Skocz do zawartości

wiśnia
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio, jak jest deszczowo, zacząłem próbować swoich sił w kontroli uślizgu tylnego koła podczas brania zakrętów. i, Nie powiem, stwarza dużą frajdę, i daje adrenalinę,
A sprawa wygląda tak: jadę sobie z 50-60, rozglądam się czy jest wolna przestrzeń za i przede mną, redukcja o jeden bieg (w B600) lub maneta w dół (B-king) i już zaczynamy ślizg. Za pierwszym razem o mało nie zabrudziłem majtek, smile.gif ale za kolejnymi i kolejnym zaczęło mi się to podobać. Ostatnio zaczęło mi nawet fajnie wychodzić, chodź cały czas mam stracha, że przesadzę. Gdy jezdnia mokra, i sprawdzona, nie zużywam tak opony:) a najdłużej to może tak przebimbałem max ze 100 metrów,
a widok kierowców, pukających się w czoło ->> bezcenny smile.gif
A wy jak się zachowujecie przy ślizgu na tyle? z miejsca odpuszczacie, czy zapinacie heble, czy macie inne tricki?

Pewnie zaraz ktoś napisze, żem zwariował, ale cóż, każdy ma jakieś zwariowane hobby...... tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys na słabszym od obecnego kombinowalem podobnie. Z ta różnica ze ja dawalem gaz do oporu z maks wychyleniem. Coś jak na żużlu :D to był tez mój ulubiony sposób gdy musiałem zawracać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odpuszczam deko gazu jak tył zaczyna mnie wyprzedzać.Nie lobie tego efektu i staram się nie doprowadzać do uślizgu tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie sie to podoba :)

Leciutki uchyl na bok i maneta w dol.

Lubie jak tasma sie ciagnie przez kilkadziesiat metrow w miescie lub kilkaset jak jest gdzie przyhamowujac leciutko przodem i trzymajac gaza do odciny i patrzac na dym w lusterku ;)

Jako "optional" mozna jeszcze dupka poruszac na boki w trakcie - wtedy chmurka z laczka za nami jest szersza :vroom:

Jak sie konczy tylna opona (jak teraz hehe) to nawet jest lepiej raz, ze bo jej nie szkoda a dwa ze latwiej zrywa przyczepnosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilkaset metrów?! Wariaty :D też się deko tym bawiłem ale nie z takim rozmachem, ale przyznam musi to być zajebiście efektowny sposób wejścia w zakręt ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie , czy podczas tych uślizgów obydwie nogi spoczywają wam na podnóżkach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty tu lepiej wrzucaj fotki ślicznotki B) a nie o driftingu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

2010%5C12%5C01%5Cbikepics-2107250-800.jpg

Ciarki mi chodzą po plecach - od samego czytania... Ale zaczynam rozumieć, że po jakimś czasie zwykła jazda to za mało :kamikaze:

Też się "pochwalę" :lol: tym bardziej, że zaliczyłem uślizg przedniego koła i wyszedłem cało. Na moim treningowym zakręcie pojawiło się pewnego pięknego dnia kilka (słownie: kilka) żwirków/okruchów asfaltu... Moto złożyło się jeszcze bardziej i poleciało bokiem zanim zdążyłem w jakikolwiek sposób zareagować. Cudem zmieściłem się w łuku.

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raz tak spróbowałem cudem się udało efekt ,kupa w majtkach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking w ktorych lukach sie tak slizgasz w okolicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking w ktorych lukach sie tak slizgasz w okolicy?

 

A mam takie 3 miejsca w miarę "w polu" gdzie są po 2 zakręty :D

Na wiosnę - chętnie bym poćwiczył w towarzystwie.

Ale żeby było jasne (bo się tylko podłączyłem pod temat) mówię o jeżdżeniu :vroom: a nie o drifcie,

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a konkretnie?:) bo szukam troche ciasniejszych lukow do treningu max 50km/h w zlozeniu. nadadza sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a konkretnie?:) bo szukam troche ciasniejszych lukow do treningu max 50km/h w zlozeniu. nadadza sie?

 

Jak dla mnie się nadają:

- zjazd z trasy poznańskiej na Gągolinę (w szopenowskich wierzbach 2x kąt prosty)

- Strumiany (prosty + łagodniejszy)

- Szczytno (tam jest prawie alpejski układ/różnica poziomów - mostek nad Utratą - maaaalinowo! moja ulubiona miejscówka :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystkie znane:) i jest jeszcze pare innych w okolicy (Bogdaniec, Łazy, Feliksów, Gawartowa Wola) byle do wiosny i umawiamy sie na treningi:)

edit: prawie zapomnialem o drodze do Tułowic a to moje ulubione miejsce

Edytowane przez kacper1r6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wszystkie znane:) i jest jeszcze pare innych w okolicy (Bogdaniec, Łazy, Feliksów, Gawartowa Wola) byle do wiosny i umawiamy sie na treningi:)

edit: prawie zapomnialem o drodze do Tułowic a to moje ulubione miejsce

 

Nic nowego nam chyba nie wyasfaltowali (chociaż przybywa równego np. z Żelazowej Woli na Mokas).

Tułowice - wilcze Śladowiskie: moto-socho klasyk ;)

 

Będzie miło razem poćwiczyć B)

No i będę chciał zorganizować jakąś wycieczkę na tor - najbliżej mamy do Radomia.

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jaha !!

dojeżdżam do winkla, przedni hebel delikatnie, delikatnie tylny, klama, 2 biegi w dół bez wysprzęglania, puszczam sprzęgło i maneta :vroom:

 

Wiking, po Twojej oponie widać jeszcze dużo mięska na bokach do zamknięcia. Granicą utraty przyczepności zazwyczaj są podnóżki. Jak chce się zejść niżej niż na podnóżkach to już wyższa szkoła jazdy i bezbłędna pozycja na moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking, po Twojej oponie widać jeszcze dużo mięska na bokach do zamknięcia. Granicą utraty przyczepności zazwyczaj są podnóżki. Jak chce się zejść niżej niż na podnóżkach to już wyższa szkoła jazdy i bezbłędna pozycja na moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem jeździć w kwietniu, zdjęcie było robione w czerwcu... [to mój pierwszy sezon] :cool-1:

Jesienią udało mi się zamknąć tylną oponę. Wiec ja ze swoich postępów jestem całkowicie zadowolony :D

A tak na marginesie - ciekawi mnie , że tylna opona jest bardziej "obgryziona" niż przednia. Z czego to wynika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tzn obgryziona? Może masz myszy w garage ;)

 

To było tak a propos "mięska na bokach".

Myszy? :blink: to by wiele wyjaśniało ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking jakiego masz Bandit'a 600 czy 1200?

 

Nie wiem jak u innych, ale u mnie w b12 nie da rady zamknąć przodu. Tył zamknięty, buty i podnóżki trą a z przodu zastaje około 10 mm dziewiczej opony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking jakiego masz Bandit'a 600 czy 1200?

 

Nie wiem jak u innych, ale u mnie w b12 nie da rady zamknąć przodu. Tył zamknięty, buty i podnóżki trą a z przodu zastaje około 10 mm dziewiczej opony?

 

Jeżdżę Inazumą (GSX 750) - możesz ją zobaczyć w mojej galerii B)

A wakacyjna porą chętnie bym się wybrał na bieszczadzką obwodnice

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking, po Twojej oponie widać jeszcze dużo mięska na bokach do zamknięcia. Granicą utraty przyczepności zazwyczaj są podnóżki. Jak chce się zejść niżej niż na podnóżkach to już wyższa szkoła jazdy i bezbłędna pozycja na moto

E tam podnóżki  :D med_gallery_18_57_204725.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.