Skocz do zawartości

Kierownica Akcesoryjna - Jaka?


Gość Daniels
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

kierownica nie ma charakteru - kierownica ma styl. W poście wyżej masz jak można mieć charakter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie chciałbym przeprosic ze się nie przywitałem, moja wina. Mam nadzieję ze mi wybaczycie . Tak wiec wracając do tematu chciałbym zmienic kiere w gsx-e ... pomozecie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierzyłem i porównałem, ja bym chcial bardziej sportową kierownicę , tylko zastanawiam się czy bedzie w takiej wygodnie skręcac i wq.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lucasa http://intermotors.pl/product-pol-24102-Kierownica-aluminiowa-22-mm-kolor-niebieski.html kupowałem w intermotors, możesz wybrać dowolny kolor. Kierownica wygląda na naprawdę porządną, jest szersza od oryginalnej jaka jest w bandicie, ja swoją skruciłem i jest ok. Problemem jest to ze nie ma wywierconych otworów na manetki i klamki, trzeba pomierzyć i odpowiednio powiercić. Polecam odrazu zakupić oryginalne ciężarki kierownicy tez od lucasa http://intermotors.pl/product-pol-24094-Koncowki-kierownicy-kolor-niebieski.html trochę drogię ale mają identyczne kolory takie jak oferowane kierownice. Poza tym kierka od lucasa ma otwór wewnetrzny dość niewymiarowy i cięzko dobrać inne końcówki. W mojej galerii masz jak ro wygląda na moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam. Chciałbym zmienić stery w swoim dziorku i mam kilka pytań do tych co mięli już z tym do czynienia.

Po pierwsze czym różni się oryginał kierownicy Renthala http://allegro.pl/kierownica-renthal-7-8-road-medium-gold-i3061220643.html
od podróbki http://allegro.pl/kierownica-renthal-street-cross-quad-enduro-gratis-i3081372046.html (oczywiście oprócz ceny i czcionki na tej gąbce).

Po drugie jakie kierownice jeszcze polecalibyście ?? Czy żeby zmienić kiere to trzeba jakoś ponawiercać nową czy wszystko pasuje plug&play ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownicę można wiercić lub wywalić "piny" w przełącznikach i mocno skręcić śrubami. Ja tak mam i działa.

 

A czym się różnią buty adidasa od abidasa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zes mu pomogl logic ;)

 

Ja mialem orginalna, renthala, protapera i taka tania jedna. W jakosci ciezko zauwazyc roznice ale jesli wybieralbym kierownice do stuntu czy innych takich to wolabym wiedziec, ze jest dobrej jakosci i chyba wolalbym doplacic i kupic markowa. Jak chcesz to moge zrobic foty kiery abm (£45) i jakiejs no name (£10) to sobie porownasz.

 

 

Kierownicę można wiercić lub wywalić "piny" w przełącznikach i mocno skręcić śrubami. Ja tak mam i działa.

 

^ dokladnie tak to robisz, ja jeszcze daje tasme na kierownice bo na golej jednak troche sie slizga, a nie chcesz uszkodzic tych srub z sera.

 

Napisz dlaczego chcesz zmienic kierownice i co oczekujesz od nowej to wtedy bedzie mozna radzic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podróbka po pewnym czasie traci kolor, miałem dokładnie to samo w xj'ocie, z czerwonego zrobił się róż i "lakier" był dość delikatny, rysował się od kluczyka. Na jakiś nie długi czas może być, ale jeśli planujesz mieć dłużej moto to znajdź coś innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę zmienić kierownicę w moim b6 na taką która będzie bardziej prosta , moze lekko niższa i szersza. Ogólnie zależy mi na tym żeby zmieniła się pozycja na bandziorze na lekko bardziej pochyloną. No i wiadomo , że jeśli będzie szersza to poprawi się sterowność i łatwość manewrowania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co zimo pisze to tez racja - mam jedna rozowa kierownice w domu, ale za to zolta jest ciagle zolta, takze to nie koniecznie musi zalezec od ceny a od producenta. Jesli wybierzesz srebrna to spokojnie mozesz kupowac ta tansza.

 

Nie powinienes miec problemow z dlugoscia kabli i przewodow, aczkolwiek pamietam, ze ja mialem problemy w mojej Sce tylko juz nie bardzo pamietam o co chodzilo. Pamietam, ze zakladalem plaska kierownice i cos tam wadzilo o owiewke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie wczoraj przełożyłem nową kierę i jak dla mnie jest wygodniej teraz. Zastanawiałem się nad oryginałem ale stwierdziłem, że to bezsensowne wydawanie kasy dla takiego starocia jak mój, a i wątpie żeby była znacząca różnica w jakości. Moja podróba jest też z aluminium, też ma rozpórkę tyle że nie ma "metki" renthal. Zrobiłem tylko jedną modyfikacje a mianowicie skróciłem ją po dwa cm na stronę. Jak dla mnie te 80 cm to jednak było za szeroko więc teraz mam troche szerzej niż oryginał i sporo niżej. Generalnie wygodniej i fajnie wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli spokojnie mogę zakładać tą tańszą ?? Ja bym sumie wziął pewnie złotą albo czarną więc kolor by tak nie wyblakł. A jak z przełożeniem ? Dużo pieprzenia ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przełożenie zajęło mi jakies 20 minut. Trzeba tylko ostrożnie i bez pośpiechu, żeby nic nie zepsuć w przełącznikach.

 

a to jaką kierę kupisz to już Twoja decyzja i kwestia gustu. Wiadomo, markowe fajnie wygląda i jest efekt "WOW" ale czy w codziennym użytkowaniu będzie różnica.

Tak jak zbychu napisał, jeśli nie bawisz się w sport wyczynowy to chyba jest to tylko kwestia możliwości finansowych a nie wyboru pomiędzy dobrym a lepszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rurka to rurka, Jak CI kolor wyblaknie w tej tanszej mozesz walnac w proszek za pare groszy i spokoj bedzie. Jak wezmiesz za szeroka to przewodow od hamulcy braknie.

 

Zamiast montowac kiere z enduro, poszukal bym raczej czegos takiego:

http://allegro.pl/kierownica-lucas-mcl126sc-superbike-comfort-chrom-i3034699277.html

 

Jak dla mnie lepie pasuje do szosowego Bandziora, chociaz i tak wszyscy wiemy ze to lesny motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Logicsys - zbyt szeroka będzie wymagała dłuższych przewodów hamulcowych.

Ostrożnie przy ściąganiu przełączników. Plastiki po dłuższej eksploatacji potrafią być kruche.

Kierownica typu enduro + gąbka - wygląda na tandetę w Bandziorze.

 

Jeżdżąc na B12 myślałem nad zmianą kierownicy na szerszą, mnie też chodziło o manewrowanie z obciążonym motocyklem. Ale jeśli taka zmiana wymagałaby wymiany linek, przewodów sprzęgła i hamulców, wolałbym odpuścić.

Edytowane przez Użytkownik testowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie , chce mieć szerszą , ale tylko na tyle , na ile pozwolą mi przewody hamulcowe. chyba trochę zapasu tam jes ??? samo to , że będzie prosta to już dużo ratuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.