo mieć a ty dalej swoje i pokazujesz papierowe , nie poprawiaj fabryki tam nie ma być żadnego filtra . Ściągnij i ciesz się jazdą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny temat przerabiałem u siebie. Większość z Was (tu na forum) pisała co by nie zakładać filtra, bo gówno. Ja oczywiście mądrzejszy, filterek jakiś siatkowy z Larssona kupiłem i założyłem. Na początku wszystko było git. Założyłem go chyba w listopadzie. W grudniu ze dwa razy wyjechałem i w styczniu też ze dwa razy i było ok. Pewnego lutowego dnia chciałem się kulnąć. Już podczas pierwszego rozruchu coś mi nie pasowało, dziwnie silnik pracował. Odpalałem go na parę razy, aż w końcu ni cholery nie odpali. No to zaczołem szukać. Pierwsze co przyszło do głowy, wiadomo, że nie dostaje wachy. No to próbuję wszystkich ustawień kranika, odkręcałem śrubki spustowe z komór pływakowych - nic, sucho. Patrzę na filtr, no kurde pełny paliwa. No to szukam gdzie indziej. I tak z pół godziny jeszcze, finalnie okazało się, że króćce tego jeban**** filtra się skurczyły i tak zacisnęły, że wacha we filtrze została i w żadną stronę przez filtr przelecieć nie chciała. Kuwa nie wiem co to za gówno sprzedają, żeby kurde od benzyny filtr zeżarło - szok i nie dowierzanie. Oczywiście wydupiłem filtr i chodzi jak złoto.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wyrzucony, wężyk idzie bezpośrednio od kranika do gaźników i Bandit lata jak szalony ! Kto by pomyślał, że taka mała pierdoła potrafiła unieruchomić Bandziora, sam nie wiem jak to tłumaczyć. Dzięki Wszystkim za rady, widzę, że to forum jeszcze nie raz uratuję mi tyłek ;) Pozdrawiam!

Edytowane przez Gtx990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za pierwszym razem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem na początku zeszłego sezonu taki filtr i lata jak wściekły:

 

ihost_1490901799__filtr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie Bandit ale SV - więc pewnie pompa ta sama. Do lakierowania nie zasłonięto mi wlewu, nie zorientowałem się, że wnętrze jest całe w podkładzie - bak wew. szary i podkład szary, no i zasyfiłem pompę. Sitkowy filtr oczywiście wiem jak zdjąć, ale zastanawiam się nad filtrem wysokiego ciśnienia. W internecie są tutoriale jak go rozpołowić itp, ale mnie zastanawia fakt, czy pompa jest dwukierunkowa, t.j  jeśli podłącze odwrotnie kable, to czy zacznie pompowac w drugą stronę. Sorry jeśli to głupie pytanie, ale nie do końca mam świadomość jak jest ona skonstruowana. A jeśli rzeczywiście po podłączeniu odwrotnie kabli obieg ruszy w drugą stronę, to czy tym sposobem nie można będzie wyczyścić filtra w.c. bez jego zdejmowania? pzdr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podłączysz ją odwrotnie pompę silnik zacznie obracać się w drugą stronę ale pompa nie wytworzy ciśnienia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Witam, nie zakładam nowego tematu to miejsce wydaje mi się odpowiednie. Więc zacznę od opisu sytuacji: zakupiłem bandita 600s z 2004r przebieg 69000km, długo stał, rzadko odpalany, początkowo w ogóle nie chciał odpalić po wymianie paliwa w zbiorniku palił tylko na ssaniu. Rozebrałem gaźniki były mocno zabrudzone żółtym osadem jak się domyślam z paliwa. Wyczyściłem złożyłem i pali ale nie równo i nie na wszystkie cylindry, poczytałem rozebrałem i znalazłem problem z zaworkami, zakupiłem nowe dedykowane założyłem ustawiłem na 17mm co prawda niektóre blaszki musiałem mocniej nagiąć, zauważyłem iż zależne jest to od siły poszczególnych zaworków (tego guziczka ). Ustawienie mieszanki również wg książki, świece nowe kolor kawa z mlekiem - wszystkie iskra moim zdaniem bardzo ładna. Uważam iż motor dobrze chodzi powyżej 4000 obrotów jednak poniżej jest katastrofa, nie mogę ruszyć normalnie tylko z pół-sprzęgła jazda 2-3k obrotów nie możliwa szarpie słabnie, na postoju wolne obroty nie do ustawienia ustawie 1200 wskoczy na ponad 2000 ustawię ponownie spadnie poniżej 1000. Króćce od gaźników do cylindrów myślę ok może to i nie najlepsza metoda ale kręcąc rozrusznikiem przykładałem rękę do poszczególnych i zasysa trzymając podciśnienie przez jakiś czas zarazem nie odczuwam różnicy pomiędzy poszczególnymi cylindrami. Niestety nie mam czym pomierzyć ciśnienia ale tu osobiście rozwiązania bym nie poszukiwał. Popatrzcie proszę na film poniżej może nie doskonale zrobiony, ale widać co się dzieje.

 

Zapomniałem dodać iż przed wymianą zaworków 1 cylinder był zimny teraz 4 wolniej się grzeje.

 

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/0WGaSruVvXM"frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

 

ja go nie dotykam a on gazu dodaje

Edytowane przez krysik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowy serwis wpierw czyli zawory ,gazniki mycie czyszczenie, ustawienie mieszanka i synchronizacja , wtedy można coś więcej powiedzieć a tak to wróżenie z fusów ale wygląda na dysze wolnych obrotów, czym czyściła? Pod śruba mieszanki też czyściła?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworów nie ruszałem, gaźniki czyściłem specjalnym środkiem +miekka szczoteczka/szmatka/sprężone powietrze również pod dyszą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawory wymagały drobnej korekty, niestety nie pomogło. W poniedziałek wywalam po raz kolejny gaźniki dzisiaj to już tylko pozostało się napić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psiknij plakiem po kroccacch wtedy sprawdzisz czy nie ciągnie lewgo powietrza , sprawdź jeszcze raz gaźniki , membrany całe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Podstawowy serwis wpierw czyli zawory ,gazniki mycie czyszczenie, ustawienie mieszanka i synchronizacja , wtedy można coś więcej powiedzieć a tak to wróżenie z fusów ale wygląda na dysze wolnych obrotów, czym czyściła? Pod śruba mieszanki też czyściła?

 

 

I co? i miałeś czuja faktycznie dysza wolnych obrotów była zabrudzona. Dziękuje !!! wybaczcie, że tak późno odpisuje ale moja remont w domu wymyśliła i mi się przedłużyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.