Skocz do zawartości

[Buty] Xpd - Xp7-R


kacperXX
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

thumb_ihost_1332187253__but2.jpgthumb_ihost_1332187239__but1.jpg
Patrzac na te laczki ma się wrażenie, ze sa bardzo sztywne i twarde, ale zastosowane wewnątrz materialy sa bardzo miękkie i ma się wrazenie zalozenia puchowych kozaczkow But jest rozpinany na obie strony wiec nie ma problemu z zakladaniem i zdejmowaniem choc z systemem AGS2 troche to trwa. Kostka jest mocno opieta przeciwwstrząsowym materialem, szerokość wokół lydki jest regulowana wiec sa naprawde dobrze dopasowane i nie ma mowy o zadnym przesuwaniu stopy w bucie podczas jazdy(poprzednie sidi B2 były za luzne na lydce) czucie dźwigni zmiany biegow i hebla – precyzyjne. Wentylacja- wydajna! I to na tyle ze jak się zalozy biale skarpetki to robia się szare przy wlotach od syfu z ulicy, w deszczu to na pewno minus bo będzie się lac do srodka.


But XP7-R ma certyfikat spełniania normy EN 13634/02 (zgodnie z dyrektywą 89/686/CEE). Stopa motocyklisty jest zabezpieczana przez:
AGS2SYSTEM

1. AGS2 (ochrona stawu skokowego): mechaniczna, anatomiczna struktura chroniąca kostkę dzięki integracji z całą strukturą buta; AGS2 chroni obecnie także tylną część stopy dzięki strukturze zintegrowanej z wewnętrzną podeszwą, która rozprasza bezpośrednie uderzenia w staw skokowy (kostkę, dolną część piszczeli i piętę) na cały obszar stopy-stawu skokowego-kości piszczelowej. Ochronę kostki gwarantuje opatentowany przegubowy system “DOUGHNUT” (pierścieniowego kształtu), zapobiegający bezpośredniemu przenoszeniu uderzeń na kostkę. Kostka jest bezpośrednio umieszczona w przestrzeni odsuniętej od obszaru zewnętrznych bezpośrednich uderzeń i chroniona jest materiałem przeciwwstrząsowym. (a)

2. paski Velcro na kostce i łydce przenoszą naprężenia na strukturę ochronną (zbadane z Sete Gibernau, który współpracuje z technikami XPD nad opracowywaniem nowych produktów).

3. zintegrowane zewnętrzne wiązanie buta: stalowe druty z wytrzymałością na zerwanie 450 Kg. Zwiększone bezpieczeństwo i odporność w razie wypadku.

4. Złożona struktura czubka buta zwiększa odporność na zderzenie o 110%, zapewniając jednocześnie precyzyjne ruchy stopy podczas zmiany biegów. Obszar ślizgacza zintegrowany ze strukturą czubka buta jest materiałem z różnymi charakterystykami, który może znieść naprężenia przenoszone przez ślizgacz podczas silnego tarcia o asfalt.

5. żywice acetalowe ( : materiał z mechaniczną i przeciwścierną charakterystyką nigdy dotychczas nie stosowaną w butach dla motocyklistów: z wysoką odpornością na ciepło i uderzenie, zabezpieczającą but przed wysokimi temperaturami występującymi przy silniku (ponad 220° C).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.