Skocz do zawartości

Bandit 650 wodniak 2008r. po przygodach, sprawny, chip tuning, z kufrem centralnym


deszczu
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedam motocykl w dobrym stanie technicznym, po przygodach, więc nie jest zbytnio piękny. Posiada liczne zadrapania, z uwagi na dwa lekkie szlify (szczegóły na zdjęciach). Poza tym, motocykl prowadzi się dobrze i pewnie. Przy prędkości maksymalnej (ok. 200km/h) jest stabilny, nie wpada w shimmy.
Silnik poddano chip tuningowi w celu poprawy kultury pracy silnika. Teraz pracuje bardzo równo i oddaje moc niemalże liniowo, bez "dziur". Świetny motocykl do miasta lub podmiejskich wojaży.

 

Zdjęcia na OtoMoto.pl

 

Cena dla PBC: 6500 zł (tylko dla aktywnego użytkownika Forum)

 

Oferta od Osoby prywatnej
Suzuki GSF - Bandit
Rok produkcji 2008
Przebieg 52 680 km
Pojemność skokowa 656 cm3
Moc 86 KM
VIN JS1CJ124100100510
Kolor Niebieski Metalik
Kraj pochodzenia Niemcy
Pierwsza rejestracja 23 sierpień 2016
Numer rejestracyjny pojazdu PZ944P
Zarejestrowany w Polsce Tak
Tuning Tak


Bieżący stan techniczny (podstawowe):
Filtr powietrza - zostało 11 300 km
Luz zaworowy - zostało 17 300 km
Świece zapłonowe (irydowe) - zostało 35 000 km
Olej silnikowy - zostało 5 000 km
Filtr oleju silnikowego - zostało 11 300 km
Synchronizacja przepustnic - zostało 300 km
Płyn chłodzący - zostały 3 lata lub 17 300 km
Płyn hamulcowy i sprzęgła - został rok
Smarowanie łańcucha - automatyczne, olej w zbiorniku na ok. 7 000 km
Stan zestawu napędowego - prawie nowy
Bieżnik przedniej opony - 2mm czoło, 3 mm bok, TWI 1,5mm, lekko wyząbkowana
Bieżnik tylnej opony - 4mm czoło, 4,5mm bok, TWI 3mm

 

Akcesoria i wyposażenie:
- system automatycznego smarowania łańcucha Scottoiler eSystem. Kontroler dozuje olej automatycznie, zależnie od temperatury otoczenia (w przypadku opadów deszczu wymagana jest ręczna korekta dawki)
- stelaż na kufer centralny
- płyta kappa
- kufer kappa 48L
- system alarmowy, dwa kluczyki z powiadamianiem do 300m
- customowy tłumik ze stali kwasoodpornej oraz karbowanymi detalami
- małe kierunkowskazy, z karbonowym akcentem
- akcesoryjne lusterka, chromowane (imitacja)

 

Bolączki użytkowania:
- kierunkowskaz w lewo często mruga za szybko
- kontrolka luzu może się czasami nie zapalić (czujnik)
- duża masa 240 kg, osoby lekkie mogą mieć problem z postawieniem motocykla na centralną stopkę
- stały pobór prądu przez alarm wymaga doładowania akumulatora przynajmniej raz w tygodniu

 

Pełna historia serwisowa:
Wymiana oleju Motul 10W-40 5100 MA2 + filtr oleju 08.2016 34 900 km
Montaż Scottoiler eSystem 08.2016 34 500 km
Montaż gmoli Fehling 09.2016 35 200 km
Montaż alarmu RTX AM10A 09.2016 35 200 km
Montaż stelaża Kappa na kufer centralny 09.2016 35 500 km
Wymiana klocków hamulcowych NHC na przód 09.2016 36 900 km

 

Wypadek, najechanie na krawężnik, uszkodzenia widoczne na ostatnim zdjęciu w OtoMoto, naprawy w tym zakresie: (link do tematu)
Naprawa chłodnicy 10.2016 36 940 km
Wymiana filtra powietrza 11.2016 36 940 km
Wymiana płynu chłodzącego 11.2016 36 940 km
Naprawa przedniej felgi 11.2016 36 940 km
Spawanie przedniego błotnika 10.2016 36 940 km
Zakup lag 12.2016 36 940 km
Prostowanie półek (odchył 2mm) 02.2016 36 940 km
Nowa opona Pirelli diablostrada przód 02.2016 36 940 km
Szyba 02.2016 36 940 km
Zakup lakieru, malowanie przedniego błotnika 01.2016 36 940 km
Zakup i wymiana silnika z 7500km przebiegiem 04.2017 37 400 km (link do tematu)
Zakup kompletu sprzęgła 04.2017 37 400 km
Wymiana oleju Motul 10W-40 5100 MA2 + filtr oleju 04.2017 37 400 km
Prostowanie tylnej felgi 06.2017 39 700 km
Nowa opona Pirelli diablostrada 2 tył 06.2017 39 700 km

 

Kontynuacja eksploatacji, a także naprawa ukrytych wad po wypadku (oznaczone gwiazdką)
Wymiana oleju Valvoline syntetyk 10W-40 + filtr oleju Mahle 09.2017 46 000 km
* Wymiana łożyska główki ramy 10.2017 46 000 km
Wymiana płynu hamulcowego 10.2017 46 000 km
Wymiana filtra powietrza 10.2017 46 000 km
* Wymiana łożysk w tylnym kole 10.2017 46 000 km
Nowy zestaw napędowy: zębatki JT + DID 530 VX 10.2017 46 000 km
Wymiana oleju w lagach 10.2017 46 000 km
* Prostowanie tarcz hamulcowych 10.2017 46 000 km

 

Dwa szlify (z lewej i prawej, przy niewielkiej prędkości) z powodu wadliwej pompy ABS, naprawy w tym zakresie: (nie pisałem o tym na Forum)
Czyszczenie zacisków hamulcowych 10.2017 46 000 km
Zakup i montaż przewodów w oplocie HEL hamulec przedni 05.2018 48 000 km
Wymiana płynu hamulcowego DOT4 05.2018 48 000 km
Regeneracja przedniej pompy hamulcowej 05.2018 48 000 km
Wymiana pompy ABS 05.2018 48 000 km

 

Kontynuacja eksploatacji:
Chip tuning wraz z hamowaniem silnika 05.2018 48 300 km
Wymiana oleju Valvoline syntetyk 10W-40 SynPower 09.2018 51 700

Edytowane przez deszczu
Poprawienie tła tekstu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krul fotoszopa😂

Ale co teraz pora deszczu'owa sie konczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak, zaczyna się pora elektryczna. Bandit jest wg mnie za ciężki do przeróbki na napęd elektryczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brać bo dobra sztuka ! To ten z nielicznych egzemplarzy gdzie nie było oszczedzane na serwisie. Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl sprzedany, pozostał w "rodzinnym kręgu" (znajomi Pana Administratora Tomka). Temat zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • deszczu locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.