Skocz do zawartości

Amortyzator Tyl


Gość Fallkor
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 310
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • bald

    45

  • nieaktywny7

    30

  • zoozka

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

czyli do B6 1998 spasuje mi od Gsxr 1000 K7/K8 ????? I jeszcze od gsxr olejaka 750/1100 ?????

 

Spasuje plug & play czy trzeba coś przerabiać ???

Edytowane przez drwalu4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spasuje od k7/k8, ale prawdopodobnie bedzie wadzic o airbox. jesli nie uzywasz tub K&Na, odpusc.

 

spasuje CI plug and play od kazdego jajka i gsxra 90-95. szukaj od 750tki wodniaka. pojawiaja sie dosc regularnie na allegro. jedyne co bedziesz musial zrobic to przymocowac gdzies zbiorniczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie 600 II generacji - pasuja amory od B12 ;) rozniez II generacji - bez zadncyh przerobek - efekt jest taki ze dupa idzie do gory o jakies 3cm .Kolo styka sie z ziemia ino ino ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Odgrzewam kotleta.

 

Z których roczników GSX-F szukać amortyzatora tylnego?

 

Taki jak ten podejdzie do GSF600 ?: http://moto.allegro.pl/amortyzator-centralny-suzuki-gsx-f-750-jajko-gwara-i2889522108.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoozka bierzesz bo tez sie zastanawiam nad zmianą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy B12 olej po lifcie w 2006 ma dlugosc jak B12 G2? Biorac pod uwage tabelke z dlugosciami: gix 1000 05' 325,5mm i gix 750 00-03 325mm sa dluzsze o ok. 5mm. Podejda tak samo jak od hayki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi powiedzieć co wprowadza taka przeróbka??

Moto jest wyższe??

Twardsze??

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoozka, jak kupisz i założysz, to koniecznie daj mi znać, czy pasuje plug&play i czy jakieś problemy napodkałeś.

Chętnie oblookam i też pomyślę o zmianie.

Teraz jeszcze kombinuję nad korkami do przodu od 650.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na dniach będę reanimował zawieszenie w B12 I gen. Na tył pójdzie amor od jajka 750 z 2000 roku, pasuje P&P (długość, mocowania) tylko trza zamontować gdzieś zbiorniczek wyrównawczy. Z pół roku temu gdy miałem B6 zamontowałem od gsx-f 600 (bez zbiorniczka, długość ta sama co oryginalny B6) i różnica była kolosalna- całkiem inny motocykl, nie bujało, nie pływał, jechał tam gdzie się skręciło kierownicę. Fakt- było bardziej twardo niż na oryginalnym, ale coś za coś. Polecam każdemu- dobry zawias to podstawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoozka bierzesz bo tez sie zastanawiam nad zmianą :)

 

Biorę, tylko cenę jeszcze negocjuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz ja mam wsoim i nie narzekam a zbiorniczek przyczepilem do zadupka masz w mojej galeri jak teraz tylko progresy albo podkladki z przodu i nie poznasz motocykla ;) ja mam narazie podkladki ale mysle nad sprezynami

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoozka, jak kupisz i założysz, to koniecznie daj mi znać, czy pasuje plug&play i czy jakieś problemy napodkałeś.

Chętnie oblookam i też pomyślę o zmianie.

Teraz jeszcze kombinuję nad korkami do przodu od 650.

Na razie walczę z przodem, jakbyś znalazł kogoś kto by miał większa ilośc korków od 650 to tez byłbym chętny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja też zakupiłem amorek od 3/4 jajka, a z przodu podkładki 10mm już dawno są, ale jak by ktoś miał jeszcze korki od 650 to też przyjmę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy zamontowałem ten amorek, wiekszosc pisze sie tył sie podniósł, a u mnie tył sie obniżył WTF :slash: amorek jest krótszy od oryginału b6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak samoczyli do gory ale minimalnie ale to naprawde minimalnie wyzej mozesz miec nisko bo napiecie nie te

 

tu masz ustawienia ja mam ustawione na standart

ustawieniagsxr.png

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy zamontowałem ten amorek, wiekszosc pisze sie tył sie podniósł, a u mnie tył sie obniżył WTF :slash: amorek jest krótszy od oryginału b6

 

czyli kolo powedrowalo do gory jak stoi na centralce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myślisz Baldhead, czy to przeszkadz, że jest krótszy? Dużo krótszy?

Jak się ustawi większe tłumienie, nie powinno być żle. Ja na razie myślę o oczyczeniu i wyregulowaniu tyłu - potem o wymianie.

Sprawdzałem wczoraj - regulacja napięcia wstępnego sprężyny jest około 4, no i nie wiem na ile jest ustawiona regulacja siły tłumienia.

Nie mniej jednak przy moim wzroście i wadze - dobijał przy większych dziurach dynamicznie pokonywanych.

Jakim kluczem najłatwiej podregulować siłę tłumienia (od dołu), gdy nie byłą dłuugo ruszana śruba?

I dodatkowo wkurzała mnie centralna stopka, która przy tym opadała i bywało, że uderzała o aswalt! Macie na to pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jacek poszło do góry

 

 

kompresji nie mam na cliki tylko płynna regilacja od soft do hard, co do wysokosći to sie obniżyła bo jest krótszy amor a napiecie to jak by podczas obciazenia siadał za nisko, i dodatkowo zmieniajac naprezenie to sie jeszcze barzdiej utwardzi zawias.

 

Nie wiem czy kombinować coś czy zostawić jak jest, bo jedynie to wymiana kosci by wchodziła w gre

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktory rok amorka ? bo u mnie tak jak w instrukcji na klicki. Poza tym jak mam ustawione na standart w tej tabelce to jest ok prawie tak samo jak oryginal ale duzo twardszy wiec jak u ciebie jest duzo nizej przy tym ustawieniu tocos nie tak ze sprezyna chyba jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy zamontowałem ten amorek, wiekszosc pisze sie tył sie podniósł, a u mnie tył sie obniżył WTF :slash: amorek jest krótszy od oryginału b6

 

hmm, może coś nie tak z tym amorem jeśli wszyscy co montowali twierdzą że jest taki sam jak w b6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amorek z 2001r od gsxf 750 i na pewno nie jest taki sam,

 

Benny ze sprezyna jest ok przy moto na centralce widać że jesr koło wyżej.

 

Próbował ktoś odwrócić kołyske ? da radę?

 

 

ekw4tu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • krynio pinned this temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.