Skocz do zawartości

wiśnia
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Przebóg - najechałeś na krawężnik :lol: czy trafiłeś kota :hahahaha:

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki Wojteckiego leżały jeszcze po jego ślizgu  :D Podnóżek zaczął ograniczać i podnosiłem stopę, żeby i podnóżek się podnosił na asfalcie, ale nie wiedziałem, że to zaraz dźwignia hamulca jest...   Jest nie do wyprostowania  :angry:

http://www.youtube.com/watch?v=PDCq10jz0jQ

zdjcie0132.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba się było kolanem podeprzeć - widziałem W TELEWIZORZE , że tak robią :zeby3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunki Wojteckiego leżały jeszcze po jego ślizgu :D Podnóżek zaczął ograniczać i podnosiłem stopę, żeby i podnóżek się podnosił na asfalcie, ale nie wiedziałem, że to zaraz dźwignia hamulca jest... Jest nie do wyprostowania :angry:

http://www.youtube.c...h?v=PDCq10jz0jQ

zdjcie0132.jpg

 

A tak zupełnie poważnie (no prawie :D) to fajna fotka (też bym chciał taką mieć).

A jeśli jako wybitny teoretyk mogę coś dodać - to wygląda jakbyś patrzył "pod koło"

a nie w kierunku wyjścia z zakrętu (a nawet jeszcze daaaalej - przesuwając apeks) B)

Też mam z tym kłopot...

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Nie jestem w stanie spojrzeć się przed siebie, gdy mam dookoła siebie krawężniki w odległości góra 1m  :rolleyes: Takie teorie to można na torze praktykować, albo na szerokim winklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...
Nie wiem jak u innych, ale u mnie w b12 nie da rady zamknąć przodu. Tył zamknięty, buty i podnóżki trą a z przodu zastaje około 10 mm dziewiczej opony?

 

Ja mam to samo, ale zostaje mniej jak 10mm i raczej mnie to cieszy jak smuci, wole mieć zapas przyczepności z przodu niż punkty lansu u ziomków :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem jak wy to robicie, ale od kiedy poradziłem sobie z zawieszeniami i gąbczastym prowadzeniem bandziora to udało mi się zamknąć opony z jakiś 35mm do około 10, 15mm i ni cholery dalej nie mogę. A już raz butem pociągnąłem po asfalcie i portki szybko mi się napełniły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już raz butem pociągnąłem po asfalcie...

Widocznie źle trzymasz stopę na podnóżku. W złożeniu powinieneś opierać stopę o podnóżek palcami, a nie śródstopiem... To tak w skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie źle trzymasz stopę na podnóżku. W złożeniu powinieneś opierać stopę o podnóżek palcami, a nie śródstopiem... To tak w skrócie.

 

Raczej zawsze trzymam podnóżek bliżej palców, jak daję na śródstopie to mi się źle jezdzi. W każdym razie boję się, że mi motór wyjedzie przodem albo tyłem i stąd te niezamknięte laczki. Choć z drugiej strony przy naszych asfaltach to chyba niezła sztuka. Często i tak tył idzie lekko bokiem na wyjściu z zakrętu, wtedy kiedy tego się nie spodziewamy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzymaj stopy bliżej, że tak powiem silnika, wtedy będziesz w razie czego tarł podnóżkami, a nie butami, szkoda ich ;)

 

 

Luz chłopaki.

Na zwykłych drogach nie da się zamknąć przodu. Jest to możliwe wyłacznie na torze, ale na typowo sportowych (albo torowych) kapciach. Zauważcie, że opony sportowo-torowe mają zdecydowanie inne ukształtowanie bieżnika. S ą jakby bardziej "szpiczaste"?

 

Z tyłem dużo mniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na kartingowym zamknąłem Michała PR2 na przodzie, da się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się wydaje, że jak chcecie podomykać przednie opony to najlepiej poćwiczcie szybką zmianę kierunku, tzn. przechodzenie z jednego złożenia w drugie a nie samo składanie moto i przycieranie czym się da :) A tak przy okazji to jak moto przyciera a opony jeszcze mają zapas to trzeba zastanowić się czy dobrze pracujecie gazem w złożeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie zamknac przednia i tylna opone i nie potrzeba do tego toru. Ja wczesniej tez myslalem, ze jest to nie mozliwe. Od paru tygodni chodze na jazdy doszkalajace do Tomka Kulika i teraz nie mam z tym zadnego problemu i to nawet przy malych predkosciach. Zeby zamknac opony trzeba opanowac technike przeciwskretu polaczona z prawidlowa pozycja na moto czyli skret bioder, praca jednej i drugiej nogi, totalny luz jesli chodzi o trzymanie kiery i przede wszystkim patrzenie na koniec zakretu a nie pod koło. Tego sie nie da nauczyc z internetu tylko trzeba miec dobrego instruktora, ktory bedzie na biezaco eliminowal bledy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PR2 maja dosc "płaski" profil, niech ktorys zamknie przednia supercorse dziorem to osobiscie pojade oddac poklon i przy okazji sie podszkolic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie zamknac przednia i tylna opone i nie potrzeba do tego toru. Ja wczesniej tez myslalem, ze jest to nie mozliwe. Od paru tygodni chodze na jazdy doszkalajace do Tomka Kulika i teraz nie mam z tym zadnego problemu i to nawet przy malych predkosciach. Zeby zamknac opony trzeba opanowac technike przeciwskretu polaczona z prawidlowa pozycja na moto czyli skret bioder, praca jednej i drugiej nogi, totalny luz jesli chodzi o trzymanie kiery i przede wszystkim patrzenie na koniec zakretu a nie pod koło. Tego sie nie da nauczyc z internetu tylko trzeba miec dobrego instruktora, ktory bedzie na biezaco eliminowal bledy.

 

Ja chciałem tylko zauważyć, że prawidłowa pozycja na moto sama z siebie daje mniejsze złożenie moto. Przez co na tym samym zakręcie i przy tej samej predkosci z prawidłową pozycją, będziemy mieli mniej domknięte opony niż np podczas odginania ciała w stronę przeciwną do zakrętu albo podczas jazdy na "policjanta" ;)

Wiec jak ktoś chce koniecznie podomykac opony to im gorszą ma pozycje tym szybciej będzie w stanie to zrobić :) Ale na pewno nie będzie dzięki temu jeździł szybciej pomimo super podomykanych opon :)

  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mojej PR nie zamknę - gmole mi przeszkadzają...

 

Jeśli wiesz jak pracować gazem w zakręcie, żeby mieć jak największy prześwit i mimo to gmole dalej przeszkadzaja, to faktycznie, pozostaje je tylko wymienic na crashpady :) A jeśli nie wiesz jak powinieneś pracować gazem, to idz do jakiejś dobrej szkoły to Cię nauczą i gmole nie będą ci przeszkadzały :)

  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie jest przypadkiem temat o ślizgach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

No ja miałem wczoraj na torze ślizg życia, hehhe, tyle, że nie zamierzony. Przy ok 80km/h przegrzana Strada puściła :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa jakie straty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.