Skocz do zawartości

GSF 1250 max 225


aviatore
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,co może być przyczyną tak niskiej predkości,moc ma z niemcowa 98 ps troche słabo (wiem ze to nie demon predkości) lecz powinien isc lepiej z kufrem i ja 185 cm/105 kg.Miałem b12 i zegar zamkniety 260.Trochę jestem zdziwiony ze tak słabo.Dziękuje za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo braku porządnego przywitania. Jak 1200 pokazywał Ci 260 to słabo licznik działał. Tzn. mocno przekłamywał. Tutaj pokazuje jak jest. Może ciut za mało idzie ale nic poważnego. 
 

jak chcesz znać prawdę to używaj gpsu. W fjr przy łącznikowej 252 gps pokazuje 234. Generalnie to już blisko max a tam jest 147KM. Dodatkowo pokrywa sie to z danymi technicznymi producenta. Wiec zastanów się logicznie skąd 98KM Bandit ma wziąć 260

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitanie zkiełbaśiłem podpiete pod kogoś lecz nie ogarniałem za bardzo wybaczcie .Lecz napisałem w tytule GSF 1250 max 225  zegarowoi tylko 7.5 tys/obr i maneta do konca, pisałem miałem b12 i zegarowo 260 nie wnikam w gps bedzie mniej .Lecz pytanie co może być przyczyną tak słabego wyniku b12,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałeś radę tutaj założyć temat to i dasz radę w przywitalni.   Bo wygląda to trochę na zasadzie "wpadłem bo bandit nie pali" 

A odpowiedź na twój problem się znajdzie. 

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywitałem sie i dzieki za link,lecz temat nadal ten sam.A tak pozatym kolego kokos -YZF 600 r tundercat 98 km(miałem) i 250 zegarowo

kolego  Kwinto 59 znamy sie z FB pisalismy ze sobą i nasz znajomy Cypis( dzis go odwiedziłem w Tychach)nawet Ciebie wspomnieliśmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Och wielu do mnie pisze 😂 faktycznie gadaliśmy o tej łysej pałce :takaemotka:.  Na niższych biegach też tylko do 7500 kręci ? Jeżeli tak to problemem może być zasilanie

Jak długo masz ten motocykl, od początku był problem , przepustnice otwierają się na maksa , daj więcej danych jeżeli świeżynka to zacznij od pompy z reguły tu tkwi najwięcej problemów , sprawdzaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zapytam jaki jest kraj pochodzenia tego moto? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem masz jakiś ogranicznik obrotów zainstalowany ,

skoro Ci się kręci tylko do 7,5 tys . obrotów . A próbowałeś go kręcić

wyżej na niższych biegach ? U mnie w GSX-fie 1250, silnik można

było zapędzić i powyżej 9 tys. obrotów , a na autostradzie licznik

pokazywał ( cyfrowo ) 248 km\h ( pewnie realnie było bardziej ok . 230 )

i to podczas jazdy z kufrem . I wcale to nie było jego ostanie słowo,

ale wolna prosta się na autostradzie skończyła !

A z mocą 98 KM w dużych banditach to jest taki problem, że jest

to moc "papierowa", bo w zachodniej Europie obowiązywały/ują 

progi podatkowe (a może też inne ) za moc powyżej 100 KM,

więc Suzuki oszukiwało . Fabryczne silniki na hamowniach (jest

nawet temat na forum ) pokazywały raczej 105-110 KM i to już 

na kole, i to bez żadnego dłubania. A w papierach Suzuki było 98 KM !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kazek napisał:

A ja zapytam jaki jest kraj pochodzenia tego moto? 

Nawet jak z Francji to nic nie grzebane , Suzuki właśnie wymyśliło że on ma 98 kucy i wgł. przepisów żabojadów mieści się w tańszych opłatach . Można kompa przełożyć z innego motka i zobaczyć czy jest różnica ale to chyba nie ta dróżka :p:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem 😊 ale  próba kabelka była?  Bo ja bym spróbował. 😊

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moto z DE ,98 ps ,2007 rok sprowadzony  08.2022 przebieg 38 tys potwierdzony tuv ja zrobiłem 8 tys bezproblemowo jedynie vmax mie zdziwił .Na niskich biegach nie powiem na dzis jakie obr max bo raczej nie pałuje  jak pamietam 1-100-110,2-150,lecz lubie sobie gwizdnać punktowo czasami i to szok dla mnie najwolniejsze moto jakie miałem,poza olejem nic nie robione bo nie ma potrzeby wszystko gra moc jest.,pod siedzeniem nie ma niczego obcego a na YT widze ze te 250 zegarowo na luzie i wiecej,dlatego zapytałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprawdź czy odcina też obroty na 5 biegu. Jeżeli nie, to możesz też pobawić w TRE 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRE mam 30 km od siebie, lecz oszukuje lambde nie w tym droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, aviatore napisał:

TRE mam 30 km od siebie, lecz oszukuje lambde nie w tym droga

Co takiego? 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że co ,samo TRE moduł czy to ze goscia mam blisko co sprzedaje TRE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzałeś zębatki? Może ktoś zmienił przełożenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, aviatore napisał:

co może być przyczyną tak niskiej predkości

 

15 godzin temu, aviatore napisał:

GSF 1250 max 225

Czy to jest niska prędkość? Do czego tak w zasadzie jest Ci potrzebna taka prędkość, jak w normalnych warunkach nawet nie jest się w stanie do takiej prędkości rozpędzić? Czy to jest aż tak wielki problem? Bo mi by się nie chciało nawet drążyć tematu, bo i tak nikt z takimi prędkościami po normalnych drogach nie jeździ.

 

A tak swoją drogą, czy zębatki są takie, jak powinny być? Ilość zębów jest prawidłowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naped fabryka tył 43  zęby łancuch 118 ogniw do przedniej nie zaglądałem lecz nie sądze że inna jak 18 zębów i mam Scottoiler podobno coś daje mocy tak piszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, aviatore napisał:

że co ,samo TRE moduł czy to ze goscia mam blisko co sprzedaje TRE

I TRE oszukuje sondę lambda, tak? 😳

 

9 minut temu, Waluś napisał:

A sprawdzałeś zębatki? Może ktoś zmienił przełożenie?

To by w obroty wchodził normalnie 😊

20 minut temu, aviatore napisał:

że co ,samo TRE moduł czy to ze goscia mam blisko co sprzedaje TRE

I TRE oszukuje sondę lambda, tak? 😳

 

11 minut temu, Waluś napisał:

A sprawdzałeś zębatki? Może ktoś zmienił przełożenie?

To by w obroty wchodził normalnie 😊

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umknął mi ten obrotowy fakt. Mea culpa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty serio serwisowałeś znajomym moto? 

3 minuty temu, aviatore napisał:

Scottoiler podobno coś daje mocy tak piszą

😳

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem  od TRE i tak mi powiedział na YT pokazane jest jak podaje inne napięcia na kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, aviatore napisał:

Rozmawiałem z gościem  od TRE i tak mi powiedział na YT pokazane jest jak podaje inne napięcia na kompa

Ale co to ma wspólnego z sondą lambda 🤔  poszukaj sobie dział tuning na forum i tam poczytaj, jest kilka ciekawych tematów.  Generalnie masz wszystko podane na tacy, co z tym zrobisz to już twoja kulpa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.