Skocz do zawartości

Problem z zegarami - stale wyswietla CHECK


farow
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

kupiłem GSF650N K7 z 2007 roku. Motocykl zaliczył w przeszłości szlifa, po którym poprzednik wymienił zegary (albo zreperował stare, nie mam pewności),

i pojawił się problem. Licznik pokazuje predkosc, obroty, ilość paliwa (choć mocno przekłamuje), ale nie wyswietla przebiegu.

 

Po przekręceniu kluczyka wyswietla 4 kreski ---- a nastepnie wyskakuje CHECK który zostaje na stałe, po odpaleniu, w czasie jazdy itp.

Dodatkowo zauwazyłem, że zegarek nie odmierza czasu. Jaką godzinę ustawię taka zostaje.

 

Czy ktoś spotkał się z czymś takim?! Szukać usterki w zegarach czy w instalacji?

 

Widać, że zegary były rozbierane, obudowa spawana a niektóre elementy elektroniczne lutowane. 

Może ktoś posiada schemat tych zegarów?

Ewentualnie jakiś fachowiec w okolicach Katowic, który będzie mógł mnie poratować?!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez sie przywitalem ;) Kolejnosc odpowiednia oczywiscie zachowana!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej podmienić zegary aby wyeliminować iż to one są przyczyną , a następnie rycie w instalacji , Beny a kompem się podłączaliście pod niego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, jeszcze nie podlaczalismy kompa. Chyba podjade faktycznie podlaczyc komputer a pozniej bede grzebal dalej. Moze znajdzie sie ktos na podmianke ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2023 o 08:02, kwinto59 napisał:

Najprościej podmienić zegary aby wyeliminować iż to one są przyczyną , a następnie rycie w instalacji , Beny a kompem się podłączaliście pod niego ?

nie ale skoro sa polamane i lutowane tu szukalbym problemow , w dodatku jest problem z czujnikiem luzu ale tu trzeaba sie usmiechnac do Kazka ,ja ma tylko licznik z 1250 ale tam z tego co kojarze inna instalacja jest 

 

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, benywariat napisał:

nie ale skoro sa polamane i lutowane tu szukalbym problemow , w dodatku jest problem z czujnikiem luzu ale tu trzeaba sie usmiechnac do Kazka ,ja ma tylko licznik z 1250 ale tam z tego co kojarze inna instalacja jest 

 

 

Sami ogarniecie :p:

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, benywariat napisał:

nie wiem czy  i sie chce :D

 

Nie znam takich słów , a ten jeden z tego filmiku to non stop ryje w garażu a efekty to na pierwszej stronie forum w galerii :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kwinto59 napisał:

 

Nie znam takich słów , a ten jeden z tego filmiku to non stop ryje w garażu a efekty to na pierwszej stronie forum w galerii :zeby:

mi juz przeszlo , wystarczjaco sie nasiedzilaem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega napisał, że nie wyświetla przebiegu, a nie biegu 😄

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlaczylismy dzis z Benym pod kompa, nie bylo bledow poza pompa paliwo i zaworem powietrza, po skasowaniu nie wracaja. Na probe na dniach podlacze inne zegary i dam znac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrac zegary, dobra lampa i krok po kroku przegladnac plytke czy nie ma przerwanej sciezki, pekniec jakich albo czy jak faktycznie ktos lutowal to czy nie jest gdzies cos polaczone za duza iloscia cyny. Jak juz rozebrane to poprawic punkty zeby zimnych lutow nie nie bylo.

Dodatkowo przegladnij wiazke do licznikow- jak moto leżało to mogło cos docisnac wiazke i byc moze ktorys przewod dotyka masy i przez to wyswietla blad. Najbardziej zwroc uwage na zagieciach wiazki i blisko ramy. 
 

a majac rozebrane zegary od razu zmiana podswietlenia zeby nie swiecily jak mocz 😂🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, darekb1 napisał:

Rozebrac zegary, dobra lampa i krok po kroku przegladnac plytke czy nie ma przerwanej sciezki, pekniec jakich albo czy jak faktycznie ktos lutowal to czy nie jest gdzies cos polaczone za duza iloscia cyny. Jak juz rozebrane to poprawic punkty zeby zimnych lutow nie nie bylo.

Dodatkowo przegladnij wiazke do licznikow- jak moto leżało to mogło cos docisnac wiazke i byc moze ktorys przewod dotyka masy i przez to wyswietla blad. Najbardziej zwroc uwage na zagieciach wiazki i blisko ramy. 
 

a majac rozebrane zegary od razu zmiana podswietlenia zeby nie swiecily jak mocz 😂🤣

check jest powiazany z czujnikiem luzu , reszta ewidentnie w zegarach bo podlaczane były moje i wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.