Skocz do zawartości

B6 2000r falują obroty, nierówna praca, prychanie w wydech i brak pomysłów.


motorotacja
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

A tak mi przyszło teraz do głowy. Zaślep wężyki podciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kranika zaślepiałem. Od tego drugiego w sumie nie, jedynie odłączałem od airboxa i zatykałem. Może ten zawór być trafiony? Co to właściwie jest? Coś w stylu egr, czy odpowietrzenie silnika? W czajniku i jajku tego nie miałem.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak gaźniki?;)

Możesz zrobić fotkę gaźnika o 90stopni (wlot powietrza) i o 180stopni (druga strona)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobie zdjęcia Kazmir

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, motorotacja napisał:

Od kranika zaślepiałem. Od tego drugiego w sumie nie, jedynie odłączałem od airboxa i zatykałem. Może ten zawór być trafiony? Co to właściwie jest? Coś w stylu egr, czy odpowietrzenie silnika? W czajniku i jajku tego nie miałem.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
 

To jest PAIR.  Dlatego napisałem zaślep wężyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia116f54d34f2cb2d7f63d662d1015da7a.jpg5c047876246d79d19f0d1007fab872c4.jpg30617a45676b57a159d3a384eb22cc42.jpg

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem ten zawór od pair, jest szczelny, kranik też. Tam nie może ciągnąć powietrza.

Wieczorem będę walczył z moimi gaźnikami, posprawdzam wszystko od nowa.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Atak sobie myślałem .Może masz  krućce gdzieś pęknięte i lewe powietrze łapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitro - to juz na początku sprawdzał :(

Chyba widzę i to  z na tak małej foci :)

Drugi gaźnik zaślepka podciśnienia sparciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A uszczelki na kopulkach są w 100% szczelne? U mnie to było problemem, dopiero silikon pomógł :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, lelon napisał:

A uszczelki na kopulkach są w 100% szczelne? U mnie to było problemem, dopiero silikon pomógł :)

potwierdzam ostatnio nie moglem w bylym moto kama zrobic synchro bo byly wywalone te uczelki pod kroccami do waku , takie male oringi pod kopulkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lelon, Benywariat - Tutaj niema tych oringów pod kopułkami, króćce wo waku są zaraz przy króćcach głowicy.

 

Tomek - kapturki podciśnień w bardzo dobrym stanie.

 

Przyjrzałem się dokładnie i zobaczyłem że w gaźnikach od drugiego bandita przed przepustnicami nie wystają "dziubki" od śrub regulacji mieszanki, a w moich wystają. Okazało się że są wykręcone o 4,5 obrotu. Szybciutko ustawiłem tyle u mnie, gaźniki do wozu i eureka. Jeszcze kilka prób, zmniejszanie na 4 = gorzej, odkręciłem na 5 obrotów, szybkie synchro i silnik na wolnych chodzi równo, noo, może bardzo minimalne falowanie. Nic poza tym już nie ruszałem. Efekt jest satysfakcjonujący. Przy utrzymywaniu 2,5tys obr. dalej czyć lekkie drżenie jak by było nie równo, ale tego się już nie czepiam. Pogorszyło się trochę odpalanie na ciepłym, bo już nie wskakuje jak wcześniej na 2 tys i zrzuca na wolne, tylko odpala i jakby rosły obroty. To też nie jest dla mnie jakiś wielki problem. 

 

Zostało mi jeszcze usunięcie drobnej nieszczelności na wydechu, którą zrobiłem podmieniając tłumiki, końcowa synchronizacja, poskładać wszystko w całość i jazda. Jak polatam to jeszcze sprawdzę świece, jak to wszystko wygląda.

 

Nasuwa się jednak jeszcze pytanie. Dlaczego aż 5 obrotów jest potrzebne żeby chodził równo? I w tym drugim bandicie też? Oba mają ok 40tys przebiegu i na tyle wyglądają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak nie ma oringów, bo jest membrana z felcem i ona jest dociskana przez kopułki, radziłbym dać silikon (wiem że to jest upierdliwe, ale tylko silikonem wyeliminujesz potencjalne nieszczelności..... no i musisz uwazać żeby nie zatkać przewodu który podaje ciśnienie - lub podciśnienie, nie pamiętam... tak jest taka milimetrowa rureczka)

albo kupić nowe membrany... :D  silikon i trochę pracy wyjdzie chyba taniej...

 

Beny pisząc kopułki miałem na myśli górę gaźnika :)
 

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lelon. Membranki u mnie jak nówki. Z resztą przy nieszczelności w tym miejscu raczej reagowałby na oblewanie gaźników wahą po wierzchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, lelon napisał:

no tak nie ma oringów, bo jest membrana z felcem i ona jest dociskana przez kopułki, radziłbym dać silikon (wiem że to jest upierdliwe, ale tylko silikonem wyeliminujesz potencjalne nieszczelności..... no i musisz uwazać żeby nie zatkać przewodu który podaje ciśnienie - lub podciśnienie, nie pamiętam... tak jest taka milimetrowa rureczka)

albo kupić nowe membrany... :D  silikon i trochę pracy wyjdzie chyba taniej...

 

Beny pisząc kopułki miałem na myśli górę gaźnika :)
 

Lelon ja też o górze mówiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lejesz wachą po gaźnikach? :D jesteś lepszy hardkor niż ja :P ja to się trochę bałem lać beznyną po procującym silniku jak w pobliżu jest altek :) psikałem tylko autostartem albo czasem jakimś dezodorantem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 obrotów to stanowczo za dużo , zobaczysz zresztą świece ,4 to też ją w 600 miałem 2,5 przy k&n i przelocie .Chyba ta myjka nie domyla gaźników 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź jeszcze popsikaj dobrze przy tych oringach samostartem, szczelne na 100%?

30617a45676b57a159d3a384eb22cc42.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lejesz wachą po gaźnikach? jesteś lepszy hardkor niż ja ja to się trochę bałem lać beznyną po procującym silniku jak w pobliżu jest altek psikałem tylko autostartem albo czasem jakimś dezodorantem 
W samochodach to norma na sprawdzanie lewego. Oczywiście nie leje z baniaka, tylko psikam spryskiwaczem, takim dla lakierników. Silniki w samochodach też myjemy beną, wypsikam z 2-3 litry, pozniej odpalam, na dwór i sie suszy. 5 lat pracy i nie było pożaru, a wcześniej mój ojciec mył tak 20 lat.



Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka


Beny. Kurcze nie wiem jak to wytłumaczyć. Ale zastanawia mnie czemu w tamtym babdicie też tak jest. Czyżby oba silniki były już słabe?

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Jak pogoda i czas pozwoli to polatam, sprawdzę świece i się podziele.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, motorotacja napisał:

W samochodach to norma na sprawdzanie lewego. Oczywiście nie leje z baniaka, tylko psikam spryskiwaczem, takim dla lakierników. Silniki w samochodach też myjemy beną, wypsikam z 2-3 litry, pozniej odpalam, na dwór i sie suszy. 5 lat pracy i nie było pożaru, a wcześniej mój ojciec mył tak 20 lat.



Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
 


Beny. Kurcze nie wiem jak to wytłumaczyć. Ale zastanawia mnie czemu w tamtym babdicie też tak jest. Czyżby oba silniki były już słabe?

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
 

Jak pogoda i czas pozwoli to polatam, sprawdzę świece i się podziele.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
 

Polewanie benzyna dla mnie to :D

 

giphy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może popristu za niski poziom paliwa masz w gaNikach i kompensuje to obrotem mieszanki albo są gdzieś nieszczelne np ośki przepustnic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym co piszesz do WSZYSTKICH gaźników dostaje się za dużo powietrza co poprawiłeś zwiększając dawkę paliwa na wolnych. Gniazda lub iglice wyklepane ? Ale na wszystkich ? 

A jakie masz dysze wkręcone. Może tu była jakaś rzeźba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam  nieprawidlowa regulacje bo zeby w doch gaznikach bylo to samo to za duzy zbieg okolicznosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czas i pogoda pozwoli to w weekend polatam troche i sprawdze świeczki. Ewentualnie zdejme jeszcze jeden dekielek zobaczyć jakie są dysze. Ale chyba są oryginalne, tak mi się wydaje.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.