Skocz do zawartości

Gsf 600 nie odpala brak iskry Pomocy


Petro
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

😪😪😪

Masakra

Powoli mam ochotę posiekać na złom. 

Poskładałem wszystko co było do kupy wszystko ładnie, nowe akku filtry itp. Paliwo sierze w baku, gaźniki wymyte... 

Odpaliła po ciężkich bojach ale poszla pi.... Kolektory mają temperaturę 1 i 4 70st, 2 i 3 90st no tak mniej więcej. Mierzone termometrem. 🤪

Ale teraz już s... Nie pali wogole, nawet iskry nie mam na świecach, świeczki nowe. 

Pomierzyłem rezystancję pierwotne mają wszystko 2,8. Wysokie na fajka b 33. I pulsometr ma 160... 

@a iskry jak nie byla tak nie ma

Modul rozebralem jest jak nowy, przekaźnik cyka jak przekręcam kluczyk. Czujnik sprzęgła działa, stopki też.... 

Kur.... Co jeszcze mogę sprawdzić??? 

Jaki odstęp musi być między impulsometrm a tym dzyngsem? 

Ja mam ustawione na 0,3mm

 

Pomóżcie... Obiecałem synowi że odpalimy po weekendzie.... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A świece też nowe? Bo nie napisałeś. 

Teraz, cina111 napisał:

A świece też nowe? Bo nie napisałeś. 

A sorry napisałeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak oczywiście że nowe swieczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem że swieczki też nowe 🤪

Luzy na zaworach też zrobione w razie co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Petro napisał:

Pisałem że swieczki też nowe 🤪

Luzy na zaworach też zrobione w razie co

Sorry. W piątki wieczorem słabo czytam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, cina111 napisał:

Sprawdzałeś jakakolwiek starą świecę czy też niema iskry? 

Nie ma na starych też, 

Udało się odpalić ostatnio i było ok zostawiłem na 10min włączoną i wrzucilem biegi wszystko super. Zgasilem i juz nie poszło od wczoraj siedze

Teraz, benywariat napisał:

sprawdz czy impulsator daje sygnal i komp daje sygnal na cewki 

 

A jak mam to sprawdzić? 

 

1 minutę temu, cina111 napisał:

Sorry. W piątki wieczorem słabo czytam :D

Spoko ja już też... Ale muszę choćby skały srały to zrobić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki z tego co pamietam sa sterowane minusem , zobacz schemat miernik w dlon i jazda to samo z impulsatorem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, benywariat napisał:

cewki z tego co pamietam sa sterowane minusem , zobacz schemat miernik w dlon i jazda to samo z impulsatorem 

Tak sterowanie jest minusem. Miałem ściągniętą koste z ECU i na dzwonek sprawdzałem kable od cewek. Dwa kable od evu dają sygnał na cewki wszystkie cztery nóżki. Da są masa. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki pomierzone wejścia i wyjścia są ok. 

A iskry brak... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręci... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus na cewkach?? 

Nie wiem jak to sprawdzić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator sobie podładuj i będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akku jest full non stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzales killswitch? Moze nie stykac, sprobuj przelaczyc kilka razy, ewentualnie uzyj jakiegos kontaktspraya.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie działał to by rozrusznik nie kręcił....to logiczne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Petro napisał:

Plus na cewkach?? 

Nie wiem jak to sprawdzić 

Daj fotke cewek jak podpięte kable zasilające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Petro napisał:

Gdyby nie działał to by rozrusznik nie kręcił....to logiczne 

Powiem ci z doswiadczenia ze nie jest to wcale takie oczywiste, ale rob jak chcesz. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak zapytam. Sprawdziłeś bezpieczniki ?

a ten moduł co odcina zapłon przy wywrotce. Tylko nie wiem czy Garbusek go miał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził na twoim miejscu przerywacz do kierunkowskazu z tego co mi wiadomo jest tam przekaźnik zapłonu może w nim tkwi problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach miałem sie już nie wtrącać w dział techniczny :(

No dobra.

Od początku. Raz zapalił. Potem zgasiłeś i już nie chce zapalić. Sprawdzałeś świece były suche czy mokre ?

Albo inaczej

Wiem że od dupy strony,

Kranik na PRI i odkręcaj na każdym z Gaźników śrubę spustową. Zobacz czy leci paliwo.

Jeżeli z każdego będzie leciało

Podepnij aku- dla wsparcia możesz dodatkowo dać aku samochodowy.

Ustaw Luz kontrolka ma się zapalić. Wciskasz klamkę sprzęgła i rozrusznikiem kręcisz. Nie dłuzej jak 2-3 s

I tak 2 razy

Potem ssanie na max i kręcisz rozrusznikiem. Tez max 2-3 s

Jak nadal nie chce zagadać.

Wykręcasz świece i oglądasz. Czy wszystkie mokre czy suche.

Daj info co widać.

 

 

PS.

Przy wyłączonym KIL SW w niektórych wersjach Bandita rozrusznik działa.

PS2.

Czy linka ssania chodzi prawidłowo. Znaczy czy ssanie płynnie przesuwa suwak na gaźnikach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.