Skocz do zawartości

SHOEI door2door


pawelll9
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

 

Korzystał ktoś może z tej usługi?

Chciałem oddać swój kask na coroczny przegląd jak to mi obiecywano przy sprzedaży ale SHOEI zaczął zmieniać sobie zasady i nie jest zbyt chętny na współpracę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Ja korzystałem niedawno z tej usługi. Wcześniej zarejestrowałem kartę gwarancyjną  na ich stronce. Zgłosiłem  za pomocą ich formularza..opisałem o co chodzi (ja wpisałem regulacja, przegląd bla bla).

Po jakimś czasie dostałem info, że mam wysłać sprzęt do firmy u której kupiłem kask. Zadzwoniłem do tej firmy w celu informacji o co chodzi bo też miałem nadzieję na door2door. Miły Pan wyjaśnił mi, że doodr2door owszem  ale jak jest jakaś poważniejsza naprawa i SHOEI zaklasyfikuje to co wpiszesz w zgłoszeniu do wysyłki gdzieś dalej niż do lokalnego przedstawiciela. Kask wysłałem na własny koszt po tygodniu miałem go u siebie (odesłali go na własny koszt).

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.