Skocz do zawartości

Yamaha DT 125 RE 2006r.


Vidon
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

w skrócie:

 

Mam do sprzedania świetny lekki niezawodny motocykl Enduro yamaha DT 125 RE z 2006r na kat B lub A1,  ma zwór wydechowy i jeździ sie nim lepiej jak motocyklem 4T, jest prawie że dwa razy mocniejszy od silników 4T 125ccm,  przebieg niecałe 30 tyś licznikowo, silnik po kapitalnym remoncie, na najlepszych dostępnych częściach, po remoncie przejechane 500 kilometrów, nie oszczędzałem na nim wydatków, mechanicznie nie ma sie do czego przyczepić, śmiało mogę go polecić każdemu, sprzedaje bo kupiłem inny motocykl więc zamiany nie wchodzą w grę, wyceniam go na  7500zł PLN  za dużo ? zawsze coś można wykręcić/zdemontować  😝   tel. do mnie 503-945-944

 

Ogłoszenie póki co widnieje tylko na Forach motocyklowych

 

poniżej zdjęć  dłuższy opis dla wytrwałych czytelników  :F 


IMG-20200301-103352.jpg

 

IMG-20200301-103603.jpg

 

IMG-20200301-103437.jpg


Link do galerii zdjęć

 

https://photos.app.goo.gl/KZucyFpisFGQcdm27

 

dłuższy opis:

Do sprzedania mam Yamahę DT 125 RE z 2006r. Fabrycznie to była wersja X czyli SuperMoto, ale została przerobiona na wersję Enduro, wymienione jest całe zawieszenie przód, wraz z kołem przód i układem hamulcowym, oraz koło tył, wszystko na oryginał bez druciarstwa

Yamaha jest zarejestrowana W PL na mnie, OC do 22.05.2020 a  przegląd jest do 20.05.2020, w dokumentach jest 10KW, a wiec można jeździć na kategorie B (o ile ma sie 3 lata prawo jazdy B) lub na kategorię minimum A1

 

 

DT posiadam około 1,5 roku, kupiona z wysypanym dolnym łożyskiem korbowodu, wiec byłem zmuszony zafundować jej kapitalny remont silnika czyli: korbowód PROX, szlif w MotorTech + tłok Wossnera, Łożyska wału KOYO + inne łożyska w silniku, zostały wymienione również wszystkie uszczelniacze, dodatkowo w silniku zostały oryginalne śruby na śrubokręt gwiazdkowy, zastąpione śrubami imbusowymi, co znacząco ułatwia odkręcanie, silnik został złożony na uszczelkach a nie pożal sie Boże na siliconie, po tym remoncie silnik przejechał do tej pory raptem 500 kilometrów, czyli właściwie został dopiero co dotarty, 100 kilometrów temu zostało zregenerowane zawieszenie przód, nowy olej Motul 10W + uszczelniacze athena i ariete + wszystkie 4 panewki ślizgowe oraz dostały nowe gumy lag progrip, 15 kilometrów temu został przeglądnięty kiwak/kołyska/łącznik amortyzatora/wahacza, został zamontowany kiwak z DT 125 R z pierwszych lat produkcji który to posiada kalamitkę do smarowania (w nowszych DT już ich nie ma), kiwak ładny bez luzów, został nasmarowany

 

Yamaha ogólnie bez wkładu finansowego, opony ładne, klocki grube, tarcze hamulcowe ładne grube bez rantów itp. elektronika w pełni sprawna wraz z zaworem wydechowym, DT odblokowana i ma te 25-30 KM, w gaźniku siedzą dysze 240 i 30, zaciski ładnie pracują, mają wymienione odpowietrzniki na nowe, przebieg niecałe 30 tyś. na liczniku, posiadam kilka faktur za zakup części, oraz stare wymienione części, dozownik jeszcze nie podpięty więc sami robimy mieszankę, dozownik w tej chwili się odpowietrza więc za jakieś 50 kilometrów można go podpiąć.


yamaha dodatkowo posiada:

 

Cały układ wydechowy giannelli dyfuzor+tłumik

 

zamontowany cały mechanizm kopki nożnej (fabrycznie jest tylko rozrusznik)

 

zamontowane tryby pod obrotomierz na linkę

 

zamontowany licznik motogodzin PROMX który dodatkowo podczas jazdy pokazuje obroty silnika (fajna opcja gdyż DT fabrycznie ma tylko prędkościomierz i kontrolki)

 

kierownica Accel + poprzeczka z osłoną reikon dodatkowo zamontowane podwyższenie kierownicy

 

handbary/osłony rąk z aluminiowym rdzeniem

 

manetki protaper

 

w kołach zamontowane trzymaki opon/dętek, więc śmiało można jeździć na niskim ciśnieniu, bez obaw że urwie wentle 

 

większe podnóżki kierowcy

 

przewód hamulcowy przód  w stalowym oplocie, nie widoczne na pierwszy rzut oka, bo jest w osłonach


jest to motocykl  Enduro, więc ślady użytkowania posiada, ale prezentuje sie na prawdę dobrze

 

Sprzedaje tylko i wyłącznie dlatego, że zachorowałem na inny motocykl, który stoi już w garażu, w ubiegłym sezonie przejechałem tylko 500 kilometrów, więc trzymanie dwóch motocykli  w  moim przypadku to głupota

 

na pewno zapomniałem jeszcze o czymś napisać ale i tak szacun że sie komuś chce tyle czytać.

 

 za dodatkowa opłatą mam na sprzedaż  

 

komplet kół z oponami on/off 50/50 w świetnym stanie z tarczami hamulcowymi również w świetnym stanie, zębatka w kole tył też ładna, koła oryginał z dt 125 RE

 

układ wydechowy athena dyfuzor + tłumik

 

prawie nowy zestaw napędowy łańcuch + zębatki

 

moduł zapłonowy oryginał

 

regulator napięcie oryginał

 

Cewka WN oryginał

 

3 szprychy do koła przód

 

zapasowy filtr powietrza

 

dolną osłonę silnika, jest od innego motocykla, została przycięta i spasowana, zostało zrobić otwory/uchwyty montażowe

 

uchwyt tablicy rejestracyjnej miałem to przy wersji SuperMoto

 

linka obrotomierza + obrotomierz

 

dwa kierunkowskazy

 

gumowe osłony lag

 

gumowa oryginalna przedłużka yamaha błotnika przód

 

dodatkowe uszczelniacze zawieszenia przód

 

nowa świeca

 

nowe klocki hamulcowe przód

 

klucze serwisowe Yamaha

 

dętka do koła tył

 

bagażnik który trzeba będzie dopasować, bo to nie jest oryginał

 

kranik baku

 

za wszystkie te dodatki chcę 2500zł


Na pewno jeszcze o czymś nie napisałem  😝

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

sprzedany, można usunąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Tomek locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.