Skocz do zawartości

Przerywa Podczas Jazdy Aż Zgaśnie..


Mapet
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :).

 

Pacjent to bandit 1200 po grubszym serwisie m.in. nowe świece, filtry, oleje i płyny, synchro z czyszczeniem gaźników, regulacją luzów zaworowych i masę innych rzeczy. Podczas jazdy gdy na piątym biegu (na pozostałych jest to samo) chcę mu odkręcić ze 100 km/h wzwyż to motocykl nagle się dusi, nie wzrasta ani prędkość ani obroty mimo że manetkę odkręcam na full, redukuję biegi na niższe i bandzior przy dwójce sam się wyłącza. Wszystkiemu towarzyszy dźwięk z wydechu jakbym jechał choperem :P. Później ciężko jest go odpalić a jak mi to się uda to sam nie trzyma obrotów tylko muszę mu przytrzymać chwilę manetką i dalej chodzi już sam płynnie.

 

Dodam, że przed serwisem nic takiego się nie działo - wszystko chodziło tak jak trzeba. Pojawia mi się to cyklicznie, raz przejadę 100 km i nic się nie dzieje a innym razem staję tak co 5 kilosów. Obstawialiśmy, że dominator (a jest to gówno) się rozsypał ale to wtedy dźwięk byłby cały czas taki sam. 

 

Mechanior powiedział że to mogą być membrany na gaźnikach że się źle ułożyły. Jak myślicie ma ktoś jakiś pomysł ? Albo jak rozwiązać problem ?

I czy ktoś wie ile kosztują takie membrany do bandita ?

 

Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak mu paliwa, wywal filtr pomiędzy zbiornikiem a gaznikami (jeżeli taki posiadasz) czesta przyczyna zdlawienia przeplywu paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak mu paliwa, wywal filtr pomiędzy zbiornikiem a gaznikami (jeżeli taki posiadasz) czesta przyczyna zdlawienia przeplywu paliwa.

Hah żeby było śmieszniej i ciekawiej to filtr też wymieniłem bo już sporo było w nim syfu. Nawet węże pod sprężonym powietrzem były czyszczone z przewodem podciśnienia.

Próbowałem też jeździć na różnych ustawieniach kranika - ON,RES czy nawet PRI bo podejrzewalismy kranik że jest zasyfiony ale dalej lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze przy skladaniu do kupy , ktorys z przewodow odpowietrzenia zbiornika sie przycial i nie daje odpowiedniej dawki , przejrzyj tam pod bakiem i przy kanapie czy wszystko ladnie lezy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B6 miałem dokładnie ten sam problem po pierwszym serwisie. Założyłem filtr papierowy i zaczęły się jaja. Dopiero zmiana filtra na metalowy zakończyła problem. Zresztą ponoć w oryginale nie było żadnego filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na zawory. Membrany to astronomiczna kwota kup uzywki gazniki ja to beda one

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówicie oo filtrze powietrza typu papierowego ? Zawory niestety nie były w dobrym stanie, szczególnie wydechowe bo luz zaworowy na nich wynosił 0,05 i przy odpalaniu na ciepłym muszę dodać delikatnie gazu. Zawory w moim przypadku dawno nie były robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa papierowy. Masę ludzi miało z tym problemy. Wywal to całkiem i polataj kilka dni. Zobaczysz czy to to. Najtańsza możliwa usterka. Jeżeli to nie on to wtedy będziesz szukał dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele skad wy bierzecie tych mechanikow? Qwa jak czytam te diagnozy to jakas masakra rownie dobrze mogl powiedziec ze to przez zle cisnienie atmosferyczne. Jak wczesniej dzialalo to po serwisie tez musi.

 

Na start filtr paliwa i sprawdz czy przewody paliwowe nie sa pozaginane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz reklamować usługi ? Oddać Mechanikowi i niech naprawia co spartolił - nie rozumiem takiego podejścia. Wykładasz siano na serwis a potem jeszcze sam grzebiesz, bo coś jest nie tak. Z drugiej strony jak nie zażądałeś paragonu/FV to pozamiatane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był ten sam problem. Nowy filtr wymieniałem na nowy po 20 km i dalej to samo. Wywalilem filtr, dałem ładny wężyk i problem zniknął jak ręką odjął. Wywal filtr to jest chwila roboty.

 

Edit

Dodam, że u mnie jak był pełen bak to bandzior chodził jak szalony. Problem pojawiał się poniżej połowy baku i trwał aż nie zatankowalem. Taka jazda po 5km do stacji. Paliwo nie mialo siły opaść przez filtr.

Edytowane przez lunatiC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w dolnym zakresie obrotów też się dlawil i zgasł. Wymiana zaworkow pływakowych załatwili temat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo- pomogło odpowietrzenie baku, a w 2 kolejności zestaw naprawczy kranika, lub cały kranik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwna sprawa bo przed serwisem był ten filterek zasyfiony i chodził, po serwisie też dalej był ten sam i wtedy zaczął się problem. Wymiana na nowy dalej nic nie dała. Więc nie wiem czy to ten filterek.

Ten mechanik obstawia właśnie zaworki że się zawieszają ale dziwne że to wszystko wyszło po serwisie. Co do baku i kranika też może być tam problem bo bak był malowany i może jakiegoś syfu naszło do środka a ja tego do końca dobrze nie wyczysciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a jak się zachowuje silnik na luzie ? Też go zadławi jak spróbujesz odkręcić do odcięcia? Jak jest ok to ja bym nie obwiniał membran. Jeszcze trochę i Mechanik poleci drugi silnik kupić... :oczy:  Co do syfu z baku to nie przekonasz się póki nie wykręcisz kranika  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na luzie też go dławi może trochę bardziej się wkręca na obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaa i jeszcze jedno: czy jazda bez filtra paliwa będzie dla pieca zdrowa ? Nawet jazda próbna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie bo i tak masz sitko w kraniku

Ok, super dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak poza tym, te filterki są dokładane, oryginalnie tego filtra nie ma tylko siteczko w zbiorniku.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jachu w MK2 jest w MK1 nie ma

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MK3 też ma. Ale można wuwalić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Wywalę go i powinno być ok skoro jest jeszcze sitko w kraniku. Kupię tylko zestaw naprawczy do kranika bo coś czuje że jest zapchany.

A czuję tak dlatego że wszystko było malowane - bak też i trochę syfu mogło zostać w środku.

 

A i jeszcze jedno pytanie bo przy okazji chcę wymienić wszystkie przewody paliwowe tylko nie wiem jaka tam średnica przychodzi ?

Wszystkie węże paliwowe mają tą samą średnicę i czy jest to 10 mm ?

Kupię już i zacznę wymieniać tylko pytanie znowu ile tego cholerstwa kupić :P.

 

Dzięki za podpowiedzi.

Edytowane przez Mapet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.