Skocz do zawartości

Resetujący się zegarek w B12 S 2001r.


mpendzik
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Czy ktoś z szanownych kolegów orientuje się co może powodować  start zegarów w B12 na pozycji całkowitego przebiegu i z zegarkiem ustawionym na 1:00 ??

Ostatnim śladem, który mógłby się do  tego stanu przyczynić było umycie Bandziorka karcherem... umyłem go tydzień temu w niedzielę, ładnie wytarłem i stał sobie tak aż do minionego piątku. Wtedy go odpaliłem i zauważyłem, że zegary startują z pewnym lekkim spóźnieniem po przekręceniu kluczyka w stacyjce, ustawiają się na całkowitym przebiegu natomiast zegar ustawia się na 1:00.

Pierwsze co, to sprawdziłem czy nie ma mokro w okolicy bezpieczników, później sprawdziłem czy wszystkie kostki są pospinane pod owiewką... no i  pomysły się skończyły... Czyżby delikatne mycie uszkodziło licznik ?? Czy możliwe, że gdzieś tak długo stoi woda i robi zwarcie ??

Nie lałem na zegary ani na tył motocykla...  może miał ktoś taki przypadek 🙂

Pozdrawiam serdecznie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kostkę licznika, możliwe że są zaśniedziałe styki i nie ma zasilania podtrzymującego na zegarach. 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myjka tylka do blota   . nie ma jak  gabeczka i dobry szampon z ciepla wodą... osobiscie myjka zalatwilem juz kilka rzeczy kiedys🙄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Maryusz napisał:

myjka tylka do blota   . nie ma jak  gabeczka i dobry szampon z ciepla wodą... osobiscie myjka zalatwilem juz kilka rzeczy kiedys🙄

Wszystko jest dobre jak używasz z głową :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt.. mnie ponioslo😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Posprawdzam kostki pod czachą i wyczyszcze styki. Musiałem użyć myjki bo po deszczowej jeździe nie miałem siły na pucowanie gąbką.

Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Witam - posprawdzałem te kostki i wszystko jest okej - styki czyste, a nadal zegar startuje od 1:00 po każdym przekręceniu stacyjki.. co jeszcze można sprawdzić ?

Nie chcę zakładać nowego tematu, a mam takie małe pytanie dot. zegarów - mianowicie u mnie w B12 z 2001 zegarek wyświetla się na lewym wyświetlaczu - na prawym mam tylko wskaźnik paliwa. Na zdjęciach widziałem, że zazwyczaj po prawej jest zegarek nad wskaźnikiem paliwa ?? To wynik jakiejś modyfikacji ? Czy może mam zegary od wersji 600 - chociaż moje wyskalowane są do 260km/h jak w każdym bandziorze dużym...

Pozdrawiam

P.S>

Na jedno z pytań znalazłem odpowiedź w instrukcji do gsf1200 K1 - tam zegary są takie jak mam ja - tzn zegarek jest na lewym wyświetlaczu - dobrze by było  dodać tą informację do tematu o zmianach co do generacji B12 - tam nie ma takiej informacji, jest tylko napisane, ze od 2001 r. zegarek jest z prawej (dołączone foto) .

🙂

 

Edytowane przez mpendzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.