Skocz do zawartości

Przeróbka S -> N Lub N->s


Gość Naymad
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

Panie i Panowie, zawsze chciałem jeździc nakedem, ale kurcze nie da sie.... powyżej 120 jest zbyt duży dyskomfort by cieszyć sie jazdą, stąd chęć założenia owiewek.

Wiem, że są dedykowane do nakedów, są też uniwersalne na allegro, jednak chciałbym zachować oryginalność suzuki, no i te od wersji S są większe, niż każda mała do nakeda.

 

Pytanie, wystarczy zakupić lampe, boczne owiewki i przedni łącznik owiewek, czy jest z tym tyle roboty, że lepiej sprzedać N kupić S?

 

A może jest ktoś chętny na zamianę akcesorii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś chciał sprzedać zestaw do N-ki to jestem chętny :P do przeróbki N-->S potrzebna Ci przednia kompletna lampa, owiewka, stelaż do niej (na pewno ten który trzyma lampę, ale chyba pod zbiornikiem są też uchwyty, których nie ma w N-ce... Musiałbym sprawdzić) i jedno popołudnie żeby to przełożyć. Jakbyś kupował taką owiewkę to zwróć uwagę, aby sprzedający dał Ci wszystkie oryginalne śrubki do kompletu, żeby to później jakoś wyglądało :)

Edytowane przez Tybek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki jest koszt w I gen. ale w II generacji to już trzeba sporo wytasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jest sens? motur z tego roku wiele wart nie jest. Wsadzisz w części narobisz się a przy próbie sprzedania będziesz miał marudzenie, że niby czemu jest s-ka z n-ki..itp.

 

no i jeszcze do kosztów dolicz lakierowanie bo nie dobierzesz identycznego odcienia raczej, a bez równego koloru od razu widać będzie, że zlepek.

 

myślę, że co najmniej 2 tysi musisz włożyć.

Czasza i stelaż to jedno, do tego lusterka, lampa...tak na prawdę zegary też są inne :-)

+robota własna

+lakier

 

 

czy ja wiem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej generacji zegary i lampa inna? Według mnie są te same.... Więc jak na moje oko to: owiewka, stelaż, lampa i lakier. Kumpel parę miesięcy temu zmieniał- za tyle co dostał z N-ki kupił owiewki- pomalował i kupił nawet naklejki i wyniosło go to parę stów...

 

p.s. zejdę do garażu to zobaczę te mocowania pod zbiornikiem, ale jak miałem wcześniej N-kę to nie kojarzę żeby one tam były... także na 99% musisz je też dokupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja komplet caly, nieporysowany, ze stelazem, z ladna zolta akcesoryjna szybka, zapasowa zarowka, kierunkami oryginalnymi sprzdalem tutaj za 350-380zl. Nie pamietam juz dokladnie, ale jakos tak. Zegary w The One sa takie same, tylko w nowszych generacjach zoltki to zmienily.Mocowanie pod bakiem to raptem kawalek blaszki:

imag0204jt.jpg

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz lepiej to wygląda.

Kierunki z N mogą zostać przy takiej przeróbce?

 

ps.

Piękny 1200 powyżej

 

ps.2

Zakładam temat w "targowisku", może ktoś będzie chciał z S na N :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do S'ki ramiona kierunkow sa dwa razy dluzsze.

To B12 wcale nie jest piekne. Zwie sie "Brzydal". Niedlugo zaprezentuje jego nowe wcielenie zrobionego przez Motokracja.pl :)

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krynio, powiedz mi jeszcze jedną rzecz.

Czy te mocowanie z pod baku, jest przyspawane do ramy, przykręcone, nitowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego przerabiałem z S na N i aż tak duzo roboty nie ma;) A owiewka i cała reszta oryginalna czekają w piwnicy ładnie zapakowane na lepsze czasy :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocowania są dokręcane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kształt kubków w zegarach nie był ciut inny? tak mi się wydaje, ale może mi się tylko wydaje.

Choć w sumie racja, że nawet jakby były inne to i tak nie trzeba ich zmieniać :-) no to nieco taniej będzie faktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Ja tam przy 200 na N dawałem radę ale nie oto ... miałem kompletną czachę do sprzedania ale niestety poszła wraz z motocyklem.

to nie jest temat do dywagacji na temat S/N. Przypominam, ze miales pretensje o takie dyskusje w swoim temacie, a sam to robisz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

A ja mam pytanie w trochę inna stronę. Jak to wygląda z przeróbką z S na N? Wystarczy tylko zdjąć owiewki i założyć stelaż plus lampę z N? Przymierzam się do zakupu Bandita i mam S na oku a zawszę marzyła mi się N-ka.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście polecałbym już kupowanie Nki niż ski. Też przerobiłem swój na N, Mogę Ci zdjęcia podesłać jak to wygląda... dużo tych kabli jest, trzeba je dobrze poupychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu mieszczą się one pod bakiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu mieszczą się one pod bakiem.

Potwierdzam :zeby:  A przy okazji przerabiania na Nkę polecam od razu wymienić ori kierunki które wyglądają jak telewizory na Ledowe (np od Trutila) Koszt nie duży, roboty chwila a efekt super :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu mieszczą się one pod bakiem.

hmm - pod bakiem a nie w lampie?

Jestem własnie na etapie przerabiania z S na N - nawet juz zdemontowałem wszystko i zalozylem mocowanie od lampy. Z przodu mam dużą niebieską kostkę. Chciałem ja jakoś upchnąć w lampie...

To powinno być pod bakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy kabel od zarówek a reszte cofnac pod zbiornik

Właśnie o tym mówię :zeby: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.