Skocz do zawartości

Bandit 1250 silnik gaśnie na niskich biegach, na wolnych obrotach ma tylko 1000 obrt/min


cebermen
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Czujnik wymieniony. Niestety poprawy brak. Dziękuję wam wszystkim za próbę pomocy. Wiem, że nie da się naprawić motocykla przez "telefon". Nie mam dostępu do komputera a z prądów to wiem że jest plus i minus więc dalej sam nic nie wymyślę a nie mam części na podmiankę, chociaż mam kolegę z 650 ale nawet nie wiem co podmienić i czy te części są współzamienne . Czy znacie kogoś z okolicy Zielonej Góry kto  ogarnia bandity?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, cebermen napisał:

Czujnik wymieniony. Niestety poprawy brak. Dziękuję wam wszystkim za próbę pomocy. Wiem, że nie da się naprawić motocykla przez "telefon". Nie mam dostępu do komputera a z prądów to wiem że jest plus i minus więc dalej sam nic nie wymyślę a nie mam części na podmiankę, chociaż mam kolegę z 650 ale nawet nie wiem co podmienić i czy te części są współzamienne . Czy znacie kogoś z okolicy Zielonej Góry kto  ogarnia bandity?

Uuu to kiszka ☹️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, cebermen napisał:

Czy znacie kogoś z okolicy Zielonej Góry kto  ogarnia bandity?

Oczywiście! W Przylepie jest Tadek, co specjalizuje się typowo w GS, kogo nie zapytasz to wszyscy go znają i do niego jeżdżą. Oprócz niego jest jeszcze Karol, który zajmuje się Japończykami. 605 344 306 jeżdżę do niego na grubsze sprawy serwisowe i jestem zadowolony, z resztą wszyscy są zadowoleni i polecają. Przylep, ul. Osiedlowa, ale numeru nie pamiętam. Nie ma ich na mapach Google. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadka znam od 25 lat ale on tylko specjalizuje się w GS-ach, Karol nie ma czasu w tym tygodniu a w przyszłym ma urlop. Dziś rano pojechałem do pracy  ( 30km ) tym Banditem. Temperatura na zewnatrz 15 stopni silnik uruchomił się bez problemu ale i bez ssania od razu miał tylko około 1000obrt . W czasie jazdy mi nie zgasł ani   razu ale przy redukcji biegów lub zatrzymywaniu sie na krzyżówce czuć że te obroty są za niskie i nie jest to przyjemna jazda, oprócz tego idzie pełną mocą od 0 do maxa.  Mam możliwość zakupu całej baterii przepustnic razem z wszystkimi czujnikami , wtryskami itp. za 400 zł  ze sprawnego motocykla. Sposobem tym wykluczę układ zasilania a jak to nie pomoże to zostanie jeszcze w zasadzie tylko sterownik silnika (ale w to raczej wątpię)

Dam  wam znać jak zrobię podmiankę.

przebieg 44000km

$_59.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś rozłączyć wtyczkę od czujnika luzu? Naprawdę nie masz nikogo kto ma miernik?  Rozłącz wtyczke i się przejedź sprawdź napięcie na czujniku luzu. Tak mi się zachowywał moto przy założeniu rezystora 6 biegu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazek rozłączyłem wtyczkę od luzu ale wtedy nie da sie zapalić silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to dziwne 🤔 u mnie palił bez problemów.  Hmm muszę pomyśleć. Szkoda, że mieszkasz tak daleko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro podjadę jeszcze do  innego warsztatu w ZG spytam czy mają kompa do Bandita może to coś da choć wg zworki jest czysty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tomek napisał:

Jak odpięta kostka to musi być złożona kosa. Inaczej nie odpalisz.

 

 

A widzisz 👍🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co podmieniać cały wtrysk jak i tak nie wiesz czy tamten sprawny , miernik kosztuje  50 zł serwisowka jest w dowload tylko ta Ori bo w haynesie tego nie ma jak kojarzę , zwrocilbym uwagę na żwir regulacji wolnych obrotów 

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Oczywiście kosa nie była złożona nerwy mnie juz zawodzą .  Jednak dalej zachowuje sie tak samo. Beny który  to  zawór wolnych obrotów  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ten zawór wg serwisówki ISC ale po wymianie należy go zakodować komputerem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak :  zdemontowałem ten zawór ISC  ( jest po prawej stronie szyny wtryskowej ) o którym pisał Beny , był w jakimś syfie uwalony, wyczyściłem i zamontowałem z powrotem. I bingo moto działa prawidłowo jest krótkie ssanie, obroty w okolicach 1100-1200 i poniżej tej wartości już nie spadają w czasie jazdy. Kłaniam się wszystkim nisko i jeszcze raz bardzo dziękuję  za pomoc.😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2021 o 22:32, Kazmir napisał:

Jesteś pewny Kazek? Przeglądałem schemat i "zestaw" czujnik klamki sprzęgła i kosy to tylko elementy zabezpieczenia rozrusznika kręci nie kręci. Wyborem map jeśli już to steruje nasz cudowny czujnik połączony z wybierakiem S.B🙂

Może tu warto poszukać? Trudno bez moto diagnozować.

 

 

b1250.JPG

ISC powiadasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, cebermen napisał:

Więc tak :  zdemontowałem ten zawór ISC  ( jest po prawej stronie szyny wtryskowej ) o którym pisał Beny , był w jakimś syfie uwalony, wyczyściłem i zamontowałem z powrotem. I bingo moto działa prawidłowo jest krótkie ssanie, obroty w okolicach 1100-1200 i poniżej tej wartości już nie spadają w czasie jazdy. Kłaniam się wszystkim nisko i jeszcze raz bardzo dziękuję  za pomoc.😍

Czyli znów @benywariatmiał rację 🙂    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Kazmir napisał:

Może tu warto poszukać?

Kazek czy ty wiesz po co tą fotkę dałem na początku dyskusji😉

 

ISC.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaduje, podejrzewałeś ten zawór od początku 🙂. Ja zasugerowałem sie tym, że awaria nastąpiła po zmostkowaniu, a przed było wszystko okej.   Najważniejsze, że opanowane i maszyna jeździ 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kazek napisał:

 Najważniejsze, że opanowane i maszyna jeździ

😎👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
W dniu 19.08.2021 o 21:08, cebermen napisał:

Więc tak :  zdemontowałem ten zawór ISC  ( jest po prawej stronie szyny wtryskowej ) o którym pisał Beny , był w jakimś syfie uwalony, wyczyściłem i zamontowałem z powrotem. I bingo moto działa prawidłowo jest krótkie ssanie, obroty w okolicach 1100-1200 i poniżej tej wartości już nie spadają w czasie jazdy. Kłaniam się wszystkim nisko i jeszcze raz bardzo dziękuję  za pomoc.😍

Mógłbyś wskazać który do jest dokładnie element : zawór ISC?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, gozdzik77 napisał:

Mógłbyś wskazać który do jest dokładnie element : zawór ISC?

Ten od którego odpinasx podciśnienia przy synchro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.