Skocz do zawartości

Problem z redukcją biegów w dół .

Nemesis
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,taki temat pacjent gsf650s 2005 ,dzisiaj zauważyłem takie zjawisko,podczas zbijania biegów w dół ,dźwignia jakby nie wracała na miejsce i żeby zbić o kolejny bieg muszę ją delikatnie podnosić w górę ,ktoś coś w temacie?

Proponuję na początek odkręcić dźwignię, wyczyścić i nasmarować. Jak nie posmarujesz to nie pojedziesz :D

Dzięki jutro się za to zabiorę to dam znać czy pomogło ,pozdrawiam :)

Wyczyściłem dźwignie zdjąłem dekiel wyczyściłem wszystko w środku ,teraz jest wyczyszczone i pojawił się kolejny problem ,tak jakbym wcale sprzęgła nie miał co mogłem zrobić nie tak ,czy możliwe że to kwestia popychacza że dopóki był zasyfiony to popychał a teraz po wyczyszczeniu przestał zgłupiałem całkiem ,dodaję że jestem laikiem ,ale że to mnie przerosło to sam się dziwię ?

Sprzęgło twarde czy całkiem miękkie?może popychacz wyleciał albo kulka.Rozbierz jeszcze raz popatrz dokładnie.Sprzęgło nie zniknie bez przyczyny 😉

właśnie sęk w tym że ja tam żadnej kulki nie widzę a nie wiem czy powinna być jeśli powinna to jej nie ma,po wyjęciu popychacza sprzęgło miękkie po złożeniu jest twardsze zgłupiałem już całkiem 🤔

kulka powinna być między popychaczami,w środku jest drugi dłuższy.

po odkręceniu dekla widziałem tylko jeden popychacz 

czyli rozumiem że tego drugiego nie powinienem widzieć?

spacer.png

czyli w tym otworze powinna być kulka a potem popychacz który wchodzi do wysprzęglika ?

Dokladnie tak jak piszesz.Między nimi jest kulka jak z łożyska i jak jej nie ma to nie wyprzęgli do końca.Mogła Ci wylecieć jak wyciągałeś krótki popychacz,miałem rak tylko nie pamiętam w jakim moto.

A orientujesz się ,czy ta kulka to powinna być jakaś konkretna czy tak łożyskowa o podobnej średnicy ,bo szukam czegoś w necie i nie ma nic odnośnie takiej kulki ?

Kudłaty, ale on ma twardą klamkę