Skocz do zawartości

Gazniki Bandit 600 98r.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kochani jak zwykle to JA

gazniki wymyte ustawione wedlug serwisowki. Moto odpalilo po 3 raziena ssaniu, wszystko bylo ok.ssanie wylaczylem Problem  faluje albo gasnie. Brake reakcji na pokretlo wolnych albo prawie nic  reakcji. Podöaczona butelka z benzyna. 

nierowno chodzi, po dodaniu gazu wiesza na obrotach.  Linki nowe itp tez.

Mam juz dosc tej Kur.... 

Nie wiem co dalej robic 

Nie moge nawet synchro zrobic bo zasysa call olej z rurek, tak wie domowe Roboty.

Co mam jeszcze sprawdzic?

Moze ktos z was das by rade obejrzec te gazniki i ustawic na swoom moto.

Jak mam juz voll. Stkoda mi go sürzedawax ale jak tak to to trudbo

 

 

Napisano

Siema, gdzie teraz jesteś w Pl czy De?

Napisano

W DE caly czas.

Kupilem zestawy (dysze uszczelki itp) pewnie jakis chinol, do gaznikow ale te dysze co byly w zestawie byly jakies odrobine krotsze mikromilimetry ale jednak, więc zalozylem orginaly.

Dzisiaj wywale jeszcze raz wszystko wyplucze i poskladam od nowa.

Przegladajac internety widzialem ze jest jescza jakas dysza pod jakims kapselkiem ktory trzeba rozwiercic?ale nie wim jak u mnie jest. Tez jest jakis taki kaselek ale czy tam cos jest?

Gsf 600 98r.

30.000km

Ustawilem 1,75 obrotu moze to za malo/za duzo?

 I tu sa takie kapselki

 

https://www.ebay.de/itm/404278970466?chn=ps&_trkparms=ispr%3D1&amdata=enc%3A1eXe7Yo65Rt2LxTZftGg9Ew85&norover=1&mkevt=1&mkrid=707-134425-41852-0&mkcid=2&mkscid=101&itemid=404278970466&targetid=1685205642455&device=m&mktype=pla&googleloc=9068253&poi=&campaignid=17731230207&mkgroupid=139734018478&rlsatarget=pla-1685205642455&abcId=9301017&merchantid=494568258&gclid=Cj0KCQjw2eilBhCCARIsAG0Pf8sfOSX5vAq6OiYVL4rqBWocj8cGV4Zmek3pOGUv7p3b7szZV7ym9l4aAnm8EALw_wcB

Napisano
14 godzin temu, Petro napisał:

gazniki wymyte ustawione wedlug serwisowki

A przelałeś gaźniki na PRI?? i Czy poziom paliwa w gaźnikach jest ok?? Jak tłumik ORI to można zacząć regulacje od 1,75 , a jak przelot to spokojnie 2-2,5 obr. 

Napisano

Na moje oko ciągnie lewe powietrze

Napisano (edytowane)

na moje oko albo powietrze lewe albo wykrecic bardziej śruby składu mieszank

 

iobraz.thumb.png.a41af7835a546de89c7a3308e4524b5c.png

 

jak widzisz tą śrubke od skladu mieszanki  to nie musisz nic rozwiercać

 

 

obraz.png.a5d8e2fbbe7fbde7be41014352a0507e.png

Edytowane przez bald
  • Upvote 1
Napisano
2 godziny temu, bald napisał:

na moje oko albo powietrze lewe albo wykrecic bardziej śruby składu mieszank

 

iobraz.thumb.png.a41af7835a546de89c7a3308e4524b5c.png

 

jak widzisz tą śrubke od skladu mieszanki  to nie musisz nic rozwiercać

 

 

obraz.png.a5d8e2fbbe7fbde7be41014352a0507e.png

na gaźniki to my od dawna mamy podobne spojrzenie :D

  • Like 1
Napisano
2 godziny temu, bald napisał:

na moje oko albo powietrze lewe albo wykrecic bardziej śruby składu mieszank

 

iobraz.thumb.png.a41af7835a546de89c7a3308e4524b5c.png

 

jak widzisz tą śrubke od skladu mieszanki  to nie musisz nic rozwiercać

 

 

obraz.png.a5d8e2fbbe7fbde7be41014352a0507e.png

Tak mam taka regulacje widoczna od dolu.

Poprobuje wykrecic na 2,5 obrotu

Napisano
4 godziny temu, bald napisał:

na moje oko albo powietrze lewe albo wykrecic bardziej śruby składu mieszank

 

iobraz.thumb.png.a41af7835a546de89c7a3308e4524b5c.png

 

jak widzisz tą śrubke od skladu mieszanki  to nie musisz nic rozwiercać

 

 

obraz.png.a5d8e2fbbe7fbde7be41014352a0507e.png

Tak mam taka regulacje widoczna od dolu.

Poprobuje wykrecic na 2,5 obrotu

5 godzin temu, bald napisał:

na moje oko albo powietrze lewe albo wykrecic bardziej śruby składu mieszank

 

iobraz.thumb.png.a41af7835a546de89c7a3308e4524b5c.png

 

jak widzisz tą śrubke od skladu mieszanki  to nie musisz nic rozwiercać

 

 

obraz.png.a5d8e2fbbe7fbde7be41014352a0507e.png

Tak mam taka regulacje widoczna od dolu.

Poprobuje wykrecic na 2,5 obrotu

Pali nie wic co i jak

Skrecilem na 2,5 nic

Potem na 1,75 i wolne na minimum gwintu, dzis ok. Nawet na rollgas reagowal normalnie.

 

Synchro nie dalem rady bo mi olej wysysa. Ahh mam dosyc juz.

Tylko kolejny problem 

Rury od tlumika 

Cylinder

1 cieply

2 goracy 

3 zimna albo ledwo cieply

4 garacy

Co patrzec dalej?

Napisano (edytowane)

no coś  przytkane na stówę jeszcze jak  kolektory zimne albo tylko ciepłe na trójce, tak dodam od siebie ze chyba jeszcze raz trzeba wyciągnąć i przeglądnąć co i jak
sam miałem podobnie i okazało sie ze czyszcenie  to tylko z jakąś lampką/żródłem światła, bardzo ułatwia  ocenić drożność

U mnie  na poczatku popsikalem cleanerem podmuchałem kompresorem a okazało sie ze  jedna dysza od powietrza była zatkana  i dopiero swiecąc od spodu latarką   to zauważyłem.

 

dokładnie to w jednym gaźniku była ta dysza powietrzna przytkana, i dopiero po kolejnym wyciągnięciu gaźników i rozebraniu wszystkiego  i świeceniu latarka  przez tą dysze powietrzną naprzeciwko iglicy nie było przelotu i to dość mocno czymś zatkane

oczywiscie jeszcze do sprawdzenia poziom paliwa  w komorach

 

obraz.png.78acbe2d32984a22c78dd88faa3a9eec.png

Edytowane przez bald
Napisano
Godzinę temu, Petro napisał:

Tak mam taka regulacje widoczna od dolu.

Poprobuje wykrecic na 2,5 obrotu

Tak mam taka regulacje widoczna od dolu.

Poprobuje wykrecic na 2,5 obrotu

Pali nie wic co i jak

Skrecilem na 2,5 nic

Potem na 1,75 i wolne na minimum gwintu, dzis ok. Nawet na rollgas reagowal normalnie.

 

Synchro nie dalem rady bo mi olej wysysa. Ahh mam dosyc juz.

Tylko kolejny problem 

Rury od tlumika 

Cylinder

1 cieply

2 goracy 

3 zimna albo ledwo cieply

4 garacy

Co patrzec dalej?

Po jakim czasie te kolektory mają różną temp? Możliwe że te nastawy biegu jałowego powinny być dopasowane do danego gaźnika, ja w swoim b6mialem od 2.0/2.5 do już nie pamiętam ilu, ale było było ok 3.5maks

 

Każdy gaźnik ustawiałem indywidualnie, na słuch, używając płaskiego wąskiego bita

Napisano

@Petro moto ma już swoje lata więc 1.75/ 2 obroty na śrubach to mogą już nie zadziałać na tych gaźnikach celowałbym  bliżej 3 tak jak w przypadku @lelon u mnie też chyba jest w okolicach 3-3.5 nawet  a i tak nie jest idealnie tak jak bym chciał ponieważ nie wiem czemu u mnie  najniższe obroty na dobrze rozgrzanym moro są w okolicach 1350-1400 i dopiero po odkręceniu manetki w przeciwną stronę spadają, po puszczeniu manetki znowu podchodzą pod 1350-1400 wiec albo coś mam nie tak z mechanizmami, sprężynami albo już sam nie wiem :D

Napisano

Bald a pamiętasz ustawianie na słuch? Kiedyś o tym rozmawialiśmy, tylko to już było dość dawno i nie chciałbym bym wprowadzic Petro w błąd ale....

 

Odkrecasz śrubkę jałowych obrotów do momentu aż obroty przestaną rosnąć i potem śrubką od synchro ustawiasz dwa gaźniki obok siebie zbijając nieco obroty  i tak do momentu aż wszystko ładnie i równo pracuje

 

Chyba to Krynio kiedyś opisywał na forum chyba że to jeszcze był q_nerk??? Trzeba by przejrzeć stare forum ?

  • Upvote 1
Napisano

pamietam tylko ze  oczywiscie tego nie robiłem :D

Napisano

dla mnie proste ale nie czytam calego watku bo moze ktos juz udzielil odowiedzi , masz lwe powietrze , czyli oringi na srubach mesznki , krocce, luz na przepustnicach ale nie tych podcisnieniowych 

  • Upvote 1
Napisano

Siemanderko

 Gaziorki zwalone rozebrane dysze wymyte, po skrecane i zalozone do moto.

Odpalam i chodzi wmiare ok.

Po 10 minutach przeblysk w glowie. Kur.. de sruby skladu mieszanki na maksa wkrecone. Dzisiaj juz nie robie bo piatek wieczor wiadomo. Ale dziwi mnie to ze pali normalnie.

 

Cos nie tak z tym?

Odrecac czy nie ? 

 

Dlaczego na wkreconych pali ?

Napisano
14 godzin temu, Petro napisał:

Siemanderko

 Gaziorki zwalone rozebrane dysze wymyte, po skrecane i zalozone do moto.

Odpalam i chodzi wmiare ok.

Po 10 minutach przeblysk w glowie. Kur.. de sruby skladu mieszanki na maksa wkrecone. Dzisiaj juz nie robie bo piatek wieczor wiadomo. Ale dziwi mnie to ze pali normalnie.

 

Cos nie tak z tym?

Odrecac czy nie ? 

 

Dlaczego na wkreconych pali ?

ze tak zapytam czym  myles i dlaczego nie myjka ?

Napisano
22 godziny temu, Petro napisał:

Po 10 minutach przeblysk w glowie. Kur.. de sruby skladu mieszanki na maksa wkrecone. Dzisiaj juz nie robie bo piatek wieczor wiadomo. Ale dziwi mnie to ze pali normalnie.

 

 

mnie tez to dziwi

Napisano
2 godziny temu, lelon napisał:

mnie tez to dziwi

mnie wogole bo niby dlaczego ma nie palic przeciez to bazowe ustawienie do regu;acji na sluch 

Napisano

Myte w myjce ultradzwiekowej z chemia do mycia gaznikow.I naczej by nie mialo to sensu. 

Wszystkie dysze krocce itp przegladniete pod latara, wszystko czyste i wolne od syfu.

 

Wczoraj odkrecilem wszystkie po 3 obroty, maszyna pali chodzi w miare rowno.

1,2,3 cylinder po chwili 60 st. ma , 4 jakos tak nie za bardzo bo tylko 30 pare. 

W tygodniu poprawie moj synchronizator bo na nim byla nieszczelnosci na laczeniach (niestety), i zaleje olejem na nowo i wtedy sie zobaczy czy jest rowno, na rozebranyvh gaziorkach klapki ustawilem na kulki od lozysk 7mm wszystkie w jedyn czasie sie otwieraja.

A na sluch  niby jest ok, aleciezko okreslic

 Slysze jakies dziwkne cykanie

a nawet metaliczne stukanie czasami nie wiem zkad i dlaczego.

 

Aha i jeszcze kwiestia ustawienia linek ale przy gazniku.

Na maksa wkrecic do gaziora czy wysowac do gory? 

Bo na chwile obecna mam sruby wykrecone do gory rollgas jest dosc sztywny, twardy.

Napisano

Gazniki zwalone po raz enty.

Umyte ustawione na kulki.

Jedna sprezyna miedzy gaznikami,ta od regulacji byla zla byl luz miedzy lopatkami .zamienilem miejscami  jest git.

Moto odpala... ale tylko na ssaniu i leci na 3-5 obr. Wylacze ssanie silnik zdycha.

Juz nie wiem co jest grane.

Kupie chyba ten orginalny zestaw do gaziorkow z Keyster moze igliczki sie posypaly

 

Napisano

Za każdym razem ściągasz kopułki?

Napisano
13 godzin temu, lelon napisał:

Za każdym razem ściągasz kopułki?

Te Plastiki czarne masz na Mysli? Gdzie jest membrana .

Jezeli tak to tak jak rozbieram to wszystko,

Tym razem tylko nie rozkladalem na pojedyncze gaziorki no bo nie bylo takiej potrzeby, jak mylem po raz pierwszy to mialem rozebrane tzn okrecilem wszystkie gaziorki od siebie , inaczej nie weszly by do myjki(mam tylko mala wanienke, miesci sie 1 szt) 

Krecac sruba od skl mieszanki nie zauwazam różnic w pracy silnika(3obr jest tak samo jak 1,75)

Dlatego moja mysl to ze igliczka jest uwalona albo te male dysze 98,100 mimo ze swiatelko widac.

 

Napisano

Na 99% możesz mieć nieszczelności na kopułkach.

 

Btw. Co spowodowało że kolejny raz rozebrałeś gaźniki jak kilka postów wcześniej pisałeś że jest w miarę ok?  Co tam się działo?

  • Upvote 1
Napisano
14 minut temu, lelon napisał:

Na 99% możesz mieć nieszczelności na kopułkach.

 

Btw. Co spowodowało że kolejny raz rozebrałeś gaźniki jak kilka postów wcześniej pisałeś że jest w miarę ok?  Co tam się działo?

Zwalalem zewzgledu na to ze mialem problemy z tym jednym kolektorem caly czas zimny, myslalem ze moze cos tam jeszcze jakis syfek zostal, no i byl (mimo ze byllo myte w myjce i to dosc dlugo kollo 60min kazdy jeden ) .Wyczyscilem malym srubokretem i takim drucikiem do dysz,

 obraz.png.78acbe2d32984a22c78dd88faa3a9eec.png

Teraz jak wszystkie maja prawie taka sama temp.

 

tylko teraz nie wiem dlaczego gasnie zaraz jak odlacze ssanie

Linki zle naciagniete?

Czy wolne obroty za malo dociagniete?

Ciezko sie tam kreci ta srube bo tak goraco jest ze lapki mam juz poparzone

 

Kopulki myslisz?

Membrany wymienione wszystkie na nowe 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.