Skocz do zawartości

Szyba do turystyki modyfikacja


Gość darekswier
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, wstawiam fajne i proste sposoby na poprawę osłony od wiatru w gsf i gsx, proszę o komentarze, może ktoś zna lepszy sposób, albo jakąś fajną i łatwo dostępną szybę poleca (ta w drugim filmie nieosiągalna, pisałem do producenta Mad Stad i niestety już nie produkują, ale na forum dl wyczytałem, że można podobnie zrobić wykorzystując uchwyty od mocowania szyby dl 650, dzięki czemu jest nawet regulacja ) 

PS. tylko nie piszcie, że zwykły deflektor pomaga 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja, napiszę tak - tylko proszę nie obrażaj się i nie traktuj tego osobiście - z gówna bata nie ukręcisz. I tyle. Bandit jest super motocyklem uniwersalnym. Nadaje się do miasta, na wieś, w pole a i do Pragi czy Austrii pojedzie. Ale to nigdy nie będzie prawdziwy turystyk. Bedzie odstawał wygodą, ochroną przed wiatrem, ilością miejsca itd. 

 

Miałem, kochałem ale zmieniłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, kokos napisał:

A ja, napiszę tak - tylko proszę nie obrażaj się i nie traktuj tego osobiście - z gówna bata nie ukręcisz. I tyle. Bandit jest super motocyklem uniwersalnym. Nadaje się do miasta, na wieś, w pole a i do Pragi czy Austrii pojedzie. Ale to nigdy nie będzie prawdziwy turystyk. Bedzie odstawał wygodą, ochroną przed wiatrem, ilością miejsca itd. 

 

Miałem, kochałem ale zmieniłem. 

Podzielam, że bandit nie jest typowym turystykiem, tylko raczej uniwersalnym moto, ale podaj mi co jest lepszego w  cenie około 20 tys. z rzędową czwórką, bo nie oszukujmy się, że to są silniki z najlepszą kulturą jazdy. Miałem gsf 1250, sprzedałem, potem szukałem dwa lata różnych: fjr-kilka razy się przymierzałem, no i za ciężki, różne z gatunku adventure-za wysokie (mam 172 cm) , boxery-nie moja bajka ta praca silnika, no i wróciłem teraz do gsx 1250 tego z pełnymi owiewkami. Zrobiłem sobie podwyższenie kierownicy, teraz zrobię sobie ochronę przed wiatrem. 

W przyszłości biorę ewentualnie pod uwagę dl 1000,  albo versysa 1000, tylko trzeba będzie pomyśleć o obniżeniu na kościach 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest lepszego? Nie wiem. ZZR1400. Taki sam z niego turystyk jak z GSF. Poważnie.  Miałem więc wiem. Mariusz albo ktoś inny napisze, że Hayabusa i ja się z nim zgodzę. Tak samo turystyczna jak GSF. Poważnie. Nie pisze tego złośliwie. A co do wagi FJR. Nie wiem. Nie narzekam. Wcześniej miałem GTR i nie narzekałem. A gdyby nie żona to pewnie dalej na ZZR bym latał. 

 

A z poręcznych motocyklinturystycznych to odpuść DLa jeśli lubisz R4. Raczej pomyśl właśnie o verysysie. Mega wygodne motocykle. Tylko dla mnie wszystkie chude wysokie motocykle mają ta sama wadę. Przy wyższych prędkościach są mało stabilne. Wężykują. I tyle. Ale jeśli lubisz jazdę w przedziale do 170 będziesz kochał ten motocykl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś znalazłem na YT że obniżono versysa 1000 o 6 cm( inna kanapa + kości) to daje wysokość 78 cm, więc osoba średniego wzrostu sobie poradzi, standardowo jest 84 cm.

Co do szybkiej jazdy to versys nie nadaje się do śmigania 200+, jak pisze Kokos jest wysoki i ''chudy''  i nawet bez kufra centralnego robi się niestabilny.  Nie mam opcji wjechania z obrotami na czerwone pole pow. 10tyś obrotów.  Jest jakaś blokada z kompa czy cuś, dochodzi do 10 tyś - koniec, chociaż jest luz pod elektronicznym rolgazem. Ale na + elastyczność, brak wibracji, dużo miejsca dla dwóch osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.08.2022 o 21:45, lechu72 napisał:

Gdzieś znalazłem na YT że obniżono versysa 1000 o 6 cm( inna kanapa + kości) to daje wysokość 78 cm, więc osoba średniego wzrostu sobie poradzi, standardowo jest 84 cm.

Co do szybkiej jazdy to versys nie nadaje się do śmigania 200+, jak pisze Kokos jest wysoki i ''chudy''  i nawet bez kufra centralnego robi się niestabilny.  Nie mam opcji wjechania z obrotami na czerwone pole pow. 10tyś obrotów.  Jest jakaś blokada z kompa czy cuś, dochodzi do 10 tyś - koniec, chociaż jest luz pod elektronicznym rolgazem. Ale na + elastyczność, brak wibracji, dużo miejsca dla dwóch osób.

Versys musi być fajnym sprzętem, skoro pojechałem na oględziny do handlarza, a ten stwierdził, że nie sprzedaje bo zrobił nim trasę 800 km i bardzo mu przypasił i sobie zostawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.