Skocz do zawartości

Amortyzator Tyl


Gość Fallkor
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

tak też myslałem, że może byc problem z  miejscem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 310
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • bald

    45

  • nieaktywny7

    30

  • zoozka

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

chyba bedzie git:) zamontowałem kołyske w miejsce stopki centralnej, tylko musze tulejke dorobić w kołysce bo do stopki szła mniejsza śruba. no i jutro wyfrezuje sobie dłuższe kości żeby zachować geometrie. O wachacz nie czepia spręzyna tylko kwestia wyprofilowania odpowiednio kości

Edytowane przez Masanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda. Amorek od GSR 600 z 2008 roku o 40 mm wiekszy rozstaw otworów niż w oryginale. Musiałem odgiąć ucho bo nie mogłem włozyć śruby mocującej kołyske, a centralki nie da sie wstawić bo kołyska ją blokuje przy składaniu. Kości wyfrezowalem z płaskownika 6 mm i musialem dorobić tulejkę w kołysce bo w orginalnym mocowaniu była sruba fi 12 a w stopce fi 10. Koszt modyfikacji to 80 zł za amorek i dwie warki dla tokarza za tulejke :)

post-8705-0-75753300-1418894087_thumb.jpg

post-8705-0-46117500-1418894105_thumb.jpg

post-8705-0-45693000-1418894123_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Wiem, że ten temat jest długi ale warto poczytać. Amorek od GSX-F 750 (jajko) będzie pasował plug & play i ma pełną regulację.

 

P.S. polecam jeszcze ten temat do poczytania: http://polishbanditcrew.pl/topic/23680-zawieszenie-motocykla-dzia%C5%82anie-i-regulacja/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

ja zdecydowałem sie na sprężynę WILBERS'a.

Pasuje pod fabryczny amortyzator, muszę dotoczyć tylko tuleje odpowiednio.

Koszt naprawdę niewielki - a powinno być dużo lepiej.

szukam mocno sztywnego rozwiązania do kanapowej charakterystyki B12.

Długi wahacz pogorszył jeszcze bardziej to zjawisko.

Zamontuje i dam znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Wiem, że ten temat jest długi ale warto poczytać. Amorek od GSX-F 750 (jajko) będzie pasował plug & play i ma pełną regulację.

 

P.S. polecam jeszcze ten temat do poczytania: http://polishbanditcrew.pl/topic/23680-zawieszenie-motocykla-dzia%C5%82anie-i-regulacja/

 

Z którego roku ma być moto ?

Przód mam juz ogarniety,zostaje mi tyl. Nie chcial bym robic jaies przeróbki. Zależy mi na pelnej regulacji dobrego amorka plug&play.

B12 K2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku ma być moto ?

Przód mam juz ogarniety,zostaje mi tyl. Nie chcial bym robic jaies przeróbki. Zależy mi na pelnej regulacji dobrego amorka plug&play.

B12 K2

Do 2 generacji nie podejdzie od GSX-F 750. Potrzebna jest przeróbka mocowania na dłuższe. Zagadaj do Pitusb'a, powinien mieć jeszcze 1 takie mocowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm , to moze byc od czegos innego , ważne żeby mial pelną regulacje i był tak naprawdę Plug&Play.

Napisalem do Pitusb'a na PM . Czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm , to moze byc od czegos innego , ważne żeby mial pelną regulacje i był tak naprawdę Plug&Play.

Napisalem do Pitusb'a na PM . Czekam na odp.

Na 1 stronie tego tematu masz rozpiskę wymiarów amortyzatoró z poszczególnych modeli. P&P to raczej chyba nic nie podejdzie do 2 generacji. Można spróbować od Hayki ale jest 10 mm dłuższy więc tył pójdzie do góry i z tego co pamiętam trzeba z airboxem pokombinować.

 

Zmiana mocowania w amorku od GSXF to też troszkę roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze magiczne pytanie... Czy potrzebuję coś na rodzaj podnośnika do moto, żeby tył nie opadł po demontażu amora? Czy jakoś to się będzie trzymało i w pojedynkę dam sobie radę?

Szukajka nie dała mi odpowiedzi :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 stronie tego tematu masz rozpiskę wymiarów amortyzatoró z poszczególnych modeli. P&P to raczej chyba nic nie podejdzie do 2 generacji. Można spróbować od Hayki ale jest 10 mm dłuższy więc tył pójdzie do góry i z tego co pamiętam trzeba z airboxem pokombinować.

 

Zmiana mocowania w amorku od GSXF to też troszkę roboty.

Wdzialem ta rozpiske. 

Ogladalem taki amor od hayki i wlasnie nie wiem czy nie bedzie problemu z puszka,bo tam zbiornik jest u gory i moze wadzic o airboxa.. Lepszy bylby ze zbiorniczkiem na przewodzie. Kurcze,myslalem ze z tylem bedzie mniejszy problem niz z przodem.

U mnie i tak jest podniesiony tyl. Na centralce 1 cm od ziemi tylne koleczko.Wiec nie bylo by problemu,moze.

Pitusb pisal mi ze on robil u siebie tylko przod i nie ma doswiadczenia z tylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze magiczne pytanie... Czy potrzebuję coś na rodzaj podnośnika do moto, żeby tył nie opadł po demontażu amora? Czy jakoś to się będzie trzymało i w pojedynkę dam sobie radę?

Szukajka nie dała mi odpowiedzi :<

NIe potrzebujesz podnośnika. Na centralkę, pełen bak i jak zdejmiesz koło to moto samo opadnie na przód.

 

Pitusb pisal mi ze on robil u siebie tylko przod i nie ma doswiadczenia z tylem.

Pitusb dorabiał nam mocowania do amorka z GSX-F i z tego co pamiętam to zrobił też takie dla siebie ale go nie użył - o to go zapytaj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe potrzebujesz podnośnika. Na centralkę, pełen bak i jak zdejmiesz koło to moto samo opadnie na przód.

 

Pitusb dorabiał nam mocowania do amorka z GSX-F i z tego co pamiętam to zrobił też takie dla siebie ale go nie użył - o to go zapytaj :)

 

Czyli mając mocowanie do tego amorka z GSXF-a bedzie to wszystko do II gen ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mając mocowanie do tego amorka z GSXF-a bedzie to wszystko do II gen ?

Tak, tylko jak pisałem Ci wyżej sama zmiana mocowania też wymaga trochę roboty, jest też 1 myk, na który trzeba zwrócić uwagę. Później już masz P&P i pełną regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zoozka poradziłeś sobie z tym mykiem ? bo nie pamietam :)

 

I jakie wrazenia po przesiadce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Odgrzeję trochę temat

Przeczytałem całe 11 stron i  teoretycznie wiem co powinienem zrobić by polepszyć tylne zawieszenie  w B12 IIgen. Mam jednak pytanie do Tych, którzy poprawili i mają jakieś wnioski z użytkowania.

Moim priorytetem, jest utwardzenie tylnego zawiasu z racji obciążenia mną i plecaczkiem. Niestety nie jesteśmy filigranowi i tutaj rodzi się pytanie, co najlepiej zrobić, by przy jeździe we dwoje plus bagaż, moto nie siedziało za nisko. Czy wymiana amora na ten z GSXF ze zmienionym mocowaniem, wystarczy ? Może warto jednak wzmocnić oryginalną sprężynę i zostawić oryginalny amor?

Jeśli macie jakieś doświadczenia to proszę o podpowiedzi.

Czy taki amor będzie pasujący (oczywiście po zmianie mocowania) ? i czy ewentualnie zmieniając mocowanie można jeszcze delikatnie je wydłużyć, bez kolizji z wahaczem?

http://allegro.pl/amortyzator-tyl-suzuki-gsxf-gsx-f-750-jajko-i5819123935.html

Edytowane przez Falko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przeróbkę mocowań raczej nie warto się bawić... To poniekąd kwestia bezpieczeństwa.

Ten amor o ile się nie mylę, znacząco obniży Ci motocykl, czyli dostaniesz efekt odwrotny do oczekiwanego.

Raczej najlepiej jest wymienić samą sprężynę w profesjonalnym zakładzie, gdzie dobiorą ja odpowiednio do was

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję trochę temat

Przeczytałem całe 11 stron i  teoretycznie wiem co powinienem zrobić by polepszyć tylne zawieszenie  w B12 IIgen. Mam jednak pytanie do Tych, którzy poprawili i mają jakieś wnioski z użytkowania.

Moim priorytetem, jest utwardzenie tylnego zawiasu z racji obciążenia mną i plecaczkiem. Niestety nie jesteśmy filigranowi i tutaj rodzi się pytanie, co najlepiej zrobić, by przy jeździe we dwoje plus bagaż, moto nie siedziało za nisko. Czy wymiana amora na ten z GSXF ze zmienionym mocowaniem, wystarczy ? Może warto jednak wzmocnić oryginalną sprężynę i zostawić oryginalny amor?

Jeśli macie jakieś doświadczenia to proszę o podpowiedzi.

Czy taki amor będzie pasujący (oczywiście po zmianie mocowania) ? i czy ewentualnie zmieniając mocowanie można jeszcze delikatnie je wydłużyć, bez kolizji z wahaczem?

http://allegro.pl/amortyzator-tyl-suzuki-gsxf-gsx-f-750-jajko-i5819123935.html

od jajka ci nie podejdzie zawias, musisz szukać amora od hayki ale pamiętaj ze będziesz musiał dać dłuższe śruby oraz podkładki żeby zwiększyć odległość od dog bonesow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Odgrzewam kotleta, chciałem potwierdzić tylko coś co znalazłem na forum w UK.

Mianowicie założyli tam do Bandziora tylny amor od GSXR 750 K8, podobno jest tylko 10mm wyższy a tak to cała reszta pasuje idealnie.

Ja mam GSFN 600 K3. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O cholera. A jak wrzucę foto to mi powiesz? Jak 600 to chyba I gen.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

3251d78abcfa2d5b6aaeecd85d5de6fd.jpg

Edytowane przez karpiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • krynio pinned this temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.