Skocz do zawartości

Bwu88 - Szukam 1250N - Prośba O Ocenę


bwu88
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Bulbulator jest pierdzilnięty :) daj sobie spokój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś kręci... co to jest zatyłek???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bulbulator jest pierdzilnięty :) daj sobie spokój :)

Ale cały bulbulator czy wystarczy wymienić same przyczłapy do bulbulatora? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś kręci... co to jest zatyłek???

Chciał być kulturalny i uniknął słowa "zadupek" :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega się przywitał, więc można z czystym sumieniem napisać, że przegiąłeś pałę!

na moje oko przyczłap od bulbulatora tylko odleciał a bulbulator jest ok!

 

a serio ponieważ przywitanie było jedź do ASO i będziesz na 100% wiedział co i jak... w końcu 120 królów Jagiełłów na ulicy nie leży ;)

do tego poproś o vin i datę rej... sprawdź sobie na historiapojazdu jak przebiegi.  jak gośc ma 2 lata to powinny być przebiegi.

 

 

 

a skąd pomysł na przesiadkę z intruza na dziora? W korkach stałeś pomimo motonga? ;)))

 

Bulbulator jest pierdzilnięty :) daj sobie spokój :)

 

P.S. Ja wszystkich wysylam do ASO ;) więc poczekaj co tam eksperci od mechaniki od nas napiszą.

Edytowane przez pwm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@pwm

Spróbuję załatwić to w sobotę w ASO w Lublinie, jutro zadzwonię i upewnie się czy czynne będą mieli.

 

Sprawdzałem tę historię i tutaj pojawiła się pierwsza wątpliwość. Moto pierwszy raz zarejestrowane w PL w lipcu 2016, a pierwszy przegląd w PL w lipcu 2017 z przebiegiem 20k z groszem. Czyli...przez pierwszy rok bez przeglądu albo na ważnym przeglądzie belgijskim, choć czy to tak by się złożyło...? Jak będę rozmawiał to dopytam.

 

Dlaczego zmiana Intruza...Żądza mocy ;-) Gabarytowo też był dla mnie dość mały. Jeździłem również niby Intruderem VS 1400 ale chcę coś innego gatunku. Przyznam, że po "małym Intruzie" chciałem power cruisera w postaci VZRa 1800 ale budżet...zauroczyły mnie również duże nakedy, rozważałem XJRkę 1300 ale do gustu bardziej mi przypadł Bandit 1250.

Edytowane przez bwu88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 tysi i wymienione łożysko, klocki, napęd?

To musiało być ostro traktowane. :)

Mi pyknęło 50 i jeszcze mam fabryczne. A moto lekko nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 tysi i wymienione łożysko, klocki, napęd?To musiało być ostro traktowane. :)Mi pyknęło 50 i jeszcze mam fabryczne. A moto lekko nie ma :)

Wymiana tych elementow przy 30 tys jest zupełnie naturalna. Nic nadzwyczajnego w b 12,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana tych elementow przy 30 tys jest zupełnie naturalna. Nic nadzwyczajnego w b 12,5

Naturalna wymiana klocków i łańcucha przy 30 tysiącach?

Chyba żartujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak, zwykle na pierwszych klockach juz masz blache (mowa o przodzie) chyba ze ktos uprawia emerycką jazde a łancuch jest wyciagniety jak szmata. Wiesz ile osob potrafi zadbac o naped? Moze z 1 % użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam u emeryta?

Ja to ku...de pradziadek pewnie jestem, bo jak zalukali przy 58kkm w sprzęgło to zero zużycia... polata do 120kkm jak nic....

łożysko główki nówka.

 

jednak co do klocków to racja jak masz klocki hamujące to 18kkm i wymiana.

 

Naturalna wymiana klocków i łańcucha przy 30 tysiącach?
Chyba żartujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem bo robi się zerowy przegląd przed rejestracją.

nie mam pojęcia czy zerówkę też pokazują w historiapojazdu  po prostu kupuję motongi krajowe mam wtedy od a-z pogląd na to co się z motongiem działo.

pamiętaj, że za granicą idioci nie żyją i nikt nie sprzedaje za 50% ceny zajebistych maszynek igieł bez wypadków.

zaraz dojdziemy do tego od kiedy zaczyna się wypadek (czy urwane lagi i silnik to już wypadek czy nie) 

ale sprawnej maszyny bez felera nikt nie sprzedaje w cenie nikłej.

możesz poszukać na olx albo ebay i są ceny ;)

 

natomiast jak ktoś miał glebę to koszty renowacji są tam spore więc może być tak, że po prostu motos był po paciaku i poszedł w świat dlatego warto ASO robić bo ci powiedzą czy kupować czy proste i czy nie na trytkach jest ;)

 

 

https://historiapojazdu.gov.pl/strona-glowna/-/hipo/historiaPojazdu/cepik?p_auth=DvMwVN4Z

 

a w dane zagraniczne coś wyszło?

 

@pwm
Spróbuję załatwić to w sobotę w ASO w Lublinie, jutro zadzwonię i upewnie się czy czynne będą mieli.

Sprawdzałem tę historię i tutaj pojawiła się pierwsza wątpliwość. Moto pierwszy raz zarejestrowane w PL w lipcu 2016, a pierwszy przegląd w PL w lipcu 2017 z przebiegiem 20k z groszem. Czyli...przez pierwszy rok bez przeglądu albo na ważnym przeglądzie belgijskim, choć czy to tak by się złożyło...? Jak będę rozmawiał to dopytam.

Dlaczego zmiana Intruza...Żądza mocy ;-) Gabarytowo też był dla mnie dość mały. Jeździłem również niby Intruderem VS 1400 ale chcę coś innego gatunku. Przyznam, że po "małym Intruzie" chciałem power cruisera w postaci VZRa 1800 ale budżet...zauroczyły mnie również duże nakedy, rozważałem XJRkę 1300 ale do gustu bardziej mi przypadł Bandit 1250.

Edytowane przez pwm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

@pwm

 

Na necie wyczytałem, że w przypadku nowych motocykli z zagranicy oraz tych z ważnym "zagranicznym" przeglądem, przeglądu zerowego nie robi się.

Wiadomo, cudów nie ma ;-)

Zagranicznych danych brak.

Edytowane przez bwu88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda nieźle, sprawdzić obejrzeć - kupować

może jeździł na zagranicznych tablicach, stąd te jaja (jak papiery ma spoko to nie ma co kruszyć kopii)

Duża N-ka to już taki rarytas i w mojej ocenie wart sporo i na pewno godny uwagi , czy akurat ten pojedziesz to się dowiesz

 

@Neon - mnie też nie dziwi że wymieniał, u mnie napęd w litrze też się kończy - mam 20k, klocki też zmieniłem, a jest lżejszy od tej krowy:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pwm

 

Na necie wyczytałem, że w przypadku nowych motocykli z zagranicy oraz tych z ważnym "zagranicznym" przeglądem, przeglądu zerowego nie robi się.

Wiadomo, cudów nie ma ;-)

Zagranicznych danych brak.

 

Aso 350zł i po temacie ;)

jak facet nie ma nic do ukrycia to się pewnie zgodzi bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na AUTODNA.

Pokazuje mi:

Model

RAV-4 II

więc nie wiem czy jest sens brać raport ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj go do mnie na serwis to go przetrzepie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wygląda spoko, jedynie z przebiegiem bym się nie zgodził... jak ten rocznik 80k letko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wygląda spoko, jedynie z przebiegiem bym się nie zgodził... jak ten rocznik 80k letko

No i wtedy z wymianą się zgodzę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wtedy z wymianą się zgodzę

Wtedy już wymienia sie rozrzad ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj go do mnie na serwis to go przetrzepie ;)

Ja to chętnie bym zawitał, ale podejrzewam, że kolesiowi nie będzie się chciało naginać do BP ;-)

 

Moje 22 letnie moto miało 27k km, ale to inna specyfika :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do gościa. Powiedział, że w 2016 przed rejestracją robił normalnie przegląd. Czytałem w necie, że czasem brakuje przeglądów na stronie historia pojazdu. Ogólnie do wymiany jedynie olej silnikowy i filtr na tę chwilę. Niepokoi mnie jego niechęć do ASO. Powiedział, że nie jeździ, bo jak kiedyś dwa razy sprzedawał samochody, których był jedynym właścicielem od nowości to nawymyślali i kklienci się zniechęcili, czyli ASO jest nie rzetelne ;-) Jeśli przyjadę na miejsce z mechanikami i specami to mogą oglądać do woli, bo nie ma nic do ukrycia :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po cholere aso? Chcesz sie dowiedziec ze wszystkie zarowki swieca i masz cisnienie w oponach? Jedz do normalnego mechanika i niech przetrzepie moto, aso to parodia i przede wszystkim nie testuja motocykli a co mozna powiedziec bez przejechania sie na moto?

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.