Skocz do zawartości

Nasze Maszyny (100K+)


Tomek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tu dodajemy tylko fotki własne z przebiegiem powyżej 100 000 km

 

1. Jachu354 - Bandit 600N - 1997 - 118 400km

przebieg.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to powinno się liczyć ponieważ jego motocykl miał drugi silnik włożony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości, to do ilu km się jeszcze licznik kręci? Miałem kiedyś samochód VW Vento i tam licznik kręcił się tylko do 299999 km. Przy 300000 km licznik się zerował i zaczynał od 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

No wreszcie jakieś  normalne i realne przebiegi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2019 o 21:07, seebst napisał:

A tak z ciekawości, to do ilu km się jeszcze licznik kręci? Miałem kiedyś samochód VW Vento i tam licznik kręcił się tylko do 299999 km. Przy 300000 km licznik się zerował i zaczynał od 0.

Ciekawe to vento ja miałem VW Bora i oryginalny przebieg jak ją sprzedałem miała 315000km moim zdaniem w osobowce to powinien się zerować przy milionie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf 3 też po 300 się zerował.  Młodsze roczniki już do miliona się krèciły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W lagunie też miałem na liczniku 299999, a następne wskazanie 000000.

Ale wracając do motocykli, to zdjęcie mojego licznika zagości w tym dziale dopiero w przyszłym sezonie. Na razie do setki ciut brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat założony, a gdzie moje zegary :)

Od nowości w jednych łapkach

100.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

Witam w tym zacnym gronie :)

Ze 100 tys. przebiegu ja zrobiłem 56 tys. km. 

Co w tym czasie wymieniłem ? 
- Tarcze hamulcowe przód i tył. Jak go kupiłem przy 44 tys przebiegu , to tarcze miały prawie min.grubość.. Wymienione przy 50 tys., do tej pory mają się świetnie.

-  52 tys przebiegu. Wymieniony czujnik luzu i czujnik zaworu wolnych obrotów. Tu zachodzi podejrzenie o podmienieniu tych czujników przez nieuczciwego mechanika.  Motocykl został oddany na serwis bez najmniejszych oznak problemów z tymi czujnikami, a po odbiorze " zwariował". 

- 77 tys przebiegu wymienione zostały sprężyny sprzęgła. Tarcze i przekładki prawie jak nowe, natomiast sprężyny były bardzo blisko minimalnej wartości. 

 

Oczywiście motocykl serwisowany na bieżąco wg zaleceń z serwisówki. Dodam tylko, że luzy zaworowe w normie, a łąńcuszek rozrządu i ślizgi nie wykazują jakiś wielkich oznak zużycia ( przy 93 tys przebiegu ). 

 

 

IMG_20200705_192936.thumb.jpg.c01243a677268d6dd1fff45371f2ee1f.jpg

Edytowane przez robo1
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

No i wreszcie dołączyłem do tego zacnego grona 😁

 

20220313_115149.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.