Skocz do zawartości

Z Wersji S Na N - Jak ?


Gość pawelekj
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

mam bandziorka w wersji s z 98r. i chcialbym zrobic z niego wersje n. zegary sa przymocowane do lagow wiec z tym problemu nie ma. mam tylko pytanie. czy wystarczy zdjac owiewke lampe i kierunki zalozyc od wersji n i to wszystko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w bandicie ale w SV wersja S różni sie od wersi N takze przekładniami w skrzyni poniewaz N ma wiekszy opór powietrza i jest tam cos pozmieniane :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj Thomasa On raz zdejmował raz zakładał owiewkę właśnie w takim Dziorku jak Twój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden ze sposobów:

- sprzedać S-kę, kupić N-kę...

najlepeij jeszcze od ciebie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma najmniejszych problemow z przerobieniem wesrsji S na N ... Tak jak piszesz wystarczy zdjac owiewke i zalozyc lampe z Nki ...

 

Musisz kupic :

-lampe + mocowanie do lag

-krate browara

 

... i miec jakies 1.5 wolnego czasu :P

 

 

Ps. Za jakies pare dni zapraszam do swojej galeri bo motor juz prawie zlozony i zostal tez przerobionu na Nakeda z wersji eS ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugerujecie, że S ma kubki zegarów takie jak N-ki? bym wiedział to bym się w Żywcu zaopatrzył w stosowny zapas części zamiennych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja jest prosta, ale proszę bo to aż razi: "lag" nie "lagów". Piszmy i mówmy po polsku. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubki S/N są te same,kolega "przerobił" na n-kę przed moim domem na słupie telefonicznym :vroom: i kubki ładnie wyszły na wierzch. :D

Edytowane przez kudłaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

operacja jest prosta, ale proszę bo to aż razi: "lag" nie "lagów". Piszmy i mówmy po polsku. Pozdro

W związku z tym przypominam, że zdanie zaczyna się z dużej litery i kończy kropką. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za odpowiedzi. w takim razie zabieram sie za poszukiwania lampy bo do maista wole wersje naked a w trasy owiewka sie przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma najmniejszego problemu z przejściem czy to z N na S czy na odwrót. Mocowania w ramie się w obydwu wersjach jednakowe. Jedyny problem to dorwanie owych mocowań. Do N-ki potrzeba łączników lampy, oraz stelaż kierunowskazów nachodzący na lagi. Do S-ki natomiast stelaż czachy, oraz boczne łączniki łączące czachę z ramą, sztuk dwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przerobki rocznika 2003 S na N

zegary mocowane sa do stelarza,w iec trzeba kombinowac mocowanie zegarow w wersji N

zegary nie maja pelnych kubkow a jedynie gorna czesc

Brakuje mocowan na lusterka w zestawach przelacznikow - wiec kupujemy lusterka mocowane do kiery

Tak - w ramie zostaje ciut gorsze mijesce w ktorym w wersji N sa niewielkie trojkatne wypelnienia (okolice pod bakiem przy glowce ramy)

 

bandzior zystkuje +10 do wygladu, ale to moja niszowa opinia z ktora wiele osob sie nie zgadza ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam bandyte rocznik 2001 i chętnie przerobiłbym sobie odwrotnie tzn z "N" na "S"... ale z tego co się orientowałem to dość duże koszty więc odpuściłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najwieksza kasa to jak zawsze plastiki. Niestety plastbike nie robi plastikow do banditow :/ wiec nawet zamiennikow nie ma u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.