Skocz do zawartości

Zawieszenie - Lagi - Wymiana Oleju W Lagach


dyras
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

O ile masz pewnie zamocowany motocykl to zawsze możesz lagę z powrotem wkręcić w półkę i wtedy przy pomocy osi koła ją wyszarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qnerkowi należy się plus ;) pierwsze podejście nie udane, wiec decyzja z Wojtem, rozkręcamy lagi, z tym, że co ciekawe u mnie w ladze nie ma niby od wewnątrz tej nakrętk.......śruba co prawda puściła ale obracała się w kółko a nie wykręcała...także druga próba gumowym młotkiem, trochę więcej siły i laga wyskoczyła :)

 

tylko jeszcze qnerk jedno pytanie, jak jest z tymi pierścieniami/panewkami teflonowymi na końcu lagi? jaka jest szansza, że wcześniejsze próby szarpana mogły je uszkodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie wielkie, jakbyś tak robił cały czas to może, generalnie nic im nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Witam problem mam podobny więc nie zakładam nowego tematu.

Dzisiaj zrozebrałem moto b1200 1998 zdjołem lagi w celu wymiany uszczelniaczy moto swierzo nabyty.

Jedna laga poszła elegancko bez żadnych problemów natomiast z druga tj ta która sie lała jest problem.

Kiedy włozyłem klucz ampolowy w dół lagi żeby odkęcić śrube mocująca zobaczyłem że jej wnętrze jest zjechane na okragło. Czy macie jakis pomysł jak to odkecić poza nawiercaniem i lewym gwintem na srubie .

Pomocy !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabić torxa.

 

 

Tylko nie fajkę a jakąś nasadkę.

 

Te śruby na dole lagi najlepiej odkręcać pneumatem ,nie potrzebny wtedy t handle :)

Edytowane przez farba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak farba napisał, spróbuj torxem tylko porządnym. Ja nie pójdzie to wtedy nawiercanie i wykrętak.

 

I korzystaj z wbudowanego słownika przy pisaniu postów, bo aż oczy bolą jak się takie błędy widzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie pójdzie to manewr taki - nawiercić i nabić torxa imbusa - powinno pójść, a jak nie to rozwiercić sam łeb śruby, gwint z dampera wykręcisz kombinerkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mocno trzeba dociągnąć tą śrubę spustową co znajduje się od spodu goleni? Nie ma problemu z jej dokręceniem co miało miejsce przy odkręcaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manual 7-11 25÷35Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mocno trzeba dociągnąć tą śrubę spustową co znajduje się od spodu goleni? Nie ma problemu z jej dokręceniem co miało miejsce przy odkręcaniu?

 

W 600 30Nm, w 1200 20 Nm a w 400 to nie wiem :)

 

Nie wiem jak to jest rozwiązane u Ciebie, ale klucz własnej roboty (opisany na forum) ułatwia sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w 400 to napisałem :)

Nawet jest info gdzie szukać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oporną śrubę z lagi udało sie wykręcić za pomocą torxa. Dzieki za rady pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.