Skocz do zawartości

Problem - Kranik, Gaźnik?


Gość ghost
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Bondzioro wszystkim,

Mam taki problem ze swoim dziorem a mianowicie podczas odpalania na ssaniu (poz. ON)wszystko jest oki,kiedy spuszcze ssanie i mam zamiar jechac tez jest oki,pracuje rowno, ale podczas jazdy kilkukilometrowej bandzior nagle zaczyna sie czasami dlawic,ja mu w gaz a on muli, nie wchodzi na obroty- zachowuje sie podobnie jakby palil na 3 gary lecz jesli przekrece kranik na pozycje Res lub Pri wszystko wraca do normy i jezdzi normalnie jak wczesniej...Jaka moze byc przyczyna? czyzby wina kranika? czy...?

 

Za wszelkie informacje z gory dziekowac.

Pozdrawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tez stawiał na kranik. też tak miałem wymieniłem kranik i jest ok

ale ty musisz tylko dokupić zestaw naprawczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro dopadla mnie taka sytuacje to moge jezdzic caly czas w pozycji RES lub PRI ? czy moze to wplynac negatywnie na dalsze uzytkowanie bandziora?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na RES możesz cały czas jeździć tylko nie będziesz wiedział ile masz paliwa na Pri będzie zalewać gaźniki

 

na pozycji PRI przy wyłączonym silniku paliwo powinno lecieć ciurkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno kolega na forum miał bardzo podobny problem. Obstawiali wężyki, kraniki, gaźniki... a on po prostu nie miał paliwa i rezerwa już się prosiła :P  

 

Edit: Znalazłem - http://polishbanditcrew.pl/index.php?/topic/3667-spadek-mocy-i-gasniecie-silnika

 

Od dwóch dni mam mały problem z bandziorem. Otóż potrafi podczas jazdy stracić gwałtownie na mocy, a następnie zgasnąć i już nie odpalić do momentu aż nie przekręce kranika na rezerwę i nie odpale go na ssaniu

 

(...) wywód na 12 postów... i wynik

 

Dobra sprawa rozwiązana, nie powinienem się przyznawać bo blamaż na całej linii, ale może komuś to zaoszczędzi głupich zabiegów - nie miałem paliwa w baku

  :unsure:

 

 ;)

 

 

Edytowane przez Wojt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało paliwa tym bardziej że zostawiłeś na PRI Jak widzę Dzior nie jest młody.Zobacz czy paliwo nie dostało sie do oleju,Jeśli tak natychmiast wymiana oleju inaczej zatrzesz silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nad tym myslalem i jutro tak zrobie bo wyczulem benzynke w silniku, kupie olej i filterek.

Jutro napisze jak sie zachowuje po wymianie...

 

dziekowac

pozdrawiac.

Edytowane przez ghost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawnych gaznikach paliwo nie powinno dostawac sie do oleju.

 

PRI - sluzy do napelniania gaznikow po dluzszym postoju (np. po zimie). Paliwo scieka swobodnie do gaznikow na wylaczonym silniku ale ich nie zalewa - zaworek iglicowy powinnien odciac doplyw paliwa po napelnieniu gaznika;

 

ON/RES - jak wyzej tyle tylko ze paliwo scieka do gaznikow tylko w czasie pracy silnika;

 

 

Oprocz wadliwego kranika mozesz miec zasyfiona "rurke" od ON w zbiorniku - dlatego na RES chodzi normalnie a na ON nie

Edytowane przez Paleczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo to sprawdzić czy rurka od ON jest zapchana(co jest mało prawdopodobne) strzykawka do wężyka podciśnienia kranik na ON i wysysamy powietrze.Paliwo leci jest ok nie leci to:

a-Za mało paliwa-dolać paliwa

b-Zapchana-Oczyścić

c-Uszkodzony kranik-Naprawić

Tak samo można sprawdzić na RES

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo to sprawdzić czy rurka od ON jest zapchana(co jest mało prawdopodobne) strzykawka do wężyka podciśnienia kranik na ON i wysysamy powietrze.

 

Ustami też można, tylko trzeba dobrze ciągnąć :) Tylko bez podtekstów proszę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z tym, że nie sprawdzałem na RES. Ale na ON jak dam mu do końca czasem złapie zamułkę i mam wrażenie, że wolniej się wkręca. Dziś wymieniłem filtr powietrza, świece przeczyściłem a jutro wymienię filtr paliwa i rozkręcę kranik... chociaż w sumie sprawdzę jeszcze paliwo, bo mam końcówkę może to być przyczyną :) Też dam znać czy doszedłem do problemu. Powodzenia Ghost w szukaniu i daj znać czy naprawiłeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło zatankowanie 95 na statoil. Powodem problemów chyba było paliwo z Lotosu. Wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka,

szczerze ostatnio nie mialem czasu aby zabrac sie za ogledziny-czyszczenie lub eventualna wymiane,ale w tym tyg.napewno wezme sie za bandziora :)

 

dziekowac chlopaki za wszystkie wskazowki.

jak bedzie po wszystkim napisze ocb :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a był by sens założyć nisko-ciśnieniową pompkę paliwa do dziorka, żeby gaźniki dostały więcej paliwa w momencie gdy jego poziom w zbiorniku spada i grawitacja za słabo działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka,

W końcu znalazłem chwilke czasu na bandziora , wyczyscilem kranik, przewody, dolalem paliwka i wszystko wróciło do normy, chula na każdej pozycji :)

 

Pozdrawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 years later...

Witam jestem tu nowy i niewiem gdzie co pisac mam bandite gsf400 i mam taki problem ze ucieka mi paliwo jak stoi w garazu a dokladnie z lewej strony jest wszystko mokre ,co moze byc pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w stanie zrobić zdjęcie wskazać dokładnie skąd wycieka?
Weź szmatkę, wyczyść wszystko dokładnie z tej lewej strony i szykaj źródła wycieku, gdzie się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moderator i nie czepia sie przywitania? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja mam serce! :p:

 

I jestem tu tylko po to, by służyć pomocą, o.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AA coś ty taki wylewamy do nowego?

A nowy się nawet nie przywitał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.