Skocz do zawartości

"Tuning" GSF600 silnika, dysze, wałki


macioo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o informację jakie większe dysze można założyć do GSF600 2003r, gaźniki KEIHIN CVR32SS.
Czy istnieją ostrzejsze wałki od innego moto które by pasowały do GSF600?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macioo: Zapytaj Domagały. On ma ponad 170 koni w swoim i wie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedę kupował 1200, mam ten i dla mnie jest dobry, a trochę mocy zawsze da sie zrobic wiecej czyli zestaw standard, dysze, k&n i przelot, pytanie skad te dysze, moze od GSX katany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taniej cie wyjdzie wrzucic caly silnik z gaznikami od jajka. imbryk momentu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o którym silniku z Jajka mówicie Panowie i jakiej mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli srebrny silnik z jajka 750.
92.00 HP (67.2 kW)) @ 10500 RPM
64.70 Nm (6.6 kgf-m or 47.7 ft.lbs) @ 9500 RPM
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, krynio napisał:


 

 

Dzięki, przemyślę bo to nie jest taka tania zabawa widzę.

 

Swap jest łatwiejszy niż B12?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest najtańsza zabawa. normalna cena za silnik 750tki to jest 600-700 pln bez dekli i alternatora które przerzucasz ze swojego moto a to co Ci zostanie puszczasz na allegro idiocie który da ponad 1000pln. gaźniki możesz zostawić swoje, albo lepiej je sprzedać i kupić 36mm z byle czego. 

silnik 750 od 1200 różni się średnicą tylnego mocowania, trzeba wiercić. i nie wiem jak w nowszych banditach które mnie nie  interesują, ale w pierwszej generacji jak Drek włożył sinik 1100 do ramy 600 to miał ograniczony dostęp do klawiatury, nie wiem czy silnika nie trzeba było opuszczać. niby ramy te same a jednak różne. z 750 by problemu nie było.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam GSF600 z 2003r, po lifcie. Tam jest inny airbox i gaźniki z GSX750F do niego nie podejdą chyba, że rzeźba dolotu total..

Ale jak mówisz, że oryginalne mogą zostać to ok. Jakieś strojenie by sie przydało do tego i ciekawe jak wiązki, czy dużo kombinowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma kombinowania z elektryką.
wszystko się da. najlepiej to jakby tu się wypowiedział Lenar, Casijas albo Drek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pamiętaj, że jak przybędzie Ci mocy, to hamulce, które i tak już są słabe w b6, też trzeba będzie wymienić (przynajmniej oplot i pompę radialną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Odgrzebując jeszcze temat, po swapie na 750 lub 1200, co z zapłonem i odcinka będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce zawsze warto poprawić, ale to chyba nie ze względu na moc tylko na ewentualny przyrost masy którą trzeba bedzie zatrzymać (a tu chyba zbytnio nie wzrośnie).

No chyba, że kolega chce latać z dużo większymi prędkościami niż małym banditkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad tym silnikiem z Jajka, swój już mam wyjęty :) Chyba, że może ktoś z forumowiczów ma na sprzedaż :)

Zauważyłem jedną różnicę, wrzcuam na forum jako załącznik, u mnie jest jak po prawej, szpilki i nakrętki a w GSX750F jak to zamontować?

wtf.png.a43d7aa708b6f601dc1dba6d6412d493.png, raczej nie jest to swap P&P, jak to zamocować w takim razie?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie zaslepia i nie przejmuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już wiem, to EGR, w tym silniku go nie ma i to są już zaślepione dziury, tylko tak wychodziło z fabryki bo ten sam cylinder szedł do wersji z EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeróbki zawsze są..  Też robiłem dokładnie  taki swap, tylko ze do starej ramy. Ale da sie to ogarnąć w niewielkich pieniądzach tylko trochę inwencji. Jezeli chodzi o sam montaż w ramę 750 z jajka wchodzi p&p. U mnie trzeba było przerabiać elektryke,  bo mialem pierwsza  serię a silnik z 2004 z jajka i gazniki też zostawiłem z jajka z tps więc też trzeba było troszkę pokombinować. Jeżeli masz drugą serię i silnik z jajka z podobnych roczników przerobki będą naprawdę niewielkie. Ja swojego airboxa przerobilem pod wieksze gazniki. I jeszcze linki gazu trzeba było dorobić bo ori byly za krótkie. Co do "tuningu" 600 naprawdę gra nie warta świeczki kupa kasy efekty marne. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.