Skocz do zawartości

600 Mk2 Nie Chodza Dwa Gary


wiesuaf
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nie witam sie bo na forum jestem od dawna, tylko wyglada ze moje konto wsiaklo - mam niebieskiego gsf 600 mk2 z 2000 roku,

Generalnie sprawa wyglada nastepujaco:

Motocykl odpala na 2 cylindrach (3 i 4, dwa po prawej), a pozostale cylindry sie nie zalaczaja (za to dostaja paliwo bo swiece sa mokre a do tego po krotkiej pracy z dwoma zapalonymi garami przez dziure w wydechu zaczyna kapac benzyna.

 

Swiece sa nowe, gazniki czyszczone (ale nie ustawiane - az takim szpecem nie jestem), wymienilem wszystkie uszczelkiw kraniku i przeczyscilem filterek w nim, cewki i kable byly zmieniane 2 lata temu, ale od ich wymiany motocykl przejechal moze 100km. Co smieszne, iskra jest identyczna na kazdej swiecy i dzialaja dwa cylindry na dwoch roznych cewkach (bo jest 1-4 i 2-3).

 

Jakies pomysly? Walcze z nim od dluzszego czasu i kompletnie nie mam pomyslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki iglicowe na start, kranik działa poprawnie? Jak gaźniki beda lały to szybko zajeździsz świece dlatego ostroznie testuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem, kranik ma wymienione wszystkie uszczelki + przeczyszczone filtry, paliwo podaje tylko po zaciągnięciu podciśnienia. Co rozumiesz przez zaworki iglicowe? Jeśli o te w pływaku to wszystkie wyglądały identycznie i nie miały brudu.

 

Z mojej obserwacji jednak cylinder 1 i 2 leje i iskra nie nadążą z zapłonem. Tylko jak to naprawić?

Zaworki iglicowe na start, kranik działa poprawnie? Jak gaźniki beda lały to szybko zajeździsz świece dlatego ostroznie testuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki iglicowe mogą być wybite a nie zanieszczyszczone wtedy bedzie paliwo sie lalo i zalewalo wszystko po kolei łacznie z dostaniem sie do oleju a skoro iskra jesolejuwyglada na to ze zalewa je. Sprawdz jeszcze czy masz dobra koleność przewod - cylinder bo jak bedziesz miał zamienione miejscami to nie bedzie działało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworki iglicowe mogą być wybite a nie zanieszczyszczone wtedy bedzie paliwo sie lalo i zalewalo wszystko po kolei łacznie z dostaniem sie do oleju a skoro iskra jesolejuwyglada na to ze zalewa je. Sprawdz jeszcze czy masz dobra koleność przewod - cylinder bo jak bedziesz miał zamienione miejscami to nie bedzie działało

 

Kolejność jest prawidłowa,tzn lewa cewka 1-4, prawa cewka 2-3. Jeśli te zaworki iglicowe są wybite to rozumiem że pozostaje tylko wymiana na nowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejność jest prawidłowa,tzn lewa cewka 1-4, prawa cewka 2-3. Jeśli te zaworki iglicowe są wybite to rozumiem że pozostaje tylko wymiana na nowe?

Tak. Koszt jednego to około 30 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie byly wymieniane nigdy to od razu leca do wymiany przy okazji zobacz czy z oleju nie czuć benzyną

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie byly wymieniane nigdy to od razu leca do wymiany przy okazji zobacz czy z oleju nie czuć benzyną

Zobacz czy Ci oleju nie przybyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy Ci oleju nie przybyło

Fakt, w przypadku lania cylindrów nadmiarowe paliwo ścieka do skrzyni korbowej.

Dziękuję wszystkim, chyba trzeba się zabrać za coś więcej jak tylko "czyszczenie" gaźnika.

 

BTW, czy ma ktoś sprawdzony sposób na ustawienie składu mieszanki? Dla mnie to czarna magia, mimo że synchronizację robię z palcem w nosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu wielkiej filozofii nie ma dlayego że ustawiasz tylko skład mieszanki biegu jałowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.