Skocz do zawartości

Problem z redukcją biegów w dół .


Nemesis
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

 

dokręciłem linkę do klamki ,i tą przy deklu dokręciłem do dekla ,potem poluzowałem kontre na regulacji wysprzęglika i odkręciłem regulator żeby był luźny ,następnie wkręciłem regulator do pierwszego wyczuwalnego oporu i wykręciłem 1/4 obrotu ,w dalszej kolejności regulacja  luzu na deklu i na klamce .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu wydaje się wszystko OK. 

A jak wyglądaj przekładniki i tarcze sprzęgła. Bo cos mi się zdaje, że sprzęgło się skończyło, a zaczęte było z du.. strony.

Albo sprężyny szlag trafił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wygląda sprzęgło bo nie rozbierałem od tamtej strony, w każdym razie w niedzielę było i tak nagle by klękło bez żadnych konkretnych objawów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy już były. Problem z redukcja.Nie odbija klamka. Może pękła któraś sprężyna. Już teoretyzuje. Musiał bym to pomacać. Może wtedy bym pomógł lepiej.

 

Aj doczytałem ze to dżwignia a nie klamka sie blokowała

Teraz mamy efekt. zapinasz bieg wciskasz sprzęgło i moto zablokowane na biegu tak ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zapinam dajmy na to jedynkę,wciskam sprzęgło i koło się nie kręci 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć korek wlewu oleju. Naciskaj sprzęgło i zobacz czy tarcze sie rozchodzą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro to sprawdzę , ale co sugerujesz  że mogły się skleić ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to sprawdził i dopiero potem polemizował co dalej.

A jak dasz radę to nagraj filmik :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko jutro ogarnę temat i filmik nagram 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pięknie sklejone tarcze.

 Wciskasz sprzęgło 3- 4 bieg i go przepchnąć deko. Będzie czuć jak odpuszcza.

Masz sklejone tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ogarnięte dzięki wielkie za pomoc,ale i tak mnie dziwi że się skleiły pomimo tego że było jeżdżone dwa dni wcześniej ,może olej kiepski w sensie nie stary ale jakość słaba,może chrzczony,sam nie wiem ważne że już jest oki :) ,pozdrawiam wszystkich zaangażowanych  i dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień ten olej. Jeżeli tak szybko klei tarcze, może być baaaaardzo kiepskiej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej już wymieniony ,zaraz o tym pomyślałem ,ale dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.