Skocz do zawartości

Bandit 400 - Nie Pali - Silnik Gaśnie - Utrata Mocy


Gość wicu1988
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Dalej to samo wolne sa a wysokich nie ma. Podnioslem iglice i 1 zabek wyzej. Po dodaniu gazu po prostu sie dusi

Edytowane przez kejtov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 167
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Kondzio

    16

  • Łukasz600

    7

  • jab2

    14

Ostatnia rzecz jaka mi przychodzi do głowy to to samo co ja miałem- masz konstrukcje kranika taką samą jak w b6? Tzn chodzi mi czy masz pozycje ON, RES i PRI. Spuść na ON paliwo z komory gaźnika, ustaw na PRI i zobacz czy swobodnie popłynie większa strużka. U mnie nie ciekło paliwo wtedy i tak zdiagnozowałem niedrożność układu paliwowego co powodowało niechęć do wkręcania się na obroty i nie działanie skrajnych cylindrów "po rozgrzaniu". Myślałem że to się po rozgrzaniu działo ale tak naprawdę to nie rozgrzanie miało wpływ, a to że w trakcie rozgrzewania miał paliwo w gaźnikach które nakapało przez noc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zalozonego baku, paliwo ppdaje teraz przez lejek. :)

teraz jest tak. Moge napisac poradnik "jak spieprzyc gaznik w 1 dzien" :D

 

 

Dobra, udało mi się naprawić usterkę, wróciłem do środkowego ustawienia iglic i było to samo, ale wpadlem na pomysł, że może airbox ma jakieś znaczenie przy podciśnieniu i jednak miał. :stupid:  Po jego założeniu jest ok, teraz tylko synchro :) dzięki za podpowiedzi.

Edytowane przez kejtov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Witam serdecznie.
Borykam się z dziwnym przypadkiem w moim bandycie. Zacznę od tego co zostało zrobionę a później napiszę jaki jest problem.
Wymienione zostały gaźniki(wyczyszczone i zrobiona synchronizacja) mieszanka ustawiona na "czuja" ponieważ nie posiadam colortune świeczki . Połączenia i podciśnienia 
Nowe świece, kable wn ,  elektryka przeglądnięta (kable całe nie popękane ) gdzie trzeba było to zlutowane i zaizolowane . 
i jest taka sytuacja ze na zimnym silniku np jak odstawie go na noc odpala bez problemu a jeżeli trochę już tylko się zagrzeje nie odpala ze startera ale odpala za kazdym razem na popych bez większego problemu.
Po podłączeniu akumulatora samochodowego przez "lejce" odpala po dłuższej chwili kręcenia.
Zauważyłem że ginie iskra jak zgaszę go i kręce z rozrusznika ale znów gdy nie ma jednej świecy przykręconej motor ma łatwiej dużo odpalić i pojawia się iskra.
Sądzę ze to wina akumulatora(chodź nie koniecznie bo jak podłacze samochodowy gdzie samochód chodzi to i tak ma ciężko zapalić)
Być może rozrusznik ma jakieś zwarcie lub jest za wolny? 
Czekam na jakąś poradę, miał bym rozrusznik inny to bym przełożył ale wiadomo jak jest o dobre części do b400.
Pozdrawiam.
 

Edytowane przez Krzysztof
Połączenie tematów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by rozrusznik nie chodził jak powinien to byś zauważył na pewno.

Może świece zalewa? Może cewki szwankują. Odpalałeś motocykl na trzech garach? nie chce palić jak ciepły to może zawory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem gdzies opininie ze b4 lubi palic na 3 gary :) sprawdz cewki i mase. Glowny przewod masowy masz przy rozruszniku. Oczysc go i zabezpiecz. Wielu olewa te sprawe, ale nawet pare ohm robi roznice na rozuchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrusznik wyciągałem i czyściłem, więc przewody masowe zabezpieczone"kontaktem" , podpinałem też kolejną mase z aku do silnika.
Cewki odpadają sprawdzone, zresztą jak cewka się uwali to na pych nie zaskoczy nawet, motor po odpaleniu na zimnym hula jjak trzeba, tak samo jak na cieplym gdy go pchnę też chodzi jak trzeba .
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdź regulator napięcia i to czy masz cały czas ładowanie. Miałem takie same objawy i wymiana regulatora pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź, takie rzeczy jak regulator poszły na pierwszy ogień.
Dziś rano motor wogle już nie zagadał zdechł i koniec. Podczas kręcenia rozrusznikiem napięcie spadało do 3v! Wywaliłem rozrusznik, podłączyłem mase prosto do silnika pchnąłem dosłownie 2 metry i chodził czyli rozrusznik powodował zwarcie. Zamówiłem dziś rozrusznik, alternator, reg napięcia i cewki( ponieważ opory na cewkach delikatnie ręcóżniły się od danych serwisowych) podejrzewam że zwarcie rozrusznika + długie kręcenie( nawet na aku samochodowym kręcił ale kontrolki przygasały!) więc podmiana tych wszystkich elementów powinna pomóc . upiłem aż tyle bo dostałem okazyjną oferte;) więc przy tAk małym zasobie częsci do b4 wolę mieć to pod ręką. W środę bedę miał te wszystkie częsci to zdam relacje.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Witam.Mam problem z moim Bandziorem, a mianowicie dławi się na obrotach od 2000-6000, gdy wejdzie na 6000 nagle dostaje mocy i jeździ normalnie. Ma problemy z ruszaniem, trzeba dodać więcej gazu.

Wymieniłem w nim ostatnio nowe świece NGK CR7EK, wyczyściłem filtr powietrza i filtr paliwa, regulowałem skład mieszanki i robiłem synchronizację. Na wolnych obrotach pracuje pięknie jak się doda mu gazu na luzie to słychać nierówną pracę od 2-6k/obr a potem do 14k/obr to w mgnieniu oka. Mieszanka ustawiona jest na 2 pełne obroty( na 1,1/4 / 1,1/2 /1,3/4 silnik nie schodził z obrotów, pracował nierówno), kolor 1 i 4 świecy jest biały, 2/3 jest ciemny(wszędzie sprawdzałem 3 razy jest ustawione tak samo).

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest zły skład mieszanki. 

1. może być źle ustawiona

2. za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej

3. coś wpadło do airboxa (worek foliowy?)
4. pęknięta membrana 

 

Możliwości jest pełno. Trzeba po kolei szukać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem gaźniki i mam przyczynę, pęknięta membrana 4 gaźnika, zatkana dysza w 3 gaźniku i ogólnie syf...Pytanie czym jest najlepiej czyścić gaźniki, wiem że sprężonym powietrzem, ale chodzi mi tu o środek(preparat) który rozpuści ten syf.

Link do grafiki. https://drive.google.com/folderview?id=0B2WmmiANtsAdSm1pRUNGSHRjekU&usp=sharing

Ps. Filtr czysty, nie ma żadnych ciał obcych (np:woreczka:D), skład mieszanki też pewnie był źle ustawiony( sam ustawiałem)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syf z benzyny bardzo dobrze rozpuszcza aceton techniczny ale jest szkodliwy dla gumy, nawet tej olejoodpornej. 

Kup sobie środek do czyszczenia gaźników. Jest mniej agresywny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te gaźniki które mam Mikuni BST33SS E-22 są stosowane w innych motocyklach??, widzę że jest problem z kupnem tych gaźników... :(



PS. :D Na 100% spotka mnie krytyka z Waszej strony jeżeli Wam napiszę że skleiłem tą membranę i i działa... :D motocykl cyka na wolnych że aż miło, nagle ma dużo więcej mocy, ale nie jestem w stanie sam dobrze ustawić mieszanki i jeszcze troszkę go dławi od 1400- 3500 a tak to śmiga:) jeżeli dławi na takich niskich obr to dawka jest za duża czy za mała?

Pozdrawiam:)

Edytowane przez Vadi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 years later...

Hej, tym razem ja mam problem.

Bandit z dnia na dzień przestał palić... Podchodzę rano, kręcę 10 minut rozrusznikiem i ani nie bąknie :P

 

Przychodze do niego 2h pozniej i odpala od strzała... Postoi znow do rana i znowu to samo. Ma jakiegos focha i nie chce palic.

 

Jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te gaźniki które mam Mikuni BST33SS E-22 są stosowane w innych motocyklach??, widzę że jest problem z kupnem tych gaźników... :(

 

 

 

PS. :D Na 100% spotka mnie krytyka z Waszej strony jeżeli Wam napiszę że skleiłem tą membranę i i działa... :D motocykl cyka na wolnych że aż miło, nagle ma dużo więcej mocy, ale nie jestem w stanie sam dobrze ustawić mieszanki i jeszcze troszkę go dławi od 1400- 3500 a tak to śmiga:) jeżeli dławi na takich niskich obr to dawka jest za duża czy za mała?

Pozdrawiam:)

 

 

 

sprawdź świece czarne za bogata białe za uboga , kawa z mlekiem idealna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki mam całe... ;) Składane miesiąc temu na nowych częściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A iskra jest ?

Może przerwa gdzieś na kablach?

Może ssanie się zacina ?

Może trzeba bez ssania z uwagi na temperatury na zewnątrz ?

Może trzeba ssanie do połowy ?

 

Takie gdybanie i wróżenie z fusów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.