Skocz do zawartości

Przerywa Podczas Jazdy Aż Zgaśnie..


Mapet
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawia mnie tylko czemu zalewa wszystkie gary. Dziwne też bo serwis niecałe 4 tys temu. Podobno wszystko ustawione włącznie z zaworami i czyszczeniem gazników.Poziomy sprawdzałem przez spuszczanie paliwa z każdego gaziora i w czwartym jest ze dwa ml więcej. Przy serwisie świece były wymienione. Mogły paść wszystkie jednocześnie? Filtr powietrza też wymieniony przy serwisie a wczoraj zaglądałem do niego i czysto. Kranik patrzyłem i jest ok i bez żadnego syfu. Wszystko stało się nagle bez żadnych ostrzeżeń. Patrzyłem wszystkie węże i podcisnienia Coś leje tylko skąd? Może to jakaś głupota. Oleju nie przybywa. Jutro zobaczę jescze membrany i iglice. Jeden kruciec wczoraj poprawiłem na 3 gazniku bo spadł od strony gaźnika tylko nie wiem kiedy. I dokładnie. Na obrotach ładnie trzyma. Będę szukał jutro dalej jescze raz najprostszych rzeczy . Zmniejszyć mu jeszcze mieszankę na jakieś 2,5 obrotu? Tylko jeździł do tej pory na 3,5 i było dobrze. A jak sprawdzić podcisnienie bez przyrządu? 

Na oko to każdy kruciec pracuje. Wczoraj na postoju zwiększając pomału gaz ok 4 tys obrotów kichnął w gaźnik leciutko a potem przy kolejnych próbach już nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestes lublina po cholere dajesz gdzies moto jak masz cirusa pod reka ja bym zrobil sam po kolei wedlug serwisowki sprawdz ten poziom ale tak jak trzeba bo k bedzie za wysoki albo beda aly to tez wyleci tyle samo paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz ze o Cirusie ciągle myślę? :-) Kawałek do niego ale bez przesady. Jutro rano popatrzę jescze co mogę zrobić a jak nie będę się kontaktował z nim. Dzięki Panowie. Jak się sprawa wyjaśni to opowiem co i jak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze wtrące słowo. Zdjąłem dziś góry gazników i na 3 była dziwnie ułożona membrana. nie mam wprawy w tym ale być może się zawiesiła. Druga rzecz jaką zrobiłem to skróciłem po jakieś 0,5 cm kable przy fajkach na 3 i 4 cylindrze bo jakoś dziwnie luźno siedziały . Do tego poprawiłem na trójniku podcisnienia przewód bo był pęknięty na łączeniu. I wiecie co? Zaczął jeździć i nie przerywa! Dobrze dość się wkręca w obroty. Zostało mu to że lubi zgasnąc jak mu się po ostrzejszej jeździe wcisnie sprzęgło i przycisnie heble. Przy grzeczniej jeździe objaw nie występuje. Świece lepiej wyglądają ale jeszcze za bogata mieszanka. Nic nie zostaje tylko zrobić porządne regulacje od zaworów zaczynając. Mam pytanie bo nie chce mi się zdejmować specjalnie zbiornika paliwa a chciałbym wymienić przewody od cewek. Czy ktoś z was to robił? Da się czy są integralną częścią cewek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Witam. Koledzy jescze jedno pytanie. Czy za pomocy wężyka da się sprawdzić w B12 prawidłowy poziom paliwa w gaznikach? Tzn do jakiego miejsca w gazniku ma sięgać poziom paliwa w wężyku? Czy tylko ustawianie poziomu reguluje się w gwzniku mierząc wysokość pływaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Cześć. Żeby dokończyć temat. Oprócz tego co odpisywałem wczesniej paliwo lało się do air boxa w bardzo dużych ilościach i zalewało również świece.. Nie był za to odpowiedzialny kranik lecz gazniki. Wina była w ustawieniu pływaków i nieszczelności oringów, ale których to już nie wiem bo sam nie robiłem. Uważajcie na zestawy naprawcze gaznikow Tourmax bo po założeniu ich lało dalej a mechanik dopasował inne oringi . Moto jeździ wkoncu jak powinno. Dzięki Panowie za podpowiedzi. Szczególne podziękowania dla Benego bo mu tylek zawracałem szczególnie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Żeby dokończyć temat. Oprócz tego co odpisywałem wczesniej paliwo lało się do air boxa w bardzo dużych ilościach i zalewało również świece.. Nie był za to odpowiedzialny kranik lecz gazniki. Wina była w ustawieniu pływaków i nieszczelności oringów, ale których to już nie wiem bo sam nie robiłem. Uważajcie na zestawy naprawcze gaznikow Tourmax bo po założeniu ich lało dalej a mechanik dopasował inne oringi . Moto jeździ wkoncu jak powinno. Dzięki Panowie za podpowiedzi. Szczególne podziękowania dla Benego bo mu tylek zawracałem szczególnie :-)

Czyli trafiłem jeżeli chodzi o pływaki i tak samo z zestawami naprawczymi już nie pierwszy raz słyszę właśnie że turmax dał dupy , dobrze że śmiga ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.