Skocz do zawartości

Bandit Scrambler


Gość PracownikM
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem wam się pochwalić moim projektem który jest już na ukończeniu. Jest jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia i będzie można pojeździć/potestować. Ja jestem z efektu zadowolony. Motocykl został w całości rozebrany, wypiaskowany i malowany proszkowo (łącznie ze zbiornikiem paliwa).

Większość prac na motocyklem zostało przeze mnie udokumentowane na YouTube. Tu link do mojego kanału

79c62a2a687b9c88fa4e91cb077f5e70.jpg

 

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ideału brakuje jeszcze szprychowanych kół ;) 

Piękna robota :rock:

Edytowane przez Kukuryku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ideały brakuje jeszcze szprychowanych kół  
Piękna robota :rock:
O tak. Niestety dostać szprychy i to w dobrych pieniądzach jest ciężko.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny sprzęcior, obserwuje Twoje prace od początku na YT 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny!👍 Szkoda, ze nie zrobiłeś wzmocnienia gmoli - trzecie mocowanie. Taka konstrukcja nie ochroni silnika (pomijając "paciaki") Wzmocnienie nawet by bardziej pasowało do mocarnych opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny! Szkoda, ze nie zrobiłeś wzmocnienia gmoli - trzecie mocowanie. Taka konstrukcja nie ochroni silnika (pomijając "paciaki") Wzmocnienie nawet by bardziej pasowało do mocarnych opon.
Zawsze mogę dorobić dodatkowe wzmocnienie ;) Bardziej chodziło mi tu o kwestie wizualne. Nie mam zamiaru motocykla kłaść a w razie gleby parkingowej na pewno dadzą radę. Miałem również o budowie klatki ale wydaje mi się że to już by była przesada. Dzięki za opinie.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota, zacząłem Cię od niedawna obserwować bo sam próbuję swoich sił z przerobieniem mojego GSF600S coś na wzór cafe racera

https://polishbanditcrew.pl/topic/34565-bandit-cafe-racer-project/

 

Jak tylko przebrnę przez wszystkie twoje filmy to pewnie będę miał mnóstwo pytań jako że to mój pierwszy taki projekt. No i "know how" to jest to co teraz najbardziej potrzebuję :)

 

Masz może link do stożkowych filtrów powietrza, które użyłeś na swojej maszynie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota, zacząłem Cię od niedawna obserwować bo sam próbuję swoich sił z przerobieniem mojego GSF600S coś na wzór cafe racera
https://polishbanditcrew.pl/topic/34565-bandit-cafe-racer-project/
 
Jak tylko przebrnę przez wszystkie twoje filmy to pewnie będę miał mnóstwo pytań jako że to mój pierwszy taki projekt. No i "know how" to jest to co teraz najbardziej potrzebuję
 
Masz może link do stożkowych filtrów powietrza, które użyłeś na swojej maszynie
Nie mam linku do filtrów bo kupiłem je dość dawno do innego projektu. Powiem ci tylko że średnica montażowa filtra na gaźnik to 52mm. Na pewno coś znajdziesz na allegro. Jak masz jakieś pytania to pisz śmiało.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacunek za projekt. Uwielbiam takie filmiki.

Projekt ciekawy hoć nie w moim guście. Ale to nieistotne. Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Miałeś wyjęty silnik do malowania ramy, czemu wtedy nie zdjołeś miski i nie obejrzałeś dołu silnika. Czemu nie zrobiłeś sprawdzenia góry. Czy po prostu pominięte to w filmiku, a ta wymiana oleju to tylko taki myk, że zrobione. Tak pytam z ciekawości.

A co do gmoli. Tak jak pisze kazmir. Dorób trzecie mocowanie od czoła na obejmę do ramy, nie zepsuje wyglądu, nawet może bardziej podpasuje pod muskulature, a i pewniejsze wtedy.

Ps. Już wiem kogo będę atakował o spawanie 😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szacunek za projekt. Uwielbiam takie filmiki.
Projekt ciekawy hoć nie w moim guście. Ale to nieistotne. Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Miałeś wyjęty silnik do malowania ramy, czemu wtedy nie zdjołeś miski i nie obejrzałeś dołu silnika. Czemu nie zrobiłeś sprawdzenia góry. Czy po prostu pominięte to w filmiku, a ta wymiana oleju to tylko taki myk, że zrobione. Tak pytam z ciekawości.
A co do gmoli. Tak jak pisze kazmir. Dorób trzecie mocowanie od czoła na obejmę do ramy, nie zepsuje wyglądu, nawet może bardziej podpasuje pod muskulature, a i pewniejsze wtedy.
Ps. Już wiem kogo będę atakował o spawanie
 
Witam. Zawory robiłem z silnikiem w ramie bo nie było jeszcze planu zmiany koloru ramy. Olej był częściowo spuszczony ponieważ musiałem odkręcić przewody olejowe od chłodnicy (do demontażu silnika) i nie ma możliwości zalania nowym olejem na zewnątrz. Poza tym zdejmowane były jeszcze boczne kapy do malowania a nie chciałem tego robić przed włożeniem ponownie silnika w ramę bo uwierz mi że samemu to zrobić, nie drapiąc ramy lub części silnika to nie lada wyzwanie. Dlatego zalewanie wszystkiego odbyło się po włożeniu wszystkiego w rame. Wiele rzeczy się zmieniało na bieżąco i tak np. mocowanie licznika które robiłem w którymś odcinku ostatecznie zrobiłem inne. Tak samo z puszką akumulatora. Tuż przed oddaniem ramy do malowania uspawałem zupełnie inną podstawę z kątowników idealną pod wymiary Aku. Projekty które robi się z głowy mają to do siebie że często koncepcja jest zmieniana i uwierz mi że to daje największą satysfakcję z efektu końcowego. Jak minie ten cały chaos wirusowy, to nagram odcinek opisujący wszystkie czynności jakie wykonałem. Wielu nie nagrałem z tego względu że nie było na to czasu. Na włożenie silnika chciałem poświęcić sobie godzinę po pracy (kończyłem wtedy pracę o 22giej) i dlatego nie nagrywałem tego bo to dodatkowa robota. Ostatecznie zeszło mi prawie 3 godz bo robiłem to metodą nakładania ramy na silnik (rama była całkowicie goła). Działo się naprawdę dużo innych prac których nie udokumentowałem z powodu braku czasu.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ja to wszystko rozumiem :D

zdaje również sobie sprawę , że na filmikach to tylko ułamek tego co robiłeś.

pytałem z ciekawości. Ja też po wyjęciu silnika z ramy wkładałem go ze 3-4 godziny, więc wiem jaki to ból.

Drugi raz już tego sam robić nie będę : D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja byłem lepszy🤨 Wkładając silnik do XL600LM (niby nie taki ciężki) poleciała mi rama na stojący w garażu samochód😠

Czym spawasz? Marka - typ co byś polecił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja byłem lepszy Wkładając silnik do XL600LM (niby nie taki ciężki) poleciała mi rama na stojący w garażu samochód
Czym spawasz? Marka - typ co byś polecił?
To nie ciekawie jeżeli chodzi o upadek ramy na samochód
Spawam na chińczyku IDEAL PRAKTIK MIG 200 IGBT chwilowo w osłonie CO2 bo mieszanina mi się skończyła a czasu na wymianę butli nie ma . Na moje potrzeby jest wystarczający a używam go już ponad 2 lata i jestem zadowolony. Uspawałem tym sprzętem kilka płotów i trzy projekty Moto . Jak nie masz dużych wymagań to polecam sprzęt.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Jako że lubię patrzeć na swojego Bandytę to dam i Wam go zobaczyć
Zdjęcie z dzisiaj 272d67024f6549060384e1368054c524.jpg

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne fajne!

 

a co za zegary masz?

 

Swoja droga. jak z przegladami etc jesli chodzi o kolo wystajace daleko  poza rame etc? cos chyba bylo ze kolo musi byc w obrysie motocykla czy jakos tak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne fajne!
 
a co za zegary masz?
 
Swoja droga. jak z przegladami etc jesli chodzi o kolo wystajace daleko  poza rame etc? cos chyba bylo ze kolo musi byc w obrysie motocykla czy jakos tak 
Zegar to popularny uniwersał odometer z aliexpress. Z przeglądem nie ma problemu bo jak można zauważyć jest dorobiony stelaż tablicy rejestracyjnej więc koło nie wystaje poza obrys . Swoją drogą jeżeli obejrzysz na moim kanale YouTube filmik z gs500 przerobionym na cafe Racer dla mojej żony, tam koło wystawało i nikt z tego problemu nie robił a i tablica była pod takim kątem że z poziomu osobówki nie odczytał byś numerów. Nigdy z tym nie było problemów. Dodatkowo dla świętego spokoju wszystkie elementy oświetlenia które montowałem posiądą homologację. Problemem może być wydech ale dorobię do niego db killer i będzie spoko.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, PracownikM napisał:

Jak nie masz dużych wymagań to polecam sprzęt.

Jak mogę się jeszcze dopytać? Uchwyt nie ma eurozłacza? Jest cały z metalu? Nie przegrzewa się podczas spawania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogę się jeszcze dopytać? Uchwyt nie ma eurozłacza? Jest cały z metalu? Nie przegrzewa się podczas spawania?
Przewód nie ma euro natomiast sam palnik jest standardowy. Nie zauważyłem problemów z przegrzewaniem się.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.