Skocz do zawartości

Bandit 400 - Nie Pali - Silnik Gaśnie - Utrata Mocy


Gość wicu1988
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od niedawna zauważyłem w moim suzuki bandit 400 że lubi zgasnąć.

A zaczyna się to tak że jak naprzykład ruszę z 1 biegu dam gazu np do 6 tyś i wcisnę sprzęgło schodzi z obrotów i zgaśnie.

Dzieje się to sporadycznie.

Mechanik powiedział że to jest wina iglicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 167
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Kondzio

    16

  • Łukasz600

    7

  • jab2

    14

jak sporadycznie to może nie dogrzany jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak go odpalasz to od razu zaskakuje czy masz tak, ze zaskoczy i zgaśnie i potem musisz znowu go odpalać? Bo mój też lubił gasnąć i przeczyściłem świece, kable, fajki (trochę nabrały wilgoci) i jak mu odkręciłem i dojechałem do świateł np. to na sprzęgle gasł. B4 lubi palić na 3 gary, sprawdź też czy po uruchomieniu grzeją się wszystkie 3 kolektory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi gasł ponieważ miałem popsuty pierwszy króciec jest odchodzi od niego rurka do podciśnienia w kraniku paliwa miałem ta rurkę urwaną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Szoter sprawdzę to.

 

Po nocy pali na dotyk, świece nowe NGK, wkręca się dobrze na oborty, pali na wszystkie gary, tak jak pisze jest to sporadyczne i dzieje się to jak jest silnik zimny i dogrzany.

Nie zgaśnie wtedy jak wysprzęgle dam troszkę gazu i odpuszcze to trzyma obroty równo.

Oddam go przed nowym sezonem na synchro i czyszczenie gaźniczków.

 

Ewentualnie Łukasz umówimy się to pojedziemy na pas i zobaczysz jak chodzi, może będziesz coś wiedział.

Edytowane przez wicu1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe martw sie. Tez to przerabialem i kombinowalem ze wszystkim. Oddaj na synchronizacje i ciesz sie jazda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie Łukasz umówimy się to pojedziemy na pas i zobaczysz jak chodzi, może będziesz coś wiedział.

 

 

Można się zgadać jak pogoda dopisze to sobie zrobimy małą rundkę po Kraku :)

 

 

Oddaj na synchronizacje i ciesz sie jazda.

 

Jakbyś nie mogł znaleźć kogoś kto Ci to zrobi za nie kosmiczną kwotę to wal do mnie, mam jednego mechanika motocyklowego, szybko, dokładnie i tanio :)

Edytowane przez �ukasz600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro, regulacja, czyszczenie coś koło 100zł :) Przy okazji wyczyści, i nasączy olejem filtr powietrza ;) W porządku jest, da się z nim dogadać w każdej kwestii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cena atrakcyjna jak na Krakowskie serwisy :) to przed sezonem jak się zdecyduje to dam znać , ja tu mam na Wieczystej serwis Wilcza garage chłopaki znają się na rzeczy i biorą 130 zł , mam u nich książkę serwisową więc zależy mi na wpisie z pieczątką.

Dzięki Łukasz za propozycje.

Edytowane przez wicu1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam u nich książkę serwisową więc zależy mi na wpisie z pieczątką.

 

 

Nie dużo drożej a pieczątka i książeczka ważna rzecz, szczególnie później przy sprzedaży :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Mam oto taki problem że na zimnym silniku bandzior nie pali. Włączam ssanie i kręcę no i nic. Myślałem że to wina świec więc zakupiłem nowe i je wymieniłem. No i niestety to też nie pomogło. Jedynie jak się go da odpalić to jak go pociągnę autem, ale to też nie od razu bo z początku chodzi choćby zalany ale po chwili już załapuje i jest OK. Jak go już raz odpale to później mogę go gasić i zapala za każdym razem. Lecz gdy przychodzę kolejnego dnia znowu jest to samo.

Więc moje pytanie co może być tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś napięcie na akumulatorze? Ja też miałem kiedyś taki problem, że coś kiepsko palił na zimnym i sprawa właśnie była przez akumulator,jeśli masz miernik to sprawdź sobie jakie ma napięcie przed odpaleniem, jeśli mniej niż 12,3V to aku masz do dupy, jak to sprawdzisz to daj znać będziemy kombinować dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Słaby akumulator (to że kręci to nie znaczy że zapali, może za wolno kręci)

2. Kranik (nie dostaje paliwa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz akumulator - nastaw go na 24h pod prad i wtedy sprobuj.

Zimno sie zrobilo to teraz te "zdechlaki" daja znac o sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już grzebiesz przy aku sprawdź od razu czy masz dobre ładowanie

ma bo po pierwszym odpaleniu potem już zapala.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc rano pójdę i sprawdzę ten akumulator i od razu napięcie na nim. Wcześniej miałem czasami problem z odpaleniem ale pokręciłem troszkę dłużej i zapalał (podobno miała to być wina świec). Od paru dni za pierwszym razem łapie tylko na ciąg. Zobaczę jutro co z tym i dam znać ;)

Edytowane przez cichy86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli będziesz odpalał przy pomocy kilku równolegle dopiętych akumulatorów to zadbaj

o BARDZO dobry styk na jak największej powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc rano pójdę i sprawdzę ten akumulator i od razu napięcie na nim. Wcześniej miałem czasami problem z odpaleniem ale pokręciłem troszkę dłużej i zapalał (podobno miała to być wina świec). Od paru dni za pierwszym razem łapie tylko na ciąg. Zobaczę jutro co z tym i dam znać ;)

 

 

identycznie jak w mojej 400-stce więc raczej to będzie przez ten akumulator a świece też mam w BDB stanie a też nie chciał palić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.