Skocz do zawartości

Parujący Pinlock W Kasku Schuberth


Blink
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę sobie poradzić z pinlockiem w kasku Schuberth S1 PRO. Jak tylko temperatury spadną poniżej 8 stopni to zaczyna mi się na nim osadzać para. Pinlock ma za zadanie nie dopuszczać do parowania wizjera ale mój jakoś tego zadania nie spełnia. Sprawdza się tylko w temperaturach powyżej 10 stopni. Jest na 100% dobrze założony na szybę i idealnie przylega. Ma ktoś może pomysł co z tym zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles juz zalozony czy sam zakladales ,czy moze w sklepie ci koles zakladal?

jak dlugo jest juz zalozony ten pinlock? paruje calusienki czy tylko dol/gora?

po czym sadzisz ze jest dobrze zalozony? - najprawdopodobniejsza przyczyna jest pewnie to ze nie jest - tez tak kiedys myslalem jak mi parowal az kupilem nowy ,ale jeszcze raz sprobowalem zalozyc stary od nowa - i trzyma do tej pory czyli ponad dwa lata- a jezdze codziennie lato zima.

na forum masz opis jak zalozyc pinlocka - zrob to od nowa i wtedy pomyslimy jak bedzie dalej parowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles juz zalozony czy sam zakladales ,czy moze w sklepie ci koles zakladal?

jak dlugo jest juz zalozony ten pinlock? paruje calusienki czy tylko dol/gora?

po czym sadzisz ze jest dobrze zalozony? - najprawdopodobniejsza przyczyna jest pewnie to ze nie jest - tez tak kiedys myslalem jak mi parowal az kupilem nowy ,ale jeszcze raz sprobowalem zalozyc stary od nowa - i trzyma do tej pory czyli ponad dwa lata- a jezdze codziennie lato zima.

na forum masz opis jak zalozyc pinlocka - zrob to od nowa i wtedy pomyslimy jak bedzie dalej parowal

 

Z pinlockiem to walczę już drugi sezon. Pierwszego pinlocka tak dobrze umyłem że musiałem kupić drugi :) Zakładany i poprawiany był wielokrotnie i na pewno przylega idealnie. Jedyna rzecz , której bałem się zrobić to umycie pinlocka. Przed chwilą jednak zaryzykowałem i go umyłem wodą z mydłem ale już go nie wycierałem jak pierwszego pinlocka. Zobaczę jutro czy to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zakladaniu te ''srubki mocujace'' trzeba tak ustawic (prszekrecic o okolo 90 stopni) zeby przciskaly tego pinlocka do szyby .obejrzyj te srubki mocujace z bliska dokladnie to zobaczysz zeo one nie sa taki same na calej osi obrotu - raz sa grubsze raz chudsze , ustaw tak zeby tymi grubymi krancami byly zwrocone do srodka :piwo: o tak jak w tym emotikonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy zakladaniu te ''srubki mocujace'' trzeba tak ustawic (prszekrecic o okolo 90 stopni) zeby przciskaly tego pinlocka do szyby .obejrzyj te srubki mocujace z bliska dokladnie to zobaczysz zeo one nie sa taki same na calej osi obrotu - raz sa grubsze raz chudsze , ustaw tak zeby tymi grubymi krancami byly zwrocone do srodka :piwo: o tak jak w tym emotikonie

 

U mnie kołki są niesymetryczne ( mimośród ) . Mam je tak ustawione żeby jak najmocniej dociskały pinlocka. Jutro będzie test i zobaczymy co to dało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi zeszłej jesieni pomogło właśnie umycie pinlocka i ponowne jego założenie (ale która z tych czynności bardziej pomogła, to nie wiem). [mam Schubka C3]

Też jednego dnia jak wyjechałem to na postoju cała szyba zaparowała (chyba 4 stopnie były na plusie).

Po powrocie zdjąłem szybkę, przepłukałem wodą z mydłem i osuszyłem, po czym ponownie założyłem upewniając się, że idealnie przylega i od tamtej pory 0 (zero) problemów.

Powodzenia!

Edytowane przez Kukurator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja opłukuje tylko bieżącą wodą i delikatnie głaskam paluszkami.Potem osuszam ręcznikiem papierowym.

Ale ja mam FogCiti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tzw. dupa blada. Pinlock nadal paruje. Podczas jazdy jest OK ale jak się zatrzymam to po 10 - 15 sekundach zaczyna zachodzić parą. Wystarczy parę razy mocniej chuchnąć i już cała szyba jest zaparowana.

Umyłem go dokładnie i przylega na 100%. Ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co z tym zrobić bo już mi ręce opadają :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zastanawiam się nad tym szubertem ale jak czytam o takich problemach to rozglądam się za lansiarskim szoejem:/

 

A ciekawe co na to gwarancja? Może masz jakąś szybkę trefną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zastanawiam się nad tym szubertem ale jak czytam o takich problemach to rozglądam się za lansiarskim szoejem:/

 

A ciekawe co na to gwarancja? Może masz jakąś szybkę trefną?

 

Zaczynam się zastanawiać czy ten pinlock nie wymaga już wymiany. Kask mam już 2 lata i może okres przydatności pinlocka się skończył :) :) :)

 

zanim kupisz Shoei to najpierw sobie porównaj te dwa kaski. Moim zdaniem S1 Pro bije na głowę Shoei. Miałem wcześniej Shoei i wymieniłem na S1 PRO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się ,że w moim C3 nic nie paruje. Kask mam od 4 miesięcy. Ja bym to reklamował ;)

 

a sprawdzałeś go przy temperaturach poniżej 7 stopni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak w ostatni weekend z rana latałem i temp. była w granicach 5st i zero parowania. Dało mi jednak do myślenia to ,że na dłuższym postoju jest problem...przy najbliższej okazji zwrócę na to większa uwagę, niestety w tygodniu dziora nie mam przy sobie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak w ostatni weekend z rana latałem i temp. była w granicach 5st i zero parowania. Dało mi jednak do myślenia to ,że na dłuższym postoju jest problem...przy najbliższej okazji zwrócę na to większa uwagę, niestety w tygodniu dziora nie mam przy sobie :(

 

Podczas jazdy to ja też nie mam problemu. Problem się robi jak jest zimno i trzeba się zatrzymać na światłach. Po 15 sekundach zaczyna powoli parować i mniej więcej po minucie jest już cały zaparowany. Wystarczy na chwilę otworzyć szybkę i po parze nie ma śladu.

Edytowane przez Blink
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no zastanawiam się nad tym szubertem ale jak czytam o takich problemach to rozglądam się za lansiarskim szoejem:/

 

A ciekawe co na to gwarancja? Może masz jakąś szybkę trefną?

W lansiarskim xr1100:) nic nie paruje podczas normalnej jazdy. W przeciskaniu się w korku, leciutko paruje szybka pinlocka w okolicy nosa/ust (ale ja nieźle w korkach zipię jak przeciskam się między autami), ale cala reszta jest czyściutka, idealna. W sumie w kasku z pozamykanymi wszystkimi wywietrznikami to idealna sprawa! Jechałem też w niezłym deszczu i efekt jest podobny, zero mgły na oczach tylko lekka obwódka wokoło ust/nosa i na krańcu czoła, ale tam pinlock już nie sięga, ma 5 mm przerwy. Ale to kilkunastogodzinne obserwacje a nie codzienne użytkowanie (ciągle bez motoru)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blink -czas kupic nowego pinlocka

 

Dzisiaj mam zamiar to uczynić :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo powłoka jest uszkodzona, albo Pinlock jest wadliwie wykonany, bo to aż nie możliwe.

 

PS: jeździsz w kominiarce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo powłoka jest uszkodzona, albo Pinlock jest wadliwie wykonany, bo to aż nie możliwe.

 

PS: jeździsz w kominiarce?

 

Jak jest zimno to jeżdżę w kominiarce i wtedy najbardziej paruje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się. Każdy kask w końcu zaparuje, jeśli się stoi. Przecież wtedy żadna wentylacja nie działa, bo nie ma pędu powietrza.

Mój C3 także paruje, jak stoję, ale wystarczy ruszyć i jest OK. Parowanie powiększa się przez kominiarkę, bo mój oddech wychodzi górą. Po prostu, gdy staję na światłach, to podnoszę szybkę i już.

 

I wsadź między bajki to, że XR1000 czy XR1100 nie parują na postoju - jeździłem w obu i nawet podczas jazdy znacznie bardziej parowały niż Schuberth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie martw się. Każdy kask w końcu zaparuje, jeśli się stoi. Przecież wtedy żadna wentylacja nie działa, bo nie ma pędu powietrza.

Mój C3 także paruje, jak stoję, ale wystarczy ruszyć i jest OK. Parowanie powiększa się przez kominiarkę, bo mój oddech wychodzi górą. Po prostu, gdy staję na światłach, to podnoszę szybkę i już.

 

I wsadź między bajki to, że XR1000 czy XR1100 nie parują na postoju - jeździłem w obu i nawet podczas jazdy znacznie bardziej parowały niż Schuberth.

 

Dzisiaj podjechałem do sklepu żeby sprawdzić tego nieszczęsnego pinlocka. Dostałem drugiego na próbę i też zaczął parować. Wziąłem więc kask XR1100 i pinlock jeszcze szybciej zaparował niż w moim S1 Pro. Niestety chyba miałem za wysokie wymagania w stosunku do pinlocka :) Jeżeli mam założoną kominiarkę, kask ma pozamykane wszystkie otwory wentylacyjne i stoję na światłach w niskiej temperaturze to raczej nie ma sposobu na uniknięcie parowania. Założę jeszcze nosek do kasku to przynajmniej nie będę chuchał bezpośrednio na szybkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.