Skocz do zawartości

Kąpiące paliwo z przewodu odprowadzającego nadmiar wody i paliwa Suzuki Bandit 600 2002r.


szymonen
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Klubowicze,

 

Temat dotyczy Suzuki Bandit 600 S 2002r.
 

Problem jaki się pojawił już na jesieni ubiegłego roku to kapiące paliwa z przewodu który idzie od zbiornika i wystaje od dołu z prawej , jest to przewód odpowiedzialny za odpływ nadmiaru wody ( np. podczas deszczu) lub jak rozlejemy trochę paliwa podczas tankowania . 
Przed napisaniem temat trochę podrążyłem , byłem też w warsztacie.

W warsztacie nie uzyskałem pomocy, powiedzieli że trzeba to sprawdzić ale spotykają się z tym pierwszy raz ☹️, może być zbiornik do wymiany ze względu na skorodowaną rurkę wewnątrz. Niestety długa kolejka i tematem zajmuje się sam.

Wczoraj zdemontwałem zbiornik zlałem paliwo,przedmuchałem nieczystości i próbowałem zobaczyć czy faktycznie rurka wewnątrz jest skorodowana ale bez kamerki nie da rady, oczyściłem zamontowałem ale to samo, kapie sobie kropelka po kropelce powolutku.

Wazne! Jak jest paliwa okolice rezerwy to nie kapie ale jak zatankuje polowe zbiornika to już kapie , sprawdzone już tak dwa trzy razy.

Prosze o pomoc, temat trochę podobny jak miał ADrake ale u mnie raczej będzie inna przyczyna.

Mam nadzieje, że temat opisałem w dobrym miejscu.

z góry dziękuję za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie Ty sobie żarty robisz ze mnie?

Zamknąłem Ci temat abyś poprawił przywitanie i otwieranie go 3 raz nic Ci nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mam niby poprawić w przywitaniu bo chyba podstawowe informacje wpisałem, co mam jeszcze zmienić/ dopisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, szymonen napisał:

Co mam niby poprawić w przywitaniu bo chyba podstawowe informacje wpisałem, co mam jeszcze zmienić/ dopisać?

No nie powinno to tak wyglądać, tzn. przywitanie ,weź to posprzątaj, temat techniczny w przywitalni, o sobie jedno zdanie a potem opis problemu.

 

Dla osób nie wylewnych jest instrukcja co wpisać w pierwszym poście,załóż nowy temat i napisz kilka zdań.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już zmieniłem 👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerdzewiała rurka ewidentnie. Możesz zatkać rurkę od spodu na razie, żeby pojeździć do jesieni i potem się tym zająć albo kupić zbiornik i wymienić. Rurka jest wsadzona do zbiornika i pospawana mosiądzem z góry i dołu. Można się pokusić o dorobienie i wymianę tej rurki samemu, ale zbiornik będzie do malowania tak czy inaczej, bo od temperatury lakier przy wlewie szlag trafi. Robiłem kiedyś taki zabieg i mimo chłodzenia zbiornika wodą lakier spękał i malować trzeba było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można liczyć na jakąś odpowiedź od was ?

co to za lipa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, szymonen napisał:

Można liczyć na jakąś odpowiedź od was ?

co to za lipa ?

Ale co byś chciał jeszcze się dowiedzieć? @kudłaty opisał wszystko dokładnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szymonen napisał:

Można liczyć na jakąś odpowiedź od was ?

co to za lipa ?

a co to za ton wypowiedzi za przeproszeniem??? nie przesadzasz z postawą roszczeniową? Przywitanie z łaski mimo upomnień a teraz pretensja, że paniczowi nikt od ręki cudownej diagnozy nie daje.

Ty tu płacisz jakiś abonament, że masz takie wymagania? może ja o czymś nie wiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baczność! do szeregu! i odpowiadać po kolei, minimum 10 odpowiedzi! tylko tak żeby było bez kosztowo i samo się naprawiło! 


no już już już Panowie i Panie, czas leci ! koledze się spieszy! 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za mój wybuch emocji, trochę się wkurzyłem ale już zrozumiałem mój błąd.

W temacie rurki kudłaty miał rację , chyba najlepiej bedzie poszukać nowego zbiornika a do tego czasu zaślepiłem przewód, tylko muszę uważać jak pada deszcz bo woda się zbiera wokół otworu wlewu paliwa i trzeba pamiętać żeby co jakiś czas wyjść zaślepkę i spuścić nadmiar wody. 
Dzięki i pozdrawiam 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.