Skocz do zawartości

Modyfikacja Układu Hamulcowego


chriss
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Daniel mam ale pewnie ecueditora a to nie to ,schemat slavek masz w moim poscie powyzej

Edytowane przez benywariat
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zmieniłem przewody. Odczuwam różnice w hamowaniu na lepsze. Nie jest to jakaś ogromna różnica ale ją czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

Czy ktos zna poszczegolne długości przewodów w oplocie na przód i tył? Standardowe podlaczenie dla k5-6.

 

Czy ten zbiorniczek pompki hamulca pasuje do b6? Czy trzeba cos przerabiac?

http://s.aliexpress.com/AJNzERby?fromSns=Copy

Edytowane przez Gardzin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś pisałem w temacie USD jakie przewody zamawiałem. Lewy i prawy był po 5cm krótszy od wersji pod szeroką kierę. Jako że to było z 6 lat temu to mi się nie chce szukać

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandit ma zintegrowany zbiornik płynu. Musiał byś zmienic całą pompę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Hej, odgrzeje kotlet.

Jeżeli źle pisze to pradon, ale nie znalazłem innego tematu odnośnie hamulców. 

Czy znacie kogoś, możecie polecić do regeneracji tarcz pływających? Rant praktycznie nie występuje, a poluzowaly się nity, przy okazji mógłby zeszlifowac profilaktycznie setkę czy dwie. 

W ogóle taka operacja ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nity luźne to już raczej śmietnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pavlacos napisał:

jak nity luźne to już raczej śmietnik

Gdzieś mi się obiło o uchoooo, ale nie wiem czy tu na forumie, że są ludzie zajmujący się przenitowywaniem.

Nie strasz mnie :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko stwierdzić, czy się przesunęła, nie skrzywiła etc

tam chyba powinien być luz osiowy, a nie poprzeczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz najpierw grubość tarczy. Możesz się zdziwić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tomek napisał:

Zmierz najpierw grubość tarczy. Możesz się zdziwić 

Poszukam dostępu do mikrometru.

W każdym razie chyba będę testował aliexpress. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukam dostępu do mikrometru.

W każdym razie chyba będę testował aliexpress. 

Zwykła suwmiarka wystarczy, w końcu tarcza to ma chyba powyżej jednego milimetra spacer.png

 

Wysłane z mojego fona

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dariusz jutro będziesz u mnie to pomierzymy, obczaimy 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, pawcioj napisał:

Zwykła suwmiarka wystarczy, w końcu tarcza to ma chyba powyżej jednego milimetra spacer.png

 

Wysłane z mojego fona

 

 

 

Bardziej chodziło mi o wykluczenie rantu, mierzenie punktowe, tak mnie uczono przy mierzeniu części lotniczych, ale to za dzieciaka było w zasadzie więc może coś poyebalem.

 

19 godzin temu, lunatiC napisał:

Dariusz jutro będziesz u mnie to pomierzymy, obczaimy 😉

 

Pomierzone, tak.

 

Jedna ma 4.6 druga ma 4.8 - i chyba faktycznie spanikowalem, bo ten luz wzdłużny nie jest przerazajacy. W każdym razie zakupy u niższych kumpli odkładam na później. Dzięki za zainteresowanie! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Siemka, przymierzam się do wymiany na oplot z przodu bo te moje przewody mają chyba tyle lat ile bandzior. Chce ominąc rozdzielać w sumie nie wiem po co dali i zastosować od pompy dwa przewody. Czy usuwając ten schemat co teraz mam z rozdzielaczem zrobię poprawnie zmianę  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rok temu zmieniałem przewody na stalowe ale zachowując fabryczny układ z rozdzielaczem czyli typu S.

Przewody polskiej produkcji, przez ten rok 2 pękły, i ok, 2 tygodni temu założyłem z Hel-a na przód właśnie w układzie F.

Rozdzielacz odkręcony a w jego miejsce przykręcone obejmy , które były w komplecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dziku napisał:

Siemka, przymierzam się do wymiany na oplot z przodu bo te moje przewody mają chyba tyle lat ile bandzior. Chce ominąc rozdzielać w sumie nie wiem po co dali i zastosować od pompy dwa przewody. Czy usuwając ten schemat co teraz mam z rozdzielaczem zrobię poprawnie zmianę  ?

Poprawną, dopuszczalne jest kilka schematów, choć wydaje mi się że przy S szybciej i łatwiej się odpowietrza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ,dzięki za informacje . Trzeba będzie działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odpowietrzeniem trochę się pobawisz, przyda Ci się butelka z wężykiem i strzykawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Przymierzam się do zakupu oplotów i chyba wezmę te w układzie F czyli dwa przewody bezpośrednio od pompy do każdego zacisku aczkolwiek meczy mnie tez oryginalny układ z rozdzielaczem (S). Czy jak mam szeroką kieratę to te przewody muszą być jakieś dłuższe czy jak zamówię poprostu do bandita to będzie ok?

Edytowane przez lunatiC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, lunatiC napisał:

Przymierzam się do zakupu oplotów i chyba wezmę te w układzie F czyli dwa przewody bezpośrednio od pompy do każdego zacisku aczkolwiek meczy mnie tez oryginalny układ z rozdzielaczem (S). Czy jak mam szeroką kieratę to te przewody muszą być jakieś dłuższe czy jak zamówię poprostu do bandita to będzie ok?

A nie lepiej "O" Mniej wala się przy kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F jest najprostszy najskuteczniejszy i jest najmniej komplikacji. I nie bawić się w oszędności na przewodach, hel albo goodridge i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, lunatiC napisał:

... Czy jak mam szeroką kieratę to te przewody muszą być jakieś dłuższe czy jak zamówię poprostu do bandita to będzie ok?

Powinny być dłuższe, trzeba dobierać, finalnie na chama te dedykowane też podejdą ale będą bardzo naciągnięte, przynajmniej nieestetycznie to wygląda.

Edytowane przez Franio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weś np, kawałek grubszego przewodu poprowadź go  tak jak w układzie jaki chcesz zastosować i masz wymiar. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.