Skocz do zawartości

Wyciek Oleju Spod Śruby


Gardzin
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

[/url]">http://https://polishbanditcrew.pl/uploads/imgs/ihost_1530727787__20180703_152848.jpg'>ihost_1530727787__20180703_152848.jpg

 

jak w temacie. Wali mi olej spod śruby w prawym dekielku przy czujniku oleju.

uszczelniałem sylikonem, dałem podkładkę miedzianą i nic. jak osiągam ok 10 tyś obrotów to na bucie mam dużo kropek oleju.

nie wiem już co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A - wymień dekiel

B - daj do pospawania

 

Jak widać ta strona moto nie miała lekkiego życia. Wyczyść dokładnie i przejedź się i popatrz czy na pewno spod śruby. Może jakieś pęknięcie jest pod spodem, albo może spod uszczelki. Najlepiej zdejmij dekiel i zobacz od środka. Silikon wysokotemperaturowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień uszczelkę

Edit przecież masz pęknięty dekiel wymień na nowy wraz z uszczelką i po kłopocie

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Wymienię dekiel. Na oko nie widać żadnego pęknięcia. Moze jak sie rozgrzeje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień podkładkę pod tą śrubą :)

Tylko pamiętaj - miedziana, nie stalowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

zeby nie pisac nowego tematu podepne sie tutaj 

 

Suzuki MOTO 1250 BANDIT-S 2008  GSF1250SK8(E3/E28) ENGINE/TRANSMISSION OIL COOLER

 

Prwdopodobnie uszczelka numer 2 mi lekko sie poci , bo lekko widac po jezdzie ze cos tam sie delikatnie saczy spod spodu , przy filtrze. 

Pytanie czy kolektory trzeba zrzucac czy ta sruba numer 3 bedzie do odkrecenia normalnie zeby zdjac to ustrojstwo i wymienic ta uczczelke , czy moze ktos zna jakis druciarski sposob , bez zdejmowania tego , mozna tam pna wierzchu po prostu silikonem pociagnac troche. ? W zasadzie to przed swietami mi sie to stalo jakos i troche tam czuc ze olej kapnie pare kropli po jezdzeniu na kolektory i tylko dzieki mojemu superwechowi wyczulem ze cos sie dzieje.... kolesie w zakladzie powiedzieli mi 100 funtow za zrzucanie kolektorwo i wymiane tej pierdolki i troche mi szkoda tych lekko zarobionych piniendzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem jak to wygląda w realu ale.....

Patrząc na rysunek wychodz mi że kolejność demontażu jest następująca.

1. Filtr oleju

2. Obydwa węże chłodzenia czyli cybant 7

3.potem odkręcasz obudowę nr 1 ze śruby nr 3

4. Masz dwa oringi. Zewnętrzny obudowy nr 2. I śruby nr4.

5. Samej śruby 3 nie musisz odkręcać jak nie jest uszkodzony gwint.

 

Tyle teoretycznej dywagacji. W praktyce musiałbym to zobaczyć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.