Skocz do zawartości

Motocykle Już Nie Produkowane.


Gość Marqs
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio tak sobie dumałem. Patrzcie, są motocykle które były hitami a mimo wszystko wyłączono je z produkcji. Np:

1. Honda XX Blackbird - świetny szybki turystyk. Honda wycofała się z produkcji i jedynym motocyklem tej klasy została nowa VFR (bo o typowych turystykach jak GoldWing nie ma sensu wspominać);

2. Suzuki SV. Zawsze mi się podobał, był popularny. Rozumiem, zamiast SV władowali jakiegoś Gladiusa, ale wersji 1litra nie ma - ja się pytam WHY?

3. Suzuki DL - mały V-Strom ma się dobrze, choć przydałby mu się face lifting. Ale dla co niektórych ma za mało mocy. Był DL1000, który też miał swoje miejsce w szyku, który nadal mógłby konkurować z >litrowymi turystycznymi-enduro jak KLV, Super Tenere, czy BMW R1200GS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marqs - odnośnie XX-a to jest w jego klasie przecież Haya i ZZR1400.. Oba do dziś w produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem ale to konkurencja. Na dobrą sprawę to Honda nie ma motocykla w tej klasie (rzędowa 4). A jakby nie patrzył to pozostali mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać się nie sprzedawały - a XX - dość upierdliwy w serwisowaniu (w szczególności heble), przez wiele osób z niego rezygnowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać się nie sprzedawały - a XX - dość upierdliwy w serwisowaniu (w szczególności heble), przez wiele osób z niego rezygnowało

nie taki diabeł straszny z tymi heblami. W VFR też jest dual.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały świat śmiga 600-tkami i generalnie w polsce utarło się że bez litra nie ma jazdy - moje zdanie co do braku opłacalności dalszej sprzedaży podtrzymuję - jedyny znany mi przykład zakończenia produkcji dobrze sprzedającego się pojazdu to deawoo lanos

 

dual dualem - da się przeżyć odpowietrzanie, ale system zwiększający ciśnienie w przodzie przy nurkowaniu jest poryty

Edytowane przez qnerk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DL, trampek :-)

Edytowane przez qnerk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi tęskno do Hondy SevenFifty (750cm), chyba w 2004 roku zarzucili produkcje tego urodziwego klasyka

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb750f2_seven_fifty%2092.htm

prawie jak Bandit :) prawie ... tylko silnik chyba lepszy

 

edytka

tak przy okazji trochę dziwne , że Suzuki nie ma Bandita w wersji 800-900cm czy nawet 750 było by coś dla tych co im 1200 za dużo , a 600 niby za mało ;)

Edytowane przez AXEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co do hebli u Hondy - to największy problem jest z odpowietrzaniem całego tego systemu CBS (combined brake system, czy jak to tam leci) - zanim się człowiek połapie w tym, który przewód do czego i którą pompą uruchamiany, to trochę czasu mija. Wiem, bo mam takie coś w Varadero, ale sam system hamowania sprawdza się bardzo dobrze.

 

Dołożę jeszcze swoje przysłowiowe trzy grosze.

 

Ubolewam, że nie ma godnego następcy legendy Africa Twin - nowy TransAlp jest za słaby i zbyt salonowy, a Varadero zbyt ciężkie i niezbyt nowoczesne.

 

Galdius wobec SV - zbyt "babski" (przepraszam użytkowniczki forum). Sorry, ale nawet Bandit powoli traci swój bandycki, nieokrzesany charakter.

 

Choruję na V-Stroma, szkoda, że jest tylko 650. Miałem okazję nim pojeździć i uważam, że to świetny motocykl. Ma niewiele mocy, ale biorąc pod uwagę całokształt, nic mu nie brakuje, choć jak to ktoś już wspomniał - nie ma co porównywać z GS 1200, Super Tenere, bo to nie ta klasa.

 

Jeśli chodzi o klasę turystycznych (mniej lub bardziej) enduro, to nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek będę zwracał uwagę na BMW R 1100 GS, R 1150 GS, R 1200 GS - ale w tej chwili to jeden z niewielu modeli motocykli mających korzenie, nawiązujących do tradycji i będących wciąż udoskonalaną legendą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pomińmy polemikę czysto techniczną. Ja tam atechniczy jestem i jeżeli mam coś spieprzyć to wolę zapłacić komuś kto się zna. Jak bym kupował Hondę z CBS'em to gilało by mnie jak się to odpowietrza ;)

 

"Galdius wobec SV - zbyt "babski" (przepraszam użytkowniczki forum)." - nie masz za co przepraszać. Kobieta na Gladiusie prezentuje się świetnie.

Edytowane przez Marqs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

edytka

tak przy okazji trochę dziwne , że Suzuki nie ma Bandita w wersji 800-900cm czy nawet 750 było by coś dla tych co im 1200 za dużo , a 600 niby za mało ;)

 

Była Imazuma 750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i chyba się nie sprawdziła. Ja tam jej w dane nie patrzyłem ale nie stanowiło toto alternatywy dla 600. Już lepiej było pójść w 1200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była Imazuma 750

piękne moto!! ja w sumie po raz pierwszy zobaczyłem je na fotkach Wiking-a czyli niedawno :P

ale naprawdę muszę przyznać, że to piękny motocykl!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie ostatnio najpiękniejsze jest kawasaki w750 - zobaczyłem takie na żywo i się zakochałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Choruję na V-Stroma, szkoda, że jest tylko 650.

 

e- fałsztrom w lytrze nie jest sprzedawany tylko w europie ze względu na normę Euro3 - nówkę sztukę można kupić sprowadzoną, np. tu: http://otomoto.pl/suzuki-dl-1000-1000k9-v-strom-2009-M2213313.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi to taki thundercat chodzi po glowie. Thunderace tez ale akurat przy tym reki nie dam sobie uciac. Koniec produkcji to cos kolo 2005?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tak przy okazji trochę dziwne , że Suzuki nie ma Bandita w wersji 800-900cm czy nawet 750 było by coś dla tych co im 1200 za dużo , a 600 niby za mało ;)

 

oooo, dobrze gadasz! B7,5 byłby git i wtedy bym nie miał dylematu między b6 a b12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooo, dobrze gadasz! B7,5 byłby git i wtedy bym nie miał dylematu między b6 a b12

Odnoszę wrażenie, że traktujesz dużego bandita, jak zło wcielone, które tylko czeka aby Cię zabić.

To są spokojne motorki, które po prostu biorą lepiej od dołu, to wszystko.

 

Kup już tego dużego bandita i przestań się mazać jak stara baba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była Imazuma 750

No fakt, ale moto dość egzotyczne i trochę nie pod mój gust, za dziadkowe, bez pazura ;) ale w sumie bym kupił zadbaną

Edytowane przez AXEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.