Skocz do zawartości

Gazniki Bandit 600 98r.


Petro
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

wykrec te śruby od skladu mieszanki  ze 2.5-3 obr i po rozgrzaniu na ssaniu zamknij ssanie i zobacz czy gaśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.08.2023 o 19:31, bald napisał:

wykrec te śruby od skladu mieszanki  ze 2.5-3 obr i po rozgrzaniu na ssaniu zamknij ssanie i zobacz czy gaśnie

Wykrecanie nic nie da mysle, raczej chodzi oto ze na wolnych obr. Bez ssania nie ma paliwa moze cis polecialo w dysze i przytkalo, w tyg nie mam juz czasu ale w weekend  przejrze jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może po prostu masz ciulowaty filterek paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@Petro ja bym spróbował  w serwisowce masz pokazane co i którędy idzie na wolnych obrotach

 

 

obraz.thumb.png.70607cdfe501c5e74020909de6efa277.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede probowal czy tak czy tak hehe nie dam sie tak latwo...

A co sie znajduje pod tym kaselkiem ktos wie.

Kolo sruby skladu mieszanki, i tego gwintowanego otworu jest jeszcze ten kaselek. Strasznie mnie ciekawi co jest po nim. A nie chce go wyrywac na marne.

image.thumb.png.1501146a45e935f2b2718fa7ae6438db.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

W koncu bylo troche czyasu.

Zamowilem zestawy do gaznikow orginalne. Wszystko tak jak powinno byc.

Pomyte gaziorki znowu,poskladane i poskrecane. Ustawione na 1 i 7/8 tak jak w instrukcji ma byc.

Cyk cyk i bangla nic sie nie wiesza gaz ladnie chodzi tak jak byc powinno.

Ssanie smiga tez dobrze nic juz nie gasnie.

 

Ale.dalej mam duze roznice w temp kolektorow.

Po 15 min na wolnych obr.

3 i 4  maja po ok 90* +- 10 roznicy

Ale 

2 ma 50*

1 ma 36*

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są takie różnice temp i to po takim czasie to nie chuja nie jest dobrze. Jeszcze jakby zewnętrzne były nieco chłodniejsze to normalne

 

Ten twój temat jest tak zakręcony, czy aby na pewno nie jesteś botem sprawdzającym aktywność forum w tematach technicznych???😅🤔😉😅🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2023 o 23:00, Petro napisał:

Ale.dalej mam duze roznice w temp kolektorow.

Po 15 min na wolnych obr.

3 i 4  maja po ok 90* +- 10 roznicy

Ale 

2 ma 50*

1 ma 36*

Kompresję sobie mierzyłeś? 

Pojeździj trochę i skontroluj. Sprawdź jaki kolor mają świece.

Polecam colortune, mam, używam, daje rozeznanie co dzieje się w środku. Niektórzy twierdzą, że to szajs ale u mnie się sprawdza. Afrykę i MZ mam wyregulowaną jak miód :)

Sprawdzałeś czy przepustnice nie są już rozklekotane? Może te gaźniki są już tak wyeksploatowane, że zestawy naprawcze już im nie pomagają?

Niestety musisz jeszcze podłubać.

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2023 o 09:53, lelon napisał:

Jeśli są takie różnice temp i to po takim czasie to nie chuja nie jest dobrze. Jeszcze jakby zewnętrzne były nieco chłodniejsze to normalne

 

Ten twój temat jest tak zakręcony, czy aby na pewno nie jesteś botem sprawdzającym aktywność forum w tematach technicznych???😅🤔😉😅🤔

Nie nie jestem botem nie martw sie.

Moze wszysytko bardzoi chaotyczne jest, sorki, pisze nabierzaco jak cos robie i dlatego tak wyglada.

 

W dniu 19.08.2023 o 10:42, Conorian napisał:

Kompresję sobie mierzyłeś? 

Pojeździj trochę i skontroluj. Sprawdź jaki kolor mają świece.

Polecam colortune, mam, używam, daje rozeznanie co dzieje się w środku. Niektórzy twierdzą, że to szajs ale u mnie się sprawdza. Afrykę i MZ mam wyregulowaną jak miód :)

Sprawdzałeś czy przepustnice nie są już rozklekotane? Może te gaźniki są już tak wyeksploatowane, że zestawy naprawcze już im nie pomagają?

Niestety musisz jeszcze podłubać.

 Przepustnice siedza na swoim miejscu sztywno nic nie lata, 

Te orginalne zestawy naprawcze juz bardzo duzo poprawily.  gazniki na tych chinskich ch...stwach to byla masakra, teraz wydalem 100€ wiecej i jest lepiej.(chinskie gowno bylo za 20€) Tylko te temp. to jest problem.

No chyba ze jeszcze jakis syf zostam gdzies. '( moto stalo 2 lata z paliwem w gaziorach, wiec jak je rozebralem to malo nie rzyglem)

Sruba reg. od 3 i 4 gaziorka jak wkrecam to slychac ruznice pracy silnik slabnie, na 1 i 2 jakos nie zabardzo z tad mysle ze jesszcze jakis brod zostal gdzies tam gleboko. nie stety mam mala wanne i musze wkladac gaziki pojedynczo i przekrecac. poszukam kogos kto ma profesjonalna wanne i oddam.

Poznalo tez goscia tu odemnie to ma troche pojecie wiec kiedys jak bede mial jak i na co wpakowac Suzi to podjade i moze on to ogarnie.

Jeszcze nie ustawialem synchro jezeli ma to jakies znaczenie

 

Wszystkim dziekuje za Pomoc, bo kazda rada ludzi ktorzy maja dluzsze doswiadcze sie liczy. 

 

Licze na Was w dalszym ciagu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Petro napisał:

Jeszcze nie ustawialem synchro jezeli ma to jakies znaczenie

Seriously GIFs | Tenor

 

Oczywiście, że ma :) Ustaw, sprawdź i daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwłaszcza jak rozdzielałeś baterie gaźników to pewnie śruby tez mogły się poprzekręcać i wszystko jest rozjechane w pisssdu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem juz o tym na poczatku lewe powietrze , nie mowiac ze nie skonczyles a oczekujesz efektow

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie myj tych gaźników w kółko w tej myjce, tylko zrób synchro

 

jak chcesz wyeliminować lewe powietrze to na jałowym biegu po odpaleniu pryskaj dezodorantem w okolicach króćców i samych gaźników dla pewności jeszcze zblokój rolgaz na 2000/3000obrotów i popryskaj w tych samych miejscach i obserwuj czy obroty idą w górę czy jest ok

 

wtedy możemy na forum przyjąć że lewego nie ciągnie i możemy szukać dalej

Tylko na "litość boską" zrób banditowe ABC od poczatku do końca - luzy zaworowe, skład mieszanki, synchro gaźników  

Bo inaczej będziemy się kręcić w kółko 😉

 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2023 o 17:48, lelon napisał:

Już nie myj tych gaźników w kółko w tej myjce, tylko zrób synchro

 

jak chcesz wyeliminować lewe powietrze to na jałowym biegu po odpaleniu pryskaj dezodorantem w okolicach króćców i samych gaźników dla pewności jeszcze zblokój rolgaz na 2000/3000obrotów i popryskaj w tych samych miejscach i obserwuj czy obroty idą w górę czy jest ok

 

wtedy możemy na forum przyjąć że lewego nie ciągnie i możemy szukać dalej

Tylko na "litość boską" zrób banditowe ABC od poczatku do końca - luzy zaworowe, skład mieszanki, synchro gaźników  

Bo inaczej będziemy się kręcić w kółko 😉

 

 

Luzy skasowane jako pierwsze byly, przy wymianie lancucha rozrzadu, 

Synchro zrobilem po złożeniu baterii gaznikow w calosc, metoda na kulki z lozysk, wszystkie sie otwieraja w tym samym wychyleniu,

A z tym lewym powietrzem to dzis spojrze , kurde nie pomyslalem nawet o tym dezodorantcie 🤪 baran . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Petro napisał:

Luzy skasowane jako pierwsze byly, przy wymianie lancucha rozrzadu, 

Synchro zrobilem po złożeniu baterii gaznikow w calosc, metoda na kulki z lozysk, wszystkie sie otwieraja w tym samym wychyleniu,

A z tym lewym powietrzem to dzis spojrze , kurde nie pomyslalem nawet o tym dezodorantcie 🤪 baran . 

 

Mnie wiem, nie znam się to się wypowiem,

 

Zrób synchro na waku🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro zrobiłeś na kulkę od łożyska ale w synchronizacji gaźników nie chodzi o to żeby otwierały się w tym samym zakresie. 

W całej imprezie chodzi o to, żeby podciśnienie na każdym króćcu było takie samo.

Nie jest tak, że wszystkie tłoki zasysają jednakową ilość powietrza do cylindra więc nie możesz ustawić wszystkich gaźników jednakowo.

 

Synchro na kulkę jest może i dobre ale przy nominalnym silniku. Jednak waku zawsze będzie lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Conorian napisał:

Synchro zrobiłeś na kulkę od łożyska ale w synchronizacji gaźników nie chodzi o to żeby otwierały się w tym samym zakresie. 

W całej imprezie chodzi o to, żeby podciśnienie na każdym króćcu było takie samo.

Nie jest tak, że wszystkie tłoki zasysają jednakową ilość powietrza do cylindra więc nie możesz ustawić wszystkich gaźników jednakowo.

 

Synchro na kulkę jest może i dobre ale przy nominalnym silniku. Jednak waku zawsze będzie lepsze.

Dokładnie. Na moim starym silniku w b6 przepustnica czwartego gaźnika musiała być otwarta wizualnie sporo bardziej niż reszta. Mogę wnioskować, z czwartym cylindrem było coś nie tak już. Pierścienie, zawory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2023 o 20:35, Conorian napisał:

Synchro zrobiłeś na kulkę od łożyska ale w synchronizacji gaźników nie chodzi o to żeby otwierały się w tym samym zakresie. 

W całej imprezie chodzi o to, żeby podciśnienie na każdym króćcu było takie samo.

Nie jest tak, że wszystkie tłoki zasysają jednakową ilość powietrza do cylindra więc nie możesz ustawić wszystkich gaźników jednakowo.

 

Synchro na kulkę jest może i dobre ale przy nominalnym silniku. Jednak waku zawsze będzie lepsze.

A widzisz tego sie bym niespodziewal...

Czlowiek uczy sie cale zycie...

No nic pora bedzie zakupic wakumetr, i wtedy sprawdzic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Petro napisał:

A widzisz tego sie bym niespodziewal...

Czlowiek uczy sie cale zycie...

No nic pora bedzie zakupic wakumetr, i wtedy sprawdzic.

 

Zrób sobie sam, kawałek węża, dławiki do akwarium lub igły i kawałek deski

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.