Skocz do zawartości

Gsf 600 nie odpala brak iskry Pomocy


Petro
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

do takich prac to trzeba spokoju.  cierpliwosci i czasu . oraz 100%pewnosci ze wie sie co sie robi.. a nie na zasadzie przyjechali kałboje.. jak wsk3. fajka swieca zaplon na krotko. z pychu 2km . i zalapala. schemat w dłon.  i.po kolei  kolorami.  omomierz..  lecimy panie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wydaje się być dobrze ustawiony, choć łańcuch jest nie równo wyciągnięty czasami trzyma mocno czasami lżej, zamówię nowy łańcuszek i wymienię dla spokoju ducha. Ale to później będę pytał jaki łańcuch zamówiec itp.

Ale 

Jak załączę zapłon, kluczyk na On przekaźnik ten mniejszy grzeje się czy to normalne? 

Słoneczko od impulsometra jest przekoszone lekko więc może to być problem braku iskry, może.... 

Szukam jakiegoś nowego kompletu... Ale jestem jak narazie zrezygnowany już... 

 

Ktoś pisał o stacyjce i rezystorze... 

A więc rozebrałem ymylem pomierzyłem. 

Klucz na Off rezystanja 0 

Klucz na  On rezystanja 100ohm

Wiec chyba jest ok? 

 

 

Odbije trochę od tematu na chwilę 

Szukam czujnika od odbrotomieza, gdzie jest ktoś wie?? 

Czytalem gdzieś że może i w nim być problem... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Petro napisał:

Rozrząd wydaje się być dobrze ustawiony, choć łańcuch jest nie równo wyciągnięty czasami trzyma mocno czasami lżej, zamówię nowy łańcuszek i wymienię dla spokoju ducha. Ale to później będę pytał jaki łańcuch zamówiec itp.

Ale 

Jak załączę zapłon, kluczyk na On przekaźnik ten mniejszy grzeje się czy to normalne? 

Słoneczko od impulsometra jest przekoszone lekko więc może to być problem braku iskry, może.... 

Szukam jakiegoś nowego kompletu... Ale jestem jak narazie zrezygnowany już... 

 

Ktoś pisał o stacyjce i rezystorze... 

A więc rozebrałem ymylem pomierzyłem. 

Klucz na Off rezystanja 0 

Klucz na  On rezystanja 100ohm

Wiec chyba jest ok? 

 

 

Odbije trochę od tematu na chwilę 

Szukam czujnika od odbrotomieza, gdzie jest ktoś wie?? 

Czytalem gdzieś że może i w nim być problem... 

 

Obrotomierz dostaje sygnał z impulsatora,(dokładnie z impulsatora do modułu,z modułu do obrotomierza),  jak inicjator "słoneczko" jest krzywe, to może być jakiś trop.

Edytowane przez kudłaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kudłaty napisał:

Obrotomierz dostaje sygnał z impulsatora,(dokładnie z impulsatora do modułu,z modułu do obrotomierza),  jak inicjator "słoneczko" jest krzywe, to może być jakiś trop.

Zamówie używane jak gdzieś dorwe pewnie trochę to potrwa, 

Także tę.. 

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie piszcie śmiało, jestem tu częściej niż w sklepie... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Petro napisał:

Zamówie używane jak gdzieś dorwe pewnie trochę to potrwa, 

Także tę.. 

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś sugestie piszcie śmiało, jestem tu częściej niż w sklepie... 

 

 

W Hagen jesteś aktualnie czy w PL? Bo przypadkiem wala mi się rozdupcony silnik w garażu i mógłbyś mieć szybko i za free komplet.

Edytowane przez kudłaty
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kudłaty napisał:
4 godziny temu, kudłaty napisał:

W Hagen jesteś aktualnie czy w PL? Bo przypadkiem wala mi się rozdupcony silnik w garażu i mógłbyś mieć szybko i za free komplet.

 

 

Jestem w hagen

 

W Polsce będę jak jeban... Corona się skończy, urlop poszedł się walic, chrzest u siostry też,.. 

 

A powiedzcie jak jest na cewce

Czy tam może być zwarcie? 

Bo tak podotykalem właśnie miernikiem i dzwoni. na cewce te piny małe od wejścia napięcia niskiego 12v 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Petro napisał:

 

Jestem w hagen

 

W Polsce będę jak jeban... Corona się skończy, urlop poszedł się walic, chrzest u siostry też,.. 

 

A powiedzcie jak jest na cewce

Czy tam może być zwarcie? 

Bo tak podotykalem właśnie miernikiem i dzwoni. na cewce te piny małe od wejścia napięcia niskiego 12v 

 

Masz już napisane w temacie, że pomiędzy tymi pinami powinna być rezystancja około 4 ohm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2020 o 21:30, MajkelZ napisał:

Masz już napisane w temacie, że pomiędzy tymi pinami powinna być rezystancja około 4 ohm

Rezystancję tam jest 2.8 

 

W dniu 25.03.2020 o 14:28, kudłaty napisał:

W Hagen jesteś aktualnie czy w PL? Bo przypadkiem wala mi się rozdupcony silnik w garażu i mógłbyś mieć szybko i za free komplet.

 Jestem w HAGEN 

 

Panowie kurna jego mac.. Jest cień nadziei... Rozbabkalem Stacyjke wymyłem wsadziłem opornik 100ohm 0,5W 5%  w gniazdo od Cdi kabel czarny z białym pasem i do pomarańczowego z czerwonym i... 

Kurwa 😁 iskry są wszedzie(jak narazie, bez zbędnego entuzjazmu) ale nie mogę odpalić moto bo jedna cewka się rozdupcyla, młotek poszedł w ruch(tak tak, wiem, jestem dość wybuchowy) nowe są w drodze. 

Mam nadzieję że to tylko to i że będzie gites. 

Jak by co będę pisał... Na razie póki co zostawiam temat otwarty.... Kto wie czy to tylko to... 

Ale i pulsometr potrzebny i tak nowy bo mój jest wykrzywiony o ok 0,1mm i trze o wypust

 

Witajcie witajcie po długiej przerwie

Wiec tak 

Po pierwsze wielkie podziękowanie dla kudłaty   wysłał potrzebna część,(ktora jest dosc droga) w cenie wysyłki,

 

Moj impulsator byl na sloneczku lekko ubity(jajko sie zrobilo) i przez to (ale i nie tylko) wystepowal brak iskry.

ale to nie wszystko, w stacyjce styki byly oblepione tluszczem(olej w spraju cos jak sylikon) moja wina, co powodowalo brak styko na lini rezystora do glownego zasilanie, pomoglo rozebranie wymycie oblutowanie stykow miedzianych. 

Wymienilem tez rezystor na nowy 100 ohm, iskra sie pojawiala i zanikala efekt: nie palil na 2 cylindry , Problem impulsator.

Wymiana na nowy od Kudlatego pomogla!!👍😀

Pali od strzala, regulacja wolnych obrotow dosc ciezko chodzi ale to musze wymyc jeszcze raz gazniki i bedzie gitara!

Dzieki raz jeszcze za pomoc i za zainteresowanie moim Problemem!

Dziekuje Kudlaty raz jeszcze za twoje dobre serce!

Kiedys sie widzimy na zlocie i piwko :piwo:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

moj b6 96 r.. silnik w oryginale zawory trza tylko wyregulowac. nic nie grzebane z cewkami gaznikami   itp🙄 jakim cudem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maryusz napisał:

moj b6 96 r.. silnik w oryginale zawory trza tylko wyregulowac. nic nie grzebane z cewkami gaznikami   itp🙄 jakim cudem?

 czytales calosc?..

Moto stalo baaardzo dlugo pod chmura bez niczego, deszcz zima deszcz zima wiosna myszy itp... daly mu w dupe.jak go bralem od chopa to byl zielony tak grubo ze dobiero karcher go wymyl,

a kluczyk w stacyjce sie nie chcail przekrecic wiec pomyslalem wezme wszystko po psikam i ruszy, nie moowei nic o hamulcach bo przod nie odbijam a tyl umarl tak zastany byl. 

ale porzadne czyszczenie i wymiany gumek pomogly.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sorry. rispekt🥴

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.03.2020 o 05:33, Petro napisał:

Rezystancję tam jest 2.8 

 

 Jestem w HAGEN 

 

Panowie kurna jego mac.. Jest cień nadziei... Rozbabkalem Stacyjke wymyłem wsadziłem opornik 100ohm 0,5W 5%  w gniazdo od Cdi kabel czarny z białym pasem i do pomarańczowego z czerwonym i... 

Kurwa 😁 iskry są wszedzie(jak narazie, bez zbędnego entuzjazmu) ale nie mogę odpalić moto bo jedna cewka się rozdupcyla, młotek poszedł w ruch(tak tak, wiem, jestem dość wybuchowy) nowe są w drodze. 

Mam nadzieję że to tylko to i że będzie gites. 

Jak by co będę pisał... Na razie póki co zostawiam temat otwarty.... Kto wie czy to tylko to... 

Ale i pulsometr potrzebny i tak nowy bo mój jest wykrzywiony o ok 0,1mm i trze o wypust

 

Witajcie witajcie po długiej przerwie

Wiec tak 

Po pierwsze wielkie podziękowanie dla kudłaty   wysłał potrzebna część,(ktora jest dosc droga) w cenie wysyłki,

 

Moj impulsator byl na sloneczku lekko ubity(jajko sie zrobilo) i przez to (ale i nie tylko) wystepowal brak iskry.

ale to nie wszystko, w stacyjce styki byly oblepione tluszczem(olej w spraju cos jak sylikon) moja wina, co powodowalo brak styko na lini rezystora do glownego zasilanie, pomoglo rozebranie wymycie oblutowanie stykow miedzianych. 

Wymienilem tez rezystor na nowy 100 ohm, iskra sie pojawiala i zanikala efekt: nie palil na 2 cylindry , Problem impulsator.

Wymiana na nowy od Kudlatego pomogla!!👍😀

Pali od strzala, regulacja wolnych obrotow dosc ciezko chodzi ale to musze wymyc jeszcze raz gazniki i bedzie gitara!

Dzieki raz jeszcze za pomoc i za zainteresowanie moim Problemem!

Dziekuje Kudlaty raz jeszcze za twoje dobre serce!

Kiedys sie widzimy na zlocie i piwko :piwo:

 

 

Fajnie że się udało 😉 w razie W wal jak w dym 🙂

  • Like 1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.