Skocz do zawartości

Sprzedam Suzuki Bandit 2001


kemez
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

 

Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych moją perełką.

Jestem w posiadaniu pełnej historii motocykla od momentu jego produkcji wraz z listą napraw i konserwacji, jakie zostały wykonane przez te wszystkie lata.
Motocykl został sprowadzony z Anglii w 2010 roku.
Przebieg ok 44 tys.
Na dźwięk motocykla wszędzie robi się „korytarz życia”, szyby w autach drżą, a ludzie na przystankach krzyczą z zachwytu, po odpuszczeniu manetki słychać cudowne „chrapanie”, które mnie osobiście daje niesamowitą frajdę i przyjemność z jazdy.
Aktualne OC do Kwietnia 2023 i Przegląd do Maja 2022.
W motocyklu zainstalowany jest pakiet Dyno Jet, wszystko zostało wymienione razem z wydechem, a potem zestrojone na hamowni co w efekcie daje 116KM (fabrycznie 97) i 111 Nm (fabrycznie 91).

Wyposażenie:

- Pakiet DynoJet
- Uchwyt na telefon z gniazdem USB
- Sprężyny progresywne przód
- Klocki hamulcowe Brembo
- Płyn hamulcowy RBF 660 Racing
- Filtr powietrza i oleju K&N
- Przewody hamulcowe Oplot stalowy x 3
- Światła Xenonowe
- Termometr oleju
- Akcesoryjna wyższa szyba Loster
- Akcesoryjna szeroka kierownica
- Przedłużka przedniego błotnika
- Osłona chłodnicy
- Stopa Centralna
- Akcesoryjny wydech Quill
- Gmole Heed
- Stelaż pod kufer z kufrem Kappa + Kufer centralny 52l

Tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy w motocyklu zostało wykonane:
- Wymiana tylnego amortyzatora
- Klocki hamulcowe Brembo
- Wymienione uszczelki i tłoczki w zaciskach hamulcowych, zaciski zostały kompletnie rozebrane, przesmarowane i złożone ponownie (robię to w każdym motocyklu 2 razy w roku)
- Wymienione uszczelki pompy hamulcowej
- Wymieniony olej w lagach wraz z uszczelniaczami – (Lipiec 2021)
- Wymieniony olej silnikowy (motul 5100 10W40), filtr oleju HF138
- Nowe świece JR9B
- Wymieniona uszczelka pokrywy zaworowej
- Wymienione uszczelniacze wewnętrzne i zewnętrzne otworu na świece
- Wymienione uszczelniacze śruby pokrywy zaworowej
- Regulacja luzów zaworowych
- Czyszczenie i synchronizacja gaźników
- Zestaw naprawczy do gaźników
- Jakieś 500 km temu wymieniłem napęd DID ZVMX +3T – Najmocniejszy z DID (lipiec 2021)
- Wymieniony Wysprzęglik
- Wymieniona prawa laga – porysowała się i uszczelniacz zaczął puszczać olej
- Wymienione łożysko główki ramy

Jak widać motocykl, jest doinwestowany.
Na wszystkie części i naprawy, mam faktury.

 

Zapraszam do kontaktu tel: 516 502 360

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 razy w roku wymieniasz uszczelki i tłoczki w zaciskach ?

Edytowane przez jacek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki mały przebieg ? okazyja  bracia brać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.