Skocz do zawartości

Problem Z Odpaleniem


Pitbull
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już Ci silnik stanie to otwórz kurek wlewu paliwa i zobacz czy odpali. Jak tak to sprawa tkwi w wężyku odpowietrzenia.

Drugi wężyk idzie do podciśnienia gaźników, sprawdź szczelność tego połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Ojciec Moderator Administrator dobrze napisał, pewni mechanik przyciął odpowietrzenie jak zakładał bak z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to miałem, na początku jak kopiłem bandita- jak było dużo wachy to pięknie jeździł, jak mniej niż pół baku to przerywał, chodził na rożnych garach aż wreszcie zdychał, pomagało otworzyć kurek od baku a rozwiązaniem był zagięty wężyk od odpowietrzenia. Przyczyna znaleziona dzięki PBC ! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to miałem, na początku jak kopiłem bandita- jak było dużo wachy to pięknie jeździł, jak mniej niż pół baku to przerywał, chodził na rożnych garach aż wreszcie zdychał, pomagało otworzyć kurek od baku a rozwiązaniem był zagięty wężyk od odpowietrzenia. Przyczyna znaleziona dzięki PBC ! :P

Od odpowietrzenia...To jest ten który wychodzi bezpośrednio z baku??Czy może ten drugi do kranika??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z baku wychodzą 3 rurki, jeden do kranika (paliwo), drugi do gaźników (podciśnienie), trzeci idzie luźna pod motocykl (to jest odpowietrzenie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzenie jest w tylnej części baku, musisz go zdjąć.

Instrukcję jak to zrobić masz w FAQ apropo regulacji zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem że napisałeś że kranik jest ok rozumiem że jeździsz standardowo na ON a na RES przełączasz gdy masz mało paliwa w baku

Jak kupiłem mojego Bandziora to tez tak miałem przy pełnym baku kraik na ON do 100km było ok później jak bak się opróżniał silnik przerywał gasł i nie dało się go uruchomić na RES było ok Pojeździj trochę na RES nawet przy pełnym baku i zobacz czy objawy ustaną łatwo się upewnisz czy to kranik nie płata ci figli.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam!

Mam takie pytanie,jak juz szykowałem moto do zimowego snu to zlałem całe paliwo z gazników (tak mi doradzano).

I teraz jak mam postepowac wiosną przekrecic kranik na pozycje PRI odpalic i potem na pozycje ON czy jak?

To moje pierwsze zimowanie sprzeta wiec jestem zielony w temacie a kurcze nie chce nic tam popsuc!!!

Dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Przekręć w pozycję PRI i poczekaj coś ok 3-4 minut, ssanie na maksa i odpal, jak Ci już wejdzie na obroty to przełącz w pozycje ON lub RES i problem z głowy :)

 

Edit: No dobra niech będą te 2 minuty :PP

Edytowane przez eninger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawić na PRI , czyli zalewanie gaźników na minute-dwie odpalic i przekrecic na ON

 

Edit: no to teraz masz dylemat:P czy 2 minuty czy 4 :P

Edytowane przez Czerech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co zlewać paliwo z gaźników nigdy tego nie robiłem w motocyklach.Można po zimie ewentualnie zlać stare z komór pływakowych i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu tak mi ktoś doradził,nie bardzo sie w tym wszystkim jeszcze orientuje.

Zreszta chyba nawet gdzies tak wyczytałem.

To jak to ma własciwie byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co zlewać paliwo z gaźników nigdy tego nie robiłem w motocyklach.Można po zimie ewentualnie zlać stare z komór pływakowych i tyle.

Jezeli i tak zlewasz po zimie, to co Ci szkodzi zrobic to wczesniej i miec problem z glowy. Co specjalista, to inna szkola zimowania motocykla, ale ja takze zlalem. A sie zlewa zeby syf z paliwka nie zostal w gaznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli i tak zlewasz po zimie, to co Ci szkodzi zrobic to wczesniej i miec problem z glowy. Co specjalista, to inna szkola zimowania motocykla, ale ja takze zlalem. A sie zlewa zeby syf z paliwka nie zostal w gaznikach.

 

 

a ze sie wtrace-to jaki numer bambusa jest do tych srubek spustowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ze sie wtrace-to jaki numer bambusa jest do tych srubek spustowych?

Tajemnica :D Mam luzne bambusy i nie wiem ktorego uzywalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie odnośnie odpalania zimą. Ostatnio próbowałem dziorka zapalić , tak żeby troszkę się rozruszał i samemu nacieszyć ucho (bo mnie już nosi przez ta zimę). Podłączyłem aku (bo dzior stoi w zimnym garażu) przekręciłem na pri, odczekałem, ssanie na maksa, kręcę raz, drugi... ósmy a moto nawet nie zapyrkocze. Ostatecznie zbiłem prąd w aku na tyle, że rozrusznik ledwo kręcił. Czemu nie pali? (a mam podgrzewane gaźniki). Próbowałem tak 2 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie kręci dlatego że jest zimno i paliwo nie paruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam rozumieć, że nie trzeba sie tym obawiać i czekać do wiosny tylko patrząc na moje dzieciątko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - no i zlej paliwo z gaźników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Ja mam podobny problem jednak poczekam na sprzyjające warunki na drodze (a przy tegorocznej zimie może to trochę potrwać) i udam się do serwisu na diagnozę i naprawę. Jak będę miał jakieś wiadomości to chętnie się podzielę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=1638

Jest kilka innych wątków które haczą o ten temat, głównie na starym forum.

 

hehe Tolinek moja wina, nie wyraziłem się dość prcyzyjnie i dlatego rozmawiamy na dwóch płaszczyznach

Dziękuje za naprowadzenie w doborze mieszanki,

moje pytanie było bardziej prozaiczne - gdzie jest śrubka (zlokalizowany pilot screw :)

 

już znalazłem, pogmerałem:

miałem wrażenie (nie sprawdziłem) że gażniki były ustawione nierówno,

ustawione poniżej 3 obr zdecydowanie sobie nie radził, przy odkręceniu o 3 obr lepiej reagował na gaz ale obroty nadal podbijały.

trochę się przy tym zagrzał, dalej nie odkręcałem bo musze poczytać na ile można i jakie ma to skutki

 

 

 

Właśnie wróciłem do domu, mam ze sobą gaźniki, wylądują zaraz na stole a ja podrapię się po czole ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro masz już je ze sobą, to zobacz czy wszędzie są szczelne, czy żaden gwint od śrubki nie jest zerwany, czy elementy pływaka się nie zawieszają itd. Jak wszystko będzie działać dobrze to musi dobrze chodzić po ustawieniu odpowiedniej regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że zaworek od ssania nie powinien przepuszczać?

zatykam plcem otworek przy przepustnicy, zaciągam powietrze przez synchro i gdzieś je dostaje - prawdopodobnie poprzez zaworek ssania - zaraz spr go wykręcić ale dostęp do niego kiepski - nie wiem czy uda mi sie z kluczem podejść

 

pyt. nr 2

jak spr czy nie przelewa mi paliwa i czy jego poziom w komorze jakos się ustawia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.