Skocz do zawartości

Kupie opony do bandita 6.5


rysiogdynia
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam dobrych opon  120/70/17 i 160 nówek lub prawie nówek. Kończy mi się przód  tył znośny. Mam batlaxy t30. Co sądzicie o nich bo może tylko zmienię przód. Wstępnie planuje aniołki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Angel st bedzie ok jak chcial byś nowki z 18 to pisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymaj się Batllaxów ( 023 , T30, T3o Evo, T31 ) , one nawet przy dłuższych przebiegach dobrze trzymają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych batlaxow ktore wypisaleś tylko evo i 31 mogą być ale np 023 to najwiekszy syf jaki jest na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już trzeci komplet tego,, syfu "" zdzieram i jak tylko będę miał okazję to założę czwarty. 

 

Pomyliło Ci się z 021

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie pomyliło, zalóż dobre kapcie to zobaczysz ta "delikatną" roznice

 

Angel st gt

Roadtec z8 

PR 4 / 5

 

Taczać się można na każdych ale ostro jeździć w słabych warunkach nie każde potrafią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bardziej rozwinę. Miedzy tymi oponami co zapodał Cirus tez jest spora różnica. Zależnie od mocy i techniki jazdy.

Jakieś Baltaxy chwalił JacekRysiek. Ale on cały rok pomyka w deszczu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot roady 4 polecam, trzeba będzie kiedyś te angelki przetestować bo się przewijają w komentarzach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pireli Gran Turismo Angel 6T

Ktoś coś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cirus . nie przekonałeś mnie . Pozostaniemy przy swoich zdaniach . Jak kiedyś może dane będzie nam pooglądać nasze motocykle to mój zawsze będzie stał na Bridgestone Battlax  180 /70 zamkniętej z obu stron. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Kazmir napisał:

Pireli Gran Turismo Angel 6T

Ktoś coś wie?

 

Kazmir,czy aby na pewno o 6 T chodzi,a nie GT lub ST ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację! Coś mi się w notatniku źle zapisało to jest GT;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Sławek61 napisał:

Cirus . nie przekonałeś mnie . Pozostaniemy przy swoich zdaniach . Jak kiedyś może dane będzie nam pooglądać nasze motocykle to mój zawsze będzie stał na Bridgestone Battlax  180 /70 zamkniętej z obu stron. 

Jeżeli zamkniecie opon to jakikolwiek wyznacznik to faktycznie nie ma sensu do niczego przekonywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Cirus napisał:

Jeżeli zamkniecie opon to jakikolwiek wyznacznik to faktycznie nie ma sensu do niczego przekonywac.

A do czego Ty mnie chciałeś przekonać ? Do tego ,że na PR4 można ostro pojechać w każdych warunkach ?  proszę Cię  😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Sławek61 napisał:

A do czego Ty mnie chciałeś przekonać ? Do tego ,że na PR4 można ostro pojechać w każdych warunkach ?  proszę Cię  😁

A próbowałeś kiedykolwiek innych opon? 

Ja na przykład kiedyś myślałem że nie ma lepszych

kapci od michelin , myliłem się 😁.

A co do batllaxów to również uważam że to gówno nie opony 😄.

Ale ja mogę się mylić,ciągle uczę się jeździć ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już tyle lat ,że od czterdziestu pięciu jeżdżę motocyklami . No dobra miałem przerwę , więc tyle nie. Doświadczenie w jeżdzie w każdych warunkach zdobywałem na oponach Barum , Pneumant  i Stomil . I cieszę się z tego bo to doświadczenie bezcenne . To było dawno temu , ale jeszcze kilka lat temu sezon czy dwa przejeżdziłem na oponach niemieckich Haidenau i one też bardzo dużo mnie nauczyły , bardzo i mam swego rodzaju satysfakcje ,że ani razu  nie wyglebiłem choć skóra mi cierpła wielokrotnie. Jeździłem na pirelkach diablo strada i pirelkach sport deamon. i oczywiście smaczek PR4 opona w miarę dobra tylko na mokro, gdzie i tak jeżdzi się wolniej , na suchym i gorącym  nie można pojechać ostro bo ona sie do tego nie nadaje   , głównie w upale. Myślę o przodzie

A teraz BT023  w CBF 1000 i GSX 1250 FA . Na mokrym czasem zerwie przyczepność jak samochody wykorzystują sytuację i ścigają się a ja nie odpuszczam i zostają daleko w tyle. Prowadzenie na wprost bez najmniejszych zastrzeżeń , jazda po winklach bajka , można odwijać na wyjściu , oczywiście na wyższych biegach .Hamowanie bez zastrzeżeń ,czasem przód zapiszczy, cichutkie  w zakrętach w porównaniu do wyżej wymienionych głównie do Diablo Strady. I to chyba tyle , można powiedzieć opona nudna - nic się nie dzieje. Motocykl jedzie tam gdzie chcesz.

Dla ścisłości sezon ubiegły rozpocząłem na początku marca , skończyłem po 15-tym listopada ( 8kkm ) jeżdżę  głównie do i z pracy i wycieczki niedzielne oraz wyjazd urlopowy ( trzy kufry i żona z tyłu) i tu wychodzi jeszcze jedna zaleta - długi przebieg . Na obecnych mam nalatane 10kkm i specjalnie tego nie widać, duży plus.

Trochę się rozpisałem i ani razu nie napisałem o żadnej , syf i gówno😁😁 LWG 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytal ktoś jaki kolega ma styl jazdy?

:P

 

 

Styl dziadek na moto (używa gazu do połowy) wszystkie kleją nawet w +2 

Moto z ABS
Miałem pirelli diablo zwykłą za 200zł na przodzie

dunlop tani na tyle 

przelatałem z 25000km bez uślizgów itd..

 

aktualnie katuję ponad 20000km Piloty 5

tam masz też foty opon Kwinto >30000km

https://polishbanditcrew.pl/topic/32226-opony-michelin-pilot-road-5/

 

Serio różnicy nie widzę między tymi tanimi pirelli a piątkami do latania turystycznego.

No może poza psychiką, że mam super opony i się nie wyebię ;)

 

Oczywiście jak masz zamiar ostro dzidować to się pytać trzeba Cirusa co tam wsadza do f16 i wymienia co 6000km :D

LWG i spadam sprzętem do roboty bo w Poznaniu okienko pogodowe +3 i słońce zero śniegu


P.S. A jest jednak różnica poza ceną, jak trzeba ostro przyhamować to piloty 5tki lepiej kleją mniej metrów potrzeba do zatrzymania. Na oko daję z 10% krócej.

Edytowane przez pwm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to wszystko zależne od stylu jazdy. Ja nawet na fabrycznym zestawie nie miałem problemów. Ale fakt że Aniołki na mokrym najbardziwj mi odpowiadały.Nie mam ABS.Tyle, że ja nie mam zamkniętych oponek ,a tempo przeważnie zwiedzające i "motorek" malutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

kupilem angel st. na wiosne sie okaze co to za gagatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.