Skocz do zawartości

Pomoc Dla Przyjaciela


Gardzin
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Moj dobry przyjaciel chcialby kupić "kanapowca" już od dawna napalony jest na Trans alpy choć ciagle go przekonuje w swoja strone, czyli do bandziora.

 

Kolega Chce jednak transa.

 

Czy ktos z was mial taki sprzet?

Jak z awaryjnościa?

Na co zwracac uwage przed zakupem?

Czy ma jakieś slabe punkty ten model?

 

Poniżej podaje link do moto który chcialby obejrzeć i kupić.

 

https://m.olx.pl/oferta/honda-transalp-2003-przebieg-33-tys-CID5-IDq9FBP.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotykalem sie z tym sprzetem w warsztacie motocyklowym. To byly bezproblemowe sprzety, nawet biorac pod uwage to, ze czesto ich wlasciciele zbytnio sie z nimi nie cackali.

 

Honda to najbardziej niezawodna i dopracowana marka, jaka mialem. Nudna jak bulka z pasztetem, ale co kto lubi. Czasem dolegaja jej jakies tam drobnostki elektryczne, ale generalnie przy odrobinie serwisowej dbalosci przezyje odwdzieczy sie bezproblemowym uzytkowaniem.

 

Przy tym modelu trzeba sprawdzic stan zawiechy i pod kontem ewentualnej korozji przy spawach ramy oraz elektronike - ladowanie. Jesli motocykl jest zadbany i bezwypadkowy to nie ma sie nad czym zastanawiac, tylko brac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobilem na serwisie dziesiatki tych trampkow jezeli nie ma 300 tys albo powypadkowej przeszlosci to brac w ciemno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awaryjnoscia to byl czesto modul zaplonowy z racji umieszczenia pod kanapa przy ciezszych zawodnikach giely sie kable i nie bylo prundu ,ale potem w kolejnych modelach to poprawione bylo , zdaje sie ze po 2001 , ale musialbym sprawdzic ,a poza tym jak wyzej koledzypisali , brac, lac i jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma bardzo fajną sztukę, naprawdę wartą polecenia,droższą nieco ale lepiej wyposażoną, w zasadzie full wypas. Dziś odnowi ogłoszenie na olx. Srebrna, 12 tyś do negocjacji, Chełm woj. lubelskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Runt. Gdyby to bylo bliżej to nawet bym sie nie zastanawiał tylko od kogoś z forum coś kupił, ale Szczecin na końcu Polski leży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

awaryjnoscia to byl czesto modul zaplonowy z racji umieszczenia pod kanapa przy ciezszych zawodnikach giely sie kable i nie bylo prundu

Tak dokładnie to nie kable się gięły, tylko wtyczki wchodzące do modułów. Naciskanie od kanapy powodowało obruszenie pinów na płytce modułu. Można to było samemu zreperować.

 

Gardzin. Jak chcesz to wal śmiało z pytaniami. Ostatnie 6 lat spędziłem  ze straszą siostrą TA czyli AT (XRV RD-03 '89) Nawet opisałem przeróbki (Świat Motocykli) tych bolączek.

Jeśli zdecydujesz się na "trampka" to podstawa przy zakupie to sprawdzenie wałka zdawczego !!! Jego stan może znacząco zweryfikować stan licznika podawany przez sprzedającego.

Inne przypadłości jak regler, czy pompa paliwa to typowe zaniedbania użytkowników.

Na fotce "patent" na wtyczki modułów Przy okazji ta czarna blacha pod regulatorem to płyta miedziana 3mm i na niej na pastę termo-przewodzącą położony był regulator. Mimo 29 lat działa nadal.

Pompa paliwa ....., a to temat rzeka ;) (mój ulubiony) :usmiech:

 

thumb_ihost_1523292301__patent.jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Runt. Gdyby to bylo bliżej to nawet bym sie nie zastanawiał tylko od kogoś z forum coś kupił, ale Szczecin na końcu Polski leży

Zdaje sobie sprawę, ale warte moto czy samochód chyba warto. Wszystko rozumiem, nic na siłę, ale możecie zadzwonić, pogadać dokładnie, on wszystko wie, z tego co słyszałem sprzęt chyba z forum transalpa, naprawdę godny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.