Skocz do zawartości

Kierownica Akcesoryjna - Jaka?


Gość Daniels
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam lucasa 127 model .jest bardzo podobna do oryginalu na 1 rzut oka.ale troszke szersza.jakies 3cm na strone.bardzej plaska ale ma te odcinki co ida w gore dluzsze wiec na wysokosc wychodzi na jedno z oryginalem.katy wygiecia tego co sie rolgaz i manetke zaklada tez zblizone do oryginalu.ja kupilem chrom stalowa. wykonanie jest bardzo dobre.certyfikat tuv w zalaczniku.chrom wysokiej jakosci .nie ma co porownywac np z ztymi od mzetki chinskimi.tam chrom jest jak na rowerze vigry 3.szary widac ze slabo polerwana stal.taki chrom tkz.zyrandolowy czyli na kola stal.polecam ta 127lucasa .zainteresowanym fote moge wyslac nammms.

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Ktoś wysoki, ok 190 cm wzrostu ma porównanie, jak się spisuje podczas jazdy na kierownicy ori i szerszej akcesoryjnej ? :)

Edytowane przez Tusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szersza jest dużo wygodniejsza. Co prawda mam 177cm wzrostu, ale podniesienie kierownicy i założenie szerszej prostuje sylwetkę w czasie jazdy, co przy dłuższych dystansach jest zbawienne dla kręgosłupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waska wysoka lepsza turystycznie szeroka niska lepsze do miasta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.jesli chesz moge zrobic zdjecie kuery lucasa.o nr 127. I moge dla poruwnania.przylozyc oryginal.mi ta 127 bardzo sie podoba.i wymiarowo proporcjonalnie.lepiej od oryginalu.majac ta oryginalna.mialem wrazenie ze to od komara lub wski.taka tycia.z chopera przyzwyczailem sie.do duzej masywnej.atu taka jak rower wigry 3☺

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja wtrącę moje 5 groszy . Ze względu na to ze jestem w miarę wysoki (190cm) i plecy mam tez nie za wąskie , oryginalna kierownica została zmieniona na lsl superbike . Kierownica jest szersza od oryginału i wiecej wyprostowana ( jeżeli chodzi o formę ). Posiada także homologacje no i co najważniejsze pasują orginalne przewody hamulcowe , sprzęgło i cała reszta. Należy wziąć pod uwagę typ bandita N albo S. N niema problemów , bo nic nie blokuje kierownicy. Natomiast S powinna kierownica być dobrana pod względem formy . Można kierownice rownież

specjalnymi uchwytami podwyższyć i przesunąć w kierunku zbiornika paliwa . Tu pare przykładów :

https://m.louis.de/katalog/suche/produkte?search_term=Superbike%20Lenkrad%20lsl&searchButton=#mobile-header-scroll

a4df996af662d54757b586b5f10dc287.jpg

Edytowane przez Masztalski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zamontowałem kierę TRW Lucas'a alu 75 cm MCL 103S i jest w sam raz. Nie za szeroka, a znacznie lepiej się jeździ jak w przypadku oryginalnej. Na pewno bym nie wrócił do oryginału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ masztalski

 

 

lsl superbike? Bardzo fajnie ale ktora?

 

A01? Jezeli tak, to mam ja przy mojej b 6,5s  k7 ( wodniak) oraz b 12N k5 (olejak) i wiem, ze pasuje takze do b6 i b12 pierwszej generacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ masztalski

 

 

lsl superbike? Bardzo fajnie ale ktora?

 

A01? Jezeli tak, to mam ja przy mojej b 6,5s k7 ( wodniak) oraz b 12N k5 (olejak) i wiem, ze pasuje takze do b6 i b12 pierwszej generacji.

 

Pioter to ta sama kierownica A01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Jestem nowy więc na początku witam wszystkich.  Mam pytanie niekoniecznie o akcesoryjną, ale dalej kierownicę. Chodzi mi po głowie przeróbka na cafe racera i clip ony. SV 650s z tego co znalazłem ma ta samą średnicę lag czyli powinny podejść ale mogą haczyć o półkę górną, którą i tak chciałbym wymienić. Czy półka z SV podejdzie bez rzeźby do bandita? Wystarczy wymienić górną czy trzeba obie? Przerabiał ktoś ten temat już? (myślałem o 2-giej generacji sv czyli od 2003r jeśli się nie mylę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy więc na początku witam wszystkich.  Mam pytanie niekoniecznie o akcesoryjną, ale dalej kierownicę. Chodzi mi po głowie przeróbka na cafe racera i clip ony. SV 650s z tego co znalazłem ma ta samą średnicę lag czyli powinny podejść ale mogą haczyć o półkę górną, którą i tak chciałbym wymienić. Czy półka z SV podejdzie bez rzeźby do bandita? Wystarczy wymienić górną czy trzeba obie? Przerabiał ktoś ten temat już? (myślałem o 2-giej generacji sv czyli od 2003r jeśli się nie mylę)

Jak tak to na początek zasuwaj do przuwitalni bo bez tego nic się nie dowiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

Odgrzeję trochę temat, dopiero co założyłem kierę od TRW model MCL 203s. Faktycznie moto wydaję się być wygodniejsze w prowadzeniu. Narazie mało na niej pojeździłem, bo pogoda nie za bardzo. Ale pierwsze wrażenia pozytywne. Przy okazji zapytam innych posiadaczy alu kierownic z wewnętrzną średnicą 12 mm, jakie ciężarki/końcówki założyliście? Czy trzeba zakupić dedykowane od TRW czy coś innego  podchodzi? LWG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oryginalnych nie posiadasz? mozna powiesic na jakims kolku rozporowym czy cos w tam stylu.

Tak podobnie zrobilem i trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oryginalnych nie posiadasz? mozna powiesic na jakims kolku rozporowym czy cos w tam stylu.

Tak podobnie zrobilem i trzyma.

Aaa w ten sposób, bez tych gumek co? Posiadam oryginały, ale są w kiepskim stanie i myślałem nad czymś innym, może ładniejszym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa w ten sposób, bez tych gumek co? Posiadam oryginały, ale są w kiepskim stanie i myślałem nad czymś innym, może ładniejszym.

 

Akcesoryjne posiadaja kolki z aluminium, ja wytoczylem sobie z tworzywa sztucznego.

 

Tutaj masz link do strony trw. Sa tam zdjecia ich ciezarkow jak i tulei redukcyjnych.

 

http://www.trwmoto.com/de/Produkte/Lenker/Lenkerenden/

 

Jezeli kupisz kolki metalowe m6 to maja one srednice zewnetrzna 8mm. Wystarczy, na wzor tych ze strony trw, wziasc

Kawalek nacietej w zdloz rurki albo dwoch wcisnietych w siebie i masz co potrzebujesz. Mozesz nawet uzyc wezy z tworzywa,

wtedy nawet nie porysujesz kiery od srodka a trzymac bedzie.

 

 

Edit

 

Mamy tu gosci z dostepem do maszyn CNC. Robili juz oni ciezarki z nierdzewki. Wstaw zapytanie o nich w swoj status i napewno ich odnajdziesz. Szukajka takze powinna cos wypluc.

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Witam

 

Sezon powoli się zbliża to i w garażu robi się cieplej. :)  Planuje w na ten sezon wymienić kierownice bo aktualna która posiadam jest niewygodna i powoduje u mnie drętwienie palca wskazującego prawej ręki czy bule w nadgarstkach nie mówię już o lędźwiach.

 

Myślałem celować coś zbliżonego do oryginału ale nie ma nigdzie wymiarów, wiec znalazłem zamiennik z firmy TRW, która może mi pasować jest to Touring low MCL113.

 

Teraz zostaje pytanie czy ktoś ma podobną kierownicę na swoim bandicie ??

 

Wymiary mojej aktualnej kierownicy wzorując się na katalogu TRW:

A - 800mm

E - 220mm

F - 75 ~ 80 mm

D - 45 ~ 55 mm

Część wymiarów jest w przybliżeniu bo nie wszystko można zmierzyć bez całkowitego zdemontowania kierownicy.

 

Moje wymiary:

Wysokość 1,82m

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada mi na bardzo wysoka. Soft chopper.. ja zdecydowalem sie na mcl 127. Wygodniejsza od org. Troche nizsza ale ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się waham między mcl 126 a mcl 127 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się waham między mcl 126 a mcl 127 :)

Darek bierz MCL127 szersza i niższa jest wygodniejsza.  Ja mam w swoim jeszcze szerszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze mcl 126 jest bardziej wygieta. To znaczy tu gdzue sa manetki bardziej w strone .ze tak powiem jak taczke.a 127 idzie bardzuej prosto.. ja zrobilem se midele z drutu aluminiowego ... zdjecia grafiki google. Tak sie wydaje ze duzo szersza. Dochodza manetki lusterka. Ciezarki. I ok jest.. za to mam kontrole nad motorem.zwlaszcza na parkingu. Czy w garazu. Trzymam bydle za rogi☺

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada mi na bardzo wysoka. Soft chopper.. ja zdecydowalem sie na mcl 127. Wygodniejsza od org. Troche nizsza ale ok

 

Czyli oryginał nie jest wygodny jak dla ciebie, a masz może gdzieś jeszcze tą kierownice i mógł byś mi ją z wymiarować ?

 

 

Robiłem wstępne próby z drutu miedzianego 2.5mm, ale bardzo łatwo się poddaje jak jest dłuższy. Jeszcze spróbuje w pracy zrobić sobie wzór MCL 127 lub 128 i zobaczę, bo w końcu nie wytrzymam i go sprzedam.

Może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje jaką kierownicę poleca do bandita ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Poszukuję kierownicy jakiejś zbliżonej do oryginału ( nie chcę szerszej ze względu na to że głownie jeżdżę po mieście i przeciskam się między puszkami) ewentualnie minimalnie szerszej w internetach znalazłem takie cośhttp://allegro.pl/kierownica-22mm-suzuki-bandit-gsf-600-sv-650-n-dr-i5931290630.html jak to się ma do oryginalnej? ma ktoś może wymiary ori kierownicy. Kupił bym może jakąś używkę ale boję się że będzie krzywa... ewentualnie co polecacie w moim przypadku cena nie jest wyznacznikiem ale jakby tamta była spoko to bez sensu przepłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jachu, właśnie szeroka kierownica ułatwia manewrowanie motocyklem przy niskich prędkościach. Masz szerszy uchwyt i motor jest stabilniejszy, łatwiej też kontrolować minimalne ruchy skręcania kierownicą. Dlatego uważam że szersza kierownica nadaje się jak najbardziej do miasta. Najlepiej jakbyś się przejechał jakimś motorem z szeroką kierownicą.
To mówiłem ja - PiotrekBe   :zeby:  :zeby:  :zeby:

P.S.  Była gdzieś tu fotka mojej szerokiej kiery, poszukaj.  Jutro mogę zmierzyć szerokość jak będę w garażu.

Edytowane przez PiotrekBe
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuję kierownicy jakiejś zbliżonej do oryginału ( nie chcę szerszej ze względu na to że głownie jeżdżę po mieście i przeciskam się między puszkami) ewentualnie minimalnie szerszej w internetach znalazłem takie cośhttp://allegro.pl/kierownica-22mm-suzuki-bandit-gsf-600-sv-650-n-dr-i5931290630.html jak to się ma do oryginalnej? ma ktoś może wymiary ori kierownicy. Kupił bym może jakąś używkę ale boję się że będzie krzywa... ewentualnie co polecacie w moim przypadku cena nie jest wyznacznikiem ale jakby tamta była spoko to bez sensu przepłacać.

o Panie to do rowera kierownica więcej kosztuje :D Rozważ coś firmowego, tutaj jakaś firma Ciong le mao :P a jakby nie było to dość ważny element. Ja ostatnio kupiłem trw mcl-127ss - wcześniej miałem aluminiową, bardziej prostą i szerszą o jakieś 2cm niż to trw. oryginalnej nie miałem nigdy a jak wyjadę moto to powiem Ci jak ta trw się sprawuje . koszt 120 zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.