Skocz do zawartości

Motocykle Już Nie Produkowane.


Gość Marqs
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o Bandita 750 to był taki ale tylko na rynek Japoński ew. brytyjski BANDIT 750 znam jednego kolesia który jeździł takim w Polsce ogólnie na naszym rynku to megaunikat.

Ja tęsknię na Yamaha XJ900 Diversion prosty solidny sprzęt do dalekiej turystyki, wkurza mnie że do większości sprzętów pakuje się chłodzenie cieczą kiedyś tylko wyczynowe sprzęty potrzebowały tego a i też nie wszystkie stary GIX 750 zadowalał się olejem i był w czołówce mam wrażenie że inżynieria materiałowa cofnęła się w rozwoju i wszystko robione jest z gównolitu tak by po gwarancji rozleciało się w p**du przykład Yamaha FZ1 w której po teście długodystansowym 25000km rozebrano silnik i były zeżarte wałki Artykuł z Motocykla (nie pamiętam który nr.)

Tak więc nawiązując do tytułu "Motocykle nie są już produkowane" teraz sprzedaje się "produkt" który nosi nazwę "motocykl":/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kup już tego dużego bandita i przestań się mazać jak stara baba :)

 

:blink: przecież dopiero co b6 kupiłem i jest git. Do b12 też się przymierzałem i było nieźle, jednak, padło na b6

robi sie offtopic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie, że jeśli nie było by sensu robienia 750, to yamahahaha nie wchodziłaby w FZ8.

Co do niektórych modeli nieprodukowanych to też mnie dziwi, że firmy do nich nie wracają. Ale, czego nie zrobią jedni, wypuszczą drudzy. Był XX, teraz jest haya i zzr. Pomijając fakt wprowadzenia VFR 1200, może szybki turystyk nie musi mieć r4? Była Africa Twin, jest BMW f800, KTM lc8 w różnych wersjach, wchodzi triumph tiger nowy (będzie dostępna wersja adv). Tak więc świat ewoluuje, ale na rynku jeszcze widzę kilka fajnych zamienników starych maszyn.

 

Co do gladiusa, to jest masakra :lol:

 

Co do chłodzenia cieczą, silniki takie nagrzewają się szybciej. a silnik zimny pali więcej i chyba jest mniej eko. nie wiem czy dobrze to rozumiem, ale to może z tego wynika?

Edytowane przez krakus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z kolei ze sportów przypominają się Honda VTR 1000SP

Honda_VTR_1000_SP2_9.jpg

i Kawasaki ZX-7R

19804_0_1_2_zx-7r%20ninja_Image%20by%20Kawasaki.%20Published%20with%20permission..jpg

 

Jak dla mnie bezkompromisowe sprzęty tylko na tor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym VTR tylko wersja SP1 jezdzilem kiedys , rakieta trzeba przyznac i ciagle trzeba dodawac gazu zeby nadgarstki nie wymiekly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma sp 1 , bez db killerów jego dzwięk robi za niezłą atrakcje na różnych "festynach" :D . Dla mnie Kawasaki zephyr 750 był przepięknym nie produkowanym już niestety klasykiem . CB 750 hondy też mogli zostawić spece od marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego już też nie robią...

 

Bartunio16ajjResize_of_Obraz_1921.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego już też nie robią...

 

... a był marzeniem nie jednego motocyklisty :) a jak ktoś takim zajechał ciężko było oderwać od niego wzrok :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosze jak moja ślicznotka sprzed ponad 25 lat. Stałem za nią w kolejce na społecznej liście 3 miesiące, a potem koczowałem z 2 kumplami przed sklepem w namiocie 3 noce żeby dopilnować kolejności.

Przywieźli 6 motorów 3 ETZ-ty 250 i 3 CZ-ty 350, moja ukochana ETKA była w ciemno zielonym kolorze :)

Ale maszyna miała odjazd, żadne auto nie miało szans, i ta piękna praca silnika :)

Edytowane przez AXEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad miał CZ350... taką czerwoniachną. Jako chłopak godzinami mogłem na nią patrzeć. :D

he he taka trochę bardziej w bordo stała u mnie w garażu :), piękne to były motorki. Nie wystarczyło kiedyś mieć kasę żeby moto kupić trzeba było albo mieć znajomości albo na liście społecznej kilka miesięcy czasem odstać. W ogóle fajnie było 3 motory na rynku ETZ250 Jawa 350 , CZ 350 hi hi hi

Mnie od zawsze powalały wizualnie konstrukcje MOTOGUZZI jak np ten poniżej model BREVA 750

 

MotoGuzziBreva750ie2.jpg

Edytowane przez AXEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warszawa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brawo brawo teraz zgaduj co to za 3 kołowiec :) powiem wam, że jazda nim to zupełnie inna bajka. Samo ruszenie wymaga opóźnienia zapłonu zeby bieg wrzucić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łee motocykl to chyba łatwe.

 

dnepr m72 ?? 1957 rok ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.